Skocz do zawartości

robert11

Pasjonat
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O robert11

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia robert11

0

Reputacja

  1. Na złom 1.9 też można trafić ja mam 2.0, z ori Przebiegiem 240tysi i przy silniku jedynie odma i turbo wymienione po chipie jest i chodzi jak nowy więc jak ktoś kupuje auto z silnikiem 2.0 i zakręconym 5 razy licznikiem to co się spodziewać?
  2. Witam po wymianie turbo sprężarki na regenerowana czasami auto puści biały dym zazwyczaj na nierozgrzanym silniku. Kilka dni temu wszedłem pod samochód i zauważyłem że wąż od turbo jest cały w oleju. Wytarlem olej wszystko wyczyscioem za parę dni zajrzałem i znów olej. Dzwonię do mechanika on na to że to pewnie będzie odma tyle że odma jest nowa. Jak myślicie reklamować turbo czy tak jeździć?
  3. Sprawdził bym jeszcze Egr a płynu chłodniczego nie ubywa
  4. Ile tego dymu jest? Ja mialem taki sam problem po wymianie turbo, buchal na biało dość dużo dymu było wstyd było jeździć. Wymiana odmy w 95 %pomogła mechanik myślał że turbo ale po konsultacji z firmą regenerująca turbo podpowiedzieli aby sprawdzić odme. Dlaczego w 95% pomogło ano dlatego że gdy odma była zepsuta dymil cały czas czy zimny czy ciepły silnik teraz od czasu do czasu walnie dymka ale tylko na nie rozgrzamym silniku i zazwyczaj tylko raz dlaczego tak nie ma pojęcia po osiągnięciu tamp roboczej 90 stopni dymu nie ma wcale
  5. robert11

    Kopci na biało

    u mnie kopicl na biala czuc bylo olej , po wymianie odmy problem znikł, co do gruby 13 wg mnie 2,1 to już zdecydowanie za dużo , miałem podobnie nie kopcil lecz telepotał budą
  6. Egr już czyszony nie pomogło Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  7. Dzięki sprawdzę i dam znać Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  8. Szarpie gdy na 3 biegu wcisne pedal w podłogę obroty 1200-1300, szarpniecie występuje przy 1700-1900 obrotów jest dosyć silne tak jak by się silnik dławił zazwyczaj szarpnie 2 razy i po tych szarpnieciach samochód gwałtownie przyspiesza włącza się turbina, zauważyłem że do szarpniecie dochodzi gdy jadę jak emeryt przez jakiś czas i nagle chce przyspieszyć z 3 biegu Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  9. Ok dzięki za zainteresowanie [emoji6]temat zamknięty byłem już u mechanika Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  10. A te lekkie gwiazdy to chyba już coś zaczyna się dziac[emoji848]pozatym coś ja blokuje raz na jakiś czas czuć dość mocne szarpniecie przy przyspiesza od 1200 obr pedal w podłogę a szarpie tak koło 2000 i startuje turbo Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  11. Nie to bpw po lekkim koksie log na 011 do końca 4200[emoji16] Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  12. Witam wszystkich Bardzo bym prosił o spojrzenie na logi turbo- zrobiłem je ponieważ mam mały problem , podczas przyspieszania dynamicznego (gaz w podłogę) występuje zadławienie-szarpnięcie wczsie tak mi się wydaje startu turbiny lecz nie zawsze, czytałem że może być to przyczyną blokowania się turbiny - niestety pech chciał że w tych logach te szarpnięcie nie wystapiło (jak zawsze złośliwość rzeczy martwych) ale możę wystarczy taki log na ogólną ocenę turbiny Dołaczam jeszcze dziś nagrany filmik na którym słychać lekkie świszczenie turbo , to chyba nie jest normalne ? Dynamiczny: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_i9w3nTU.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_IX58zOZ.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_1LI9R.html Auto to A4 B7 z 2006r , silnik BPW po chipie 165KM/400Nm przebieg 230000 km
  13. Poprosił bym jeszcze o zerkniecie na logi dynamiczne turbiny robiłem je kilka dni przed wypieciem rury wydaje mi się żę turbo nie pompuje już tak jak powinno Dynamiczny: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_i9w3nTU.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_IX58zOZ.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_1LI9R.html Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  14. Tak się jeszcze zastanawiam czy mogło coś ulec uszkodzeniu podczas wypiecia się tej rury? Był niesamowity wystrzal za samochodem trochę dymu jasnego, po założeniu rury wydaje mi się żę coś z turbo moglo się stać słychać czasami raz głośniej raz ciszej gwizd przy przyspieszaniu ale od 1000 obr trochę to dziwne bo turbina przy tych obrotach nie wstaje? Znacie może gdzieś na Śląsku jakiś godny polecenia zakład zajmujący się turbinami? Podjechał bym i ewentualnie wymienił jak by trzeba było Poprosił bym was jeszcze o zetknięcie na filmik turbo trochę gwizda czy jeździć z tym czy lepiej nie zwlekać i regeneracja Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
  15. I tak zrobię dzięki za podpowiedź nowej rury raczej nie kupię w ASO 230 zł obecna myślę że po odtluszczeniu i dobrym dokreceniu obejma posłuży do końca żywotność auta[emoji16] Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...