darek127

Pasjonat
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O darek127

    Informacje

    • Imię
      Darek
    • Lokalizacja
      Lublin

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Limuzyna
    • Rocznik
      1986
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Kod silnika
      BKE
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. darek127

      Witam Panowie piszę może nie w tym temacie.Problem jest z b6 tdi avf ,był w nim robiony swap z multitronic na manual przez poprzedniego właściciela. Wszystko byłoby dobrze ,ale nie działają wentylatory te od chłodnicy.Do 103 stopni wiatrak nie włącza się ,błędów brak,kodowania z automat na manual z 0001 na 0002 znienione,czujnik temperatury ok.Po włączeniu klimy wiatraki działają ,test wentylatorów robiony wagiem wentylatory działają,moduł od wentylatorów sprawny. Pytam w tym wątku bo może coś trzeba jeszcze kodować podczas zmiany skrzyni ? Ma ktoś może jakiś pomysł?
    2. darek127

      Powiedzcie gdzie mozna kupić te broki i jak to fachowo sie nazywa?
    3. darek127

      Nie zaglądałem na forum bo nie miałem czasu ,a nie pisałem co było bo powodem lekkich drgań bo nikt się tym wątkiem nie interesował . Powodem była luźna wtyczka pompowtrysku ,wymiana elektrycznej listwy zasilającej wyeliminowała drgania .
    4. Płyn hamulcowy zapewne ma już parę lat i posiada już dużo wilgoci czyli wody i z tym wiąże się niska temperatura wżenia .Wymień płyn na odpowiedni jeżeli masz ESP to kup do układów z esp.Układy hamulcowe z systemem ESP wymagają płynu o niskich lepkościach w ujemnych temperaturach.
    5. Witam Posiadam A4 B6 2004r silnik bke przebieg 166tys udokumentowany. Autko odpala bdb w każdych warunkach.Lecz po odpaleniu i przejechaniu około 1 kilometra na biegu jałowym silnik ma bardzo lekkie prawie nie wyczuwalne drgawki. Po wprowadzeniu na 2 tyś obrotów czuć też że nie chodzi równiutko , lecz jak ma 3 tyś obr jest bardzo równo bez tych leciutkich drgań. Filtry wszystkie wymienione 5 tys km temu na knecht,błędów brak,moc jest,świece żarowe ok wklejam logo statyczne i proszę o pomoc w zdiagnozowaniu tych drgań VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM tu takie stukanie w gaz i puszczanie . Pry spadku obrotów zamiast 4 jest 128.Czy tak powinno być? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM tu jeszcze grupa 23 i wprowadzanie na obroty widać jak BIPy maleją po przekroczeniu 3 tys obr VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM z góry dzięki pozdrawiam ---------- Post dopisany 13-04-2013 at 21:11 ---------- Poprzedni post napisany 06-04-2013 at 20:39 ---------- Problem usunięty
    6. darek127

      Wymień elastyczny przewód hamulcowy. Koszt niewielki i sprawę masz już jasną co dalej robić .Nawet jak przewód odkręcisz od zacisku po naciśnięciu hamulca płyn będzie leciał tam jest duże ciśnienie. Jeżeli sobie nie poradzisz to zapraszam do mnie .
    7. darek127

      Wątek przeniosłem tak jak mi zaproponowano do odpowiedniego działu ( http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/lekkie-drgania-jalowym-analiza-logow-tdi-pd-268729/ ) ,więc proszę o skasowanie lub przeniesienie do kosza.
    8. darek127

      Logi poprawione Dzieki za podpowiedzi:wink:
    9. Witam Posiadam A4 B6 2004r silnik bke przebieg 166tys udokumentowany. Autko odpala bdb w każdych warunkach.Lecz po odpaleniu i przejechaniu około 1 kilometra na biegu jałowym silnik ma bardzo lekkie prawie nie wyczuwalne drgawki. Po wprowadzeniu na 2 tyś obrotów czuć też że nie chodzi równiutko , lecz jak ma 3 tyś obr jest bardzo równo bez tych leciutkich drgań. Filtry wszystkie wymienione 5 tys km temu na knecht,błędów brak,moc jest,świece żarowe ok wklejam logo statyczne i proszę o pomoc w zdiagnozowaniu tych drgań Grupy: 001,002,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,005,006 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007,008,009 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010,011,012 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013,014,015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 016,017,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 020,021,022 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 022,023,025 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM tu takie stukanie w gaz i puszczanie . Pry spadku obrotów zamiast 4 jest 128.Czy tak powinno być? Grupy: 001,023,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM tu jeszcze grupa 23 i wprowadzanie na obroty widać jak BIPy maleją po przekroczeniu 3 tys obr Grupy: 022,023,025 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM z góry dzięki pozdrawiam
    10. Witam klubowiczów, ciesze się że dołączyłem do waszego klubu . Pozdrawiam i życzę miłego dzionka .