Skocz do zawartości

krzycht9999

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzycht9999

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krzycht9999

0

Reputacja

  1. Jeśli chodzi o Multitroniki, to na śląsku warto jednak podjechać do Sserwis w Rybniku. Profesjonalny warsztat i obsługa klienta. Wymieniałem tam olej u siebie w 1.8t. Może nie jest najtaniej ale na pewno solidnie. Polecam
  2. AFN - 440 000 km. Ostatnio uszczelniona pompa wtryskowa. Ostatnie 200 000 km w rodzinie. Nigdy nie zawiódł. Pewnie jeszcze trochę posłuży.
  3. 1.9 TDI, AFN 1997r. - samochód od 10 lat w rodzinie, przebieg 427 000. Dwumasa i turbina oryginał, nie ruszane. Samochód kupiony w 2005r. z przebiegiem 240 000. Poza standardowymi kwestiami eksploatacyjnymi, uszczelniana była pompa wtryskowa przy przebiegu około 300 000. Mniej więcej w tym samym czasie była walka z zaworkami N oraz zapieczonymi kierownicami, ale nie skończyło się to nigdy czyszczeniem turbo. Suszarka pod obciążeniem wydaje już metaliczne dźwięki, co pewnie za jakiś czas zmusi do jej regeneracji. Poza tym wydaje się, że samochód minimalnie (o pół obrotu:)) później pali niż przed laty, czego powodem może być rozrusznik, który słabiej kręci. Samochód w ostatnim czasie przeszedł w moje użytkowanie. Była konieczność zwalczenia immobilizera, ponieważ migała kontrolka świec (błąd za słabego sygnału kluczyka). Poza tym błędów brak, o dziwo nie łapie trybów awaryjnych. Mam dylemat co do kwestii oleju. Silnik niestety od kilku lat jeździ na oleju mineralnym. Zastanawiam się, czy dalej się tego trzymać, czy nie zaryzykować i zalać go np. Valvoline Max Life 10W40, co z pewnością ułatwiłoby mu rozruch w obecnie nadchodzących niższych temperaturach. Proszę o rozsądne opinie na ten temat. Pozdrawiam
  4. krzycht9999

    Boczki

    A jak wygląda kwestia boczków z polifta do przedlifta? Są jakieś różnice?
  5. No więc właśnie dlatego też nie wydaje mi się to normalne. Wiadomo, że sprężarka jest dodatkowym obciążeniem, ale komputer powinien wyrównać obroty do takich samych jak bez włączonej klimy. Podobnie jak przedmówca w żadnym audi nie spotkałem się, żeby klimatyzacja sprawiała podwyższone obroty silnika. Czy w takim razie ktoś mógłby mi coś podpowiedzieć? ---------- Post dopisany at 19:03 ---------- Poprzedni post napisany at 18:58 ---------- Wartości z Vaga pokrywają się ze wskazaniami obrotomierza.. Poza tym czuć inne zachowanie multi przy puszczaniu hamulca przy prawidłowych obrotach, w porównaniu z obrotami podwyższonymi - generalnie czuć, że silnik pracuje na różnych obrotach.
  6. Witam. Mam pytanie odnośnie mojego samochodu, konkretnie o wysokość obrotów na biegu jałowym. Nie jestem pewien czy normalnym jest, że obroty wynoszą praktycznie zawsze 900 rpm nawet gdy silnik osiegnie temperaturę 90st.C. Czasem, ale bardzo sporadycznie wskazówka na obrotomierzu zejdzie w dół na delikatnie powyżej 800 rpm, co wydaje mi się być wartością prawidłową. Stwierdziłem, że przyczyną może być czujnik temperatury, więc dziś go wymieniłem. Sprawa wysokości obrotów pozostała jednak bez zmian. Zacząłem jeszcze kombinować przyciskami na climatroniku i ku mojemu zdziwieniu po nacisnieciu off lub econ obroty schodzily na te 800 rpm. Stąd moje pytanie czy normalnym jest, że włączona klimatyzacja ma wpływ na podwyższenie obrotów do wartosci około 900 rpm w silniku 1.8t? Pozdrawiam
  7. Ja, po przewertowaniu również innych forów internetowych, z tematyką dotyczącą tego problemu uważam, że wymiana filtra może pomóc ale nie koniecznie. Niektórzy walczą z tym problemem kolejną zimę, wymieniając wszystko co mogloby miec związek, a i tak nie ma jednoznacznych rezultatów. Co nie zmienia faktu, że filtr paliwa dobrze jest wymienić, bo w większości przypadków pewnie znajduje się jeszcze fabryczny.
  8. Przy obecnych temperaturach mam ten sam problem co autor tematu. U mnie tak samo, zero błędów na vagu, czujniki temperatury sprawne. Czy ktoś może potwierdzić jeszcze, że przyczyną może być filtr paliwa?
  9. krzycht9999

    niedogrzewa

    Panowie, a co jeśli u mnie sprawa temperatury wygląda tak, że gdy jeżdżę po mieście bardzo spokojnie, głównie stojąc a nie jadąc, silnik nie może złapać temperatury 90 st. C (zazwyczaj jest to nie więcej jak 70 st. C). Temperaturę roboczą łapie dopiero w momencie gdy wyjadę na trasę i przejadę kawałek z wyższymi prędkości. Wówczas temperatura utrzymuje się na poziomie 90 st. C i nie spada. Czy w takim przypadku winę również ponosi termostat? Silnik oczywiście taki jak w profilu o oznaczaniu AVJ. I jeszcze jedno pytanie czy termostat w moim silniku to jest ten cały za około 400 PLN czy sam wkład? pozdrawiam
  10. Witam. Potrzebowałbym numer części manetki, włącznika świateł i kierunkowskazów w samochodzie o nr VIN WAUZZZ8DZVA152810. Inaczej mówią na to również pająk, składający się z części prawej i lewej. Głównie chodzi mi o nr części lewej tj. włącznik świateł i kierunkowskazów. Czy jest możliwość rozpołowienia pająka i ewentualnie dokupienie tylko jednej części oraz dopasowanie jej do drugiej? Pozdrawiam
  11. Syczacego dźwięku spod pedału hamulca nie mam. Zawór zwrotny wymienilem razem z ezektorem, trzymajacym ciśnienie w układzie. Był uszkodzony przez gaziarzy-druciarzy, którzy źle wpieli się z podcisnieniem. Objawiało się to twardniejacym pedałem hamulca, który szedł do góry od razu po zgaszeniu silnika. Pompę odpowietrzesz według instrukcji zawartej chociażby w tym temacie: Odpowietrzanie pompy ABS przy pomocyVAG-COM : FAQ - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf -
  12. Witam. Od długiego czasu borykam się z problemem słabego działania hamulców w moim samochodzie. Jest kilka denerwujących mnie objawów, które postaram się opisać. Wydaję mi się, iż mają one związek z pompą ABS. Po pierwsze, łatwo zauważyć, że praktycznie po każdym użyciu pedału hamulca, a następnie odpuszczeniu go słychać cyknięcie i buczenie z pompy ABS, które trwa 1-2 sekundy. Po drugie, na pedale hamulca przy mocniejszym jego użyciu czuć bardzo delikatnie ,,chrobotanie", tak jak przy załączaniu ABSu, ale w momencie gdy on nie powinien się załączać. Wyjąłem kiedyś bezpieczniki od ABSu, jakby trochę pomogło. Kolejna sprawa, to że jadąc samochodem przykładowo w trasie kilka kilometrów nie używając hamulca, to po pierwszym jego naciśnięciu hamulce są bardzo słabe, a pedał twardy. Trzeba się mocno zaprzeć, aby zwolnić, tak więc jest dość niebezpiecznie przy konieczności nagłego hamowania. Natomiast używając hamulca za drugim lub trzecim razem jest już zdecydowanie lepiej. To co do tej pory starałem się poprawić: - wężyki podciśnienia wymienione - serwo z pompą hamulcową sprawdzone - jest ok - zawór zwrotny, ezektor wymieniony - ciśnienie nie schodzi z układu - płyn hamulcowy wymieniany - pompę ABS odpowietrzałem Vagiem - żadnych wymiernych efektów - sprawdzałem Vagiem prędkość poszczególnych kół - taka sama W najbliższym czasie spróbuję jeszcze raz wymienić płyn hamulcowy za pomocą pompki próżniowej. Czy macie Panowie jeszcze jakieś pomysły? Pozdrawiam
  13. Witam wszystkich serdecznie. Nazywam się Krzysiek. Do forum dołączyłem już dość dawno, lecz jakoś zapomniałem się przywitać. Mój samochód to Audi A4, silnik 2.8 APR z LPG 99 r. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...