-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Mlodysnk
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Sanok/Italiia
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Mlodysnk
0
Reputacja
-
W następnym tygodniu podepnę pod kompa i wstawię logi i może coś się uda zrobić . wiem że wszystko może być ale do tej pory można posprawdzać inne rzeczy a ty tylko gdybaniu piszesz..
-
Okej Okej jutro z samego rana ogarnę te obejmy za egr em i napiszę jaki są zmiany Sprawdziłem wszystkie węże od podciśnienia są w idealnym stanie jakby wymieniane niedawno oraz siedzą wszystkie ciasno. A morze być czasami wina przepływomierza ?
-
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów Jestem posiadaczem od 3 miesięcy Audi A4 B5 1,9 TDI PD 115km i do tej pory nie miałem żadnych problemów z tym autem aż do teraz , jak w temacie auto nie ma mocy do 2000 tyś obrotów ale po przekroczeniu moc powraca i jeździ jak wcześniej a mój problem pojawił się po przejechaniu około 3000 tyś kilometrów po autostradzie z prędkością około 120-140 km/h przez przedniego właściciela został zamontowany nowy Icek i wszystko grało tylko był dziwny gwizd turbiny ale teraz on znikną i pojawia się po wyżej 2000 tyś obrotów. Teraz jestem strasznie zakłopotany bo po 3 miesiącach turbo do wymiany i nie mogę na dzień dzisiejszy auta podłączyć pod kompa bo nie mam gdzie ;/ Proszę o jakieś wskazówki co i jak i dla czego się tak stało. Serdecznie dziękuje Piotr Widzę ze nikt nie potrafi pomóc w takiej sytuacji :
-
Tak oczywiście plany są, nad ramkami też się zastanawiam pewnie zaliczę do zrealizowania Plany są następujące coś może na ziemie posadzę około 80mm Zderzak tył i przód + dokładki S4 Xenon K5000 Nowy tunel środkowy z podłokietnikiem A co dalej to się zobaczy jeszcze
-
Witam wszystkich Od ponad miesiąca jestem posiadaczem Audi A4 B5 LIFT Auto bylo sprowadzone z Niemiec Audi A4 B5 LIFT rok produkcji 2000 Silnik : 1,9 115km AJM Wyposażenie: -Elektryczne szyby przednie -Elektryczne i podgrzewane lusterka+Szyby -ABS -ASR -4 poduszki powietrzne -Immobilizer -Centralny zamek+Pilot w kluczyku -Fabryczny alarm -Climatronic -Oryginalne radio Zrobione: -Kolo Artec R17 8J -Opona Barum Bravuris 2 -Dystans 13mm Oto kilka fotek po zakupie No to jeszcze kilka zdjęć po zmianie koła+ opon
-
okej spoko chłopaki wielkie dzięki jak coś to będę dalej informował więc proszę o wyrozumiałość
-
Czy możesz mi dokładnie powiedzieć jaki i gdzie się on znajduje ?
-
Jest to sprawdzane bo już zostało prze zemnie to sprawdzone i jest okej. Po założeniu wtryskiwaczy bija 220bara a powinny 190bara może być tego przyczyna ?
-
Witam Potrzebuje pomocy ! W moim aucie silnik zaczoł nagle głośno chodzić (jak dodaje gazu) na wonych obrotach chodzi normalnie, a dodatkowo podczas jazdy nie ma siły jechać co jest tego przyczyną, pali też się kontrolka od świec żarowych.Gdy podłączyłem Audi ukazały mi się następujące błędy: 1265 Zawór recyrkulacji spalin-N18 przerwa lub zwarcie do masy 1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75 przerwa lub zwarcie do masy 1269 Wtrysk - zawór startowy-N108 przerwa lub zwarcie do masy Więc zacząłem prace od wyciągnięcia wtryskiwaczy i ich sprawdzeniu. Okazało się ze musiałem kupić $4 nowe końcówki później wyciągałem Turbo bo wymagało zrobienia geometrii, następnie posprawdzałem zaworek N18 oraz N95 czy posiadają napięcie i także posprawdzałem przewody od podciśnienia. Auto głośno chodzi dalej Turbo nie działa i jest muł. Dodaje filmik jak pracuje auto: ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting Z góry dziękuje za pomoc.
-
Cześć. Jestem Piotrek , dumny posiadacz; Audi A4 B5 1996 r.