Skocz do zawartości

patrykpawlowski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O patrykpawlowski

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia patrykpawlowski

0

Reputacja

  1. Tym razem czujnik g2/g62 do wymiany...wskazówka od tem. leży sobie na 0 i tylko czasem lekko do góry się ruszy:)
  2. Niby taka powinna być według nr VIN ja założyłem i byłem zadowolony...do czasu wystąpienia innej usterki..już mam powoli dość tego samochodu...
  3. Tak mi powiedzieli w CarTur w Bydgoszczy, że ta 005 i 029 pasują do tego silnika AMB 170KM.. Ja kupiłem 005, taka jak była założona stara;) Problem z brakiem mocy rozwiązany- pęknięty przewód idący od zaworu N75, obcięty urwany kawałek, założony od nowa..i śmiga jak trzeba
  4. hmm..a możesz wyjaśnić o co chodzi z tym DV?? jestem tutaj nowy i dopiero się ucze a dolot jest szczelny...wywaliło mi błędy z katalizatora ( coś o mieszance spalin) i zawór ciśnienia doładowania ( odcięcie)
  5. Turbo nowe założone dnia dzisiejszego nowe mają w CarTur w Bydgoszczy za 1960zł... a jesli chodzi o regenerowane to po 1600zł w Inter Cars,a po oddaniu starej turbiny zwracają prawie 400zł Jeśli chodzi o turbo do AMB to K03-005, lub 029 pasuje ---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 16:47 ---------- Niestety odczuwalny jest spadek mocy będę musiał zobaczyć co za błędy mi pokaże
  6. Czyli nie warto kupować używanej?ok..tak myślałem nad tą K03s..w takim razie dzięki za informację. a na co jeszcze by trzeba uważać przy montażu? na pewno wyczyścić wszystkie przewody dokładnie,a coś poza tym?
  7. Castrol 5W40...Tzn niby "nowa" a z tego co wiem to podobno takich prawdziwych nowych u nas nie można kupić. i jaka by pasowała tam najbardziej? tak żeby nic nie przerabiać?
  8. Właśnie oddałem stare do regeneracji, dymił na biało z wydechu i okolic turbiny jak się rozgrzał do tego turbina puszczała olej, był aż w dolocie. Po ogledzinach w CarTur w bydgoszczy okazało się ze cały środek jest do wymiany, do tego po wyczyszczeniu doszła popękana obudowa... tak więc nie ma sensu regeneracji...a właśnie nie wpadłem na pomysł żeby spisać nr. Wiem że na pewno było K03-05...i coś tam dalej... I teraz szukam jakiegoś Turbo do założenia. Lepiej kupić niby nowe za jakieś 1950 zł czy używane? Na allegro znalazłem takie między innymi Turbina Audi A4 B6 AMB 1.8 Turbo 170 KM (2539664178) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i jeszcze jedna TURBO K03/K04 VW, AUDI 1.8 T+wtryski (2563090779) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ktoś coś może napisać na temat tych turbin?
  9. Witam, Z góry przepraszam jeśli nie w tym dziale co potrzeba, ale jestem tutaj nowy i dopiero zaczynam przygodę na tym forum. Jak by co to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu. Mimo iż mam autko dopiero od miesiąca to do wymiany jest już turbina. I w związku z tym mam prośbę o pomoc w wyborze odpowiedniej turbosprężarki do mojego autka? Czy ktoś wie, jaka powinna być tam zamontowana? Silnik 1.8T AMB 170 koni...z góry dziękuje za odpowiedz.
  10. Więc Witam, mam na imię Patryk i jestem posiadaczem od miesiąca A4 B6 (2002r.) 1.8T 170KM silnik AMB
×
×
  • Dodaj nową pozycję...