Skocz do zawartości

bonzi87

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bonzi87

  1. Ok dzięki wielkie
  2. Co teraz zalecasz??
  3. dzieki wielkie.zaraz poprawie ---------- Post dopisany at 20:26 ---------- Poprzedni post napisany at 19:44 ---------- poprawione logi dynamiczne Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  4. Witam samochod mial padniete walki i nie chodzil na wszystkie zawory, teraz jest po wymianie walkow popychaczy i dzwigienek, rozrzadu, wtrysku sterujacego.Nadal rusza jakby mial 50 km.Predkosc osiaga nawet 200 km/h ale przyspieszenie do 100 km/h wynosi jakies 15 sekund. Basic Settnigs: Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM LATE Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM EARLY Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne: Grupy: 000,000,000,000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,003,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: Grupy: 004,008,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  5. Własnie jestem po wymianie wałków wraz z dźwigienkami i popychaczami, wymianie rozrządu, wtrysku sterującego.Problem polega na tym iż auto nie ma mocy ;/ rusza z miejsca jakby ciągnęło 3 tonową przyczepkę. Sprawdzałem kąt nastawienia wtrysku i wynosi 1,8-2-2,2 ( nie wie czy taki zmienny jest dobry???) mam wrażenie jakby nadmiernie kopcił na biało.Silnik chodzi specyficznie, podczas grzania włącza się kontrolka ESP i silnik zaczyna głośniej klekotać!!Pomóżcie!!!Czy zmieniać nastawienie kątu wtrysku aby uzyskać moc??Jakie wartości uzyskać??+ czy -
  6. Własnie jestem po wymianie wałków wraz z dźwigienkami i popychaczami, wymianie rozrządu, wtrysku sterującego.Problem polega na tym iż auto nie ma mocy ;/ rusza z miejsca jakby ciągnęło 3 tonową przyczepkę. Sprawdzałem kąt nastawienia wtrysku i wynosi 1,8-2-2,2 ( nie wie czy taki zmienny jest dobry???) mam wrażenie jakby nadmiernie kopcił na biało.Silnik chodzi specyficznie, podczas grzania włącza się kontrolka ESP i silnik zaczyna głośniej klekotać!!Pomóżcie!!!Czy zmieniać nastawienie kątu wtrysku aby uzyskać moc??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...