Skocz do zawartości

piotrekneo18

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotrekneo18

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia piotrekneo18

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich, Jak w temacie : Jak naprawić roletę bagażnika, w której jest wciśnięty przycisk do zdejmowania rolety ? Mam ją rozebraną (przycisk znajduje się z prawej strony patrząc od strony bagażnika z tyłu samochodu) lecz nie wiem jak to naprawić aby przycisk działał prawidłowo. Czy mógłbym prosić o jakieś zdjęcia jak krok po kroku dokonać naprawy tej rolety ?
  2. No fajnie, rozumiem to tylko, że u mnie na kanale 49 pokazuje ~79-81 stopni... no to raczej coś nie tak, a jak pojechałem do mechanika i podpiął samochód pod Vaga, to temperatura silnika wynosiła 87,3 stopnia a na klimatroniku wówczas pokazywał 84 stopnie...
  3. No ale dziwne, bo miałem wymieniany na Wahler (przez niektórych uważany za też dobry), a po wymianie czujnika temperatury było ok temperatura się podnosiła "bardzo szybko" i trzymała 90 stopni ale przez tydzień ! zadziwiające to jest !? jak dzisiaj jechałem to podniosło się w miarę szybko tak jak zwykle ale do temperatury 80 stopni i trzymało cały czas a na kanale 49 było 79 stopni, dopiero pod koniec trasy jak już byłem w docelowym miejscu temperatura na kanale 49 skoczyła do 80 a na zegarze do 90 ? dziwne to jest, że nagle po wymianie tydzień temu czujnika temperatury było ok a teraz znowu jest po staremu ? napewno to termostat ? Moim zdaniem jeśli byłby to termostat to nawet wymiana czujnika by nic nie pomogła... a jednak pomogła ale tylko na tydzień :( ---------- Post dopisany at 08:02 ---------- Poprzedni post napisany at 08:00 ---------- Chyba, że się mylę... ? ---------- Post dopisany at 08:06 ---------- Poprzedni post napisany at 08:02 ---------- Dodam, że na kanale 1 klimatronika mam 0 błędów : 0.0
  4. Aaa rozumiem No cóż narazie mam Wahlera, zobaczymy co będzie później ---------- Post dopisany 19-06-2012 at 02:57 ---------- Poprzedni post napisany 12-06-2012 at 18:06 ---------- Ludzie pomocy !!! po prawidłowym działaniu czujnika temperatury (przez cały tydzień)... znowu mam wahania temperatury pomiędzy 80 a 90... już zaczyna się to robić irytujące i cała przyjemność z jazdy tym samochodem zmienia się w chęć pozbycia się go... ile razy mam jeździć do mechanika aby prosić o zmianę czujnika temperatury ?? myślałem, że jak założę ten czujnik na nowy to będzie działało tak jak inne części samochodu na conajmniej "kilka" lat tak jak pozostałe części eksploatacyjne ale nie raz na tydzień ?? przecież to jest nie do pomyślenia jak oryginalny czujnik z AUDI się może znowu popsuć, przecież to jest niemożliwe... macie jakiś pomysł co może być powodem padnięcia drugiego czujnika temperatury ? Czyżby już kolejny felerny ?? ale tym razem padł po tygodniu a tydzień działał ?? nie wydaje mi się... jakby był felerny to od początku by nie działał... macie jakiś pomysł ??? Jak działają wasze czujniki/termostaty trzymie temperaturą na 90 stopni ?? ---------- Post dopisany at 04:02 ---------- Poprzedni post napisany at 02:57 ---------- Być może to absurdalne ale czy jazda bez włączonej klimatyzacji i włączanie jej np. raz na 2 dni może mieć znaczenie i jakimś dziwnym cudem "popsuć" czujnik ? Po wymianie czujnika temperatury na nowy tydzień temu temperatura na kanale 49 wynosiła ~85 stopni a na zegarach równo 90. Teraz (po tygodniu) temperatura na kanale 49 wynosi z ledwością 82 stopnie a jeśli spadnie do ~79-80 to wskazówka na zegarach skacze z 90 to 80. Jeśli w 49 : temperatura wynosi ~80-81 -> wskazówka na zegarach znów skacze do 90... Moi drodzy denerwuje mnie te ciągłe walczenie o utrzymanie stałej temperatury... czy dacie mi jakiś cień szansy czy da się to w końcu ustabilizować i naprawić raz a dobrze ? I pytanie : Dlaczego czujnik temperatury na początku wskazywał ~85 stopni a po tygodniu już ~79-82 ?? Przy takiej samej jeździe samochodem, (oczywiście klima włączona tak jak pisałem np. raz na 2 dni) Po tygodniu czujnik już stracił swoje "właściwości i już nie działa ??? Przecież to absurd jest ?
  5. Witam dzisiaj wszystkich Rozumiem, że to co napisał ampera4 tyczy się tylko i wyłącznie przyspieszania ? Czyli zmieniać biegi nie przy ~2000 obrotów tylko odpowiednio więcej, np. 2500 tak aby po zmianie biegu obroty nie spadały aż tak nisko... A jeśli np. jadę samochodem na dłuższej trasie stałą prędkością np. te 90 km/h i dojeżdzam do miasta/skrzyżowania itp. to przy hamowaniu silnikiem redukować odpowiednio biegi czy np. z 90 km/h na 5 biegu jechać aż do "zatrzymania" a dopiero później sprzęgło ? chodzi mo oczywiście o jak najlepszą ochronę koła dwumasowego... A tak nawiasem mówiąc jeśli będę się stosował do tych zasad zmiany biegów, nie przyspieszania od niskich obrotów, włączanie/wyłączanie silnika przy wciśniętym sprzęgle i innych o których już pisałem/pisaliście powyżej to tak z ciekawości ile wam wytrzymuje/wytrzymało koło dwumasowe ? (ile km ?)
  6. No oczywiście, że mam 5 biegową skrzynię ja tylko dawałem taki przykład Tak więc bez różnicy czy pojadę te 140-150 na piątym biegu czy odpowiednio mniej ale na 4 biegu osiągając te 3000 obrotów. A nie zaszkodzi to turbo taka "długa" jazda ?
  7. Ja normalnie chyba miałbym jakieś dziwne obawy jechać np. na 4 biegu cały czas tzn. kilka km, np. 120 km/h przy obrotach ~2500, jakoś nie umiałbym znieść "wycia" silnika i bym się bał, że nagle się popsuje turbo lub coś z silnikiem będzie :P ---------- Post dopisany at 15:48 ---------- Poprzedni post napisany at 15:45 ---------- ale jeśli np. jeżdzę ekonomicznie i raz na jakiś czas np. raz w tygodniu przy zmianie biegów ciągnąłbym do 3000-3200 obrotów to mógłbym to uznać jako jakieś minimalne "przedmuchanie" silnika i dbanie o turbine ?
  8. No ten czujnik temperatury to nie był żaden zamiennik tylko oryginalny z AUDI.
  9. Bardzo wam wszystkim dziękuję za cenne informacje i uwagi Co do oleju to aktualnie mam wymieniony na CASTROL EDGE TD 5W40 505.01 Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki
  10. A to ciekawe Nie zwróciłem na to uwagi Dzięki
  11. Wow, no to fajne rzeczy widze Mam nadzieję, że będzie można nabyć taki kabelek na allegro Dzięki za informacje Pozdrawiam:wink:
  12. Rozumiem, że ten kabelek to nic innego jak z jednej strony podłączenie do wejścia znajdującego się w samochodzie w środkowej kolumnie pomiędzy siedzeniami za hamulcem ręcznym a z drugiej strony interfejs do komputera złącze COM, LPT lub USB ? A jakieś oprogramowanie specjalne na komputer też istnieje ?
  13. Raf_kk z tym żaglem to dobre hehe, tak właśnie robię jak najszybciej do 90-100 i później jadę stałą prędkością... danu44 dzięki za rady, następnym razem będę zadawał po kolei pytania A co do oleju, to od razu jak kupiłem samochód to wymieniłem w nim olej na CASTROL 505.01, wszystkie filtry, cały rozrząd oraz serwis klimatyzacji (czyszczenie, oleje, itp, odgrzybianie, uzupełnienie czynnika). Teraz od samego początku jak mam samochód leję do niego paliwo z BP : Ultimate ON. Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 10:58 ---------- Poprzedni post napisany at 10:56 ---------- danu44, z tym interfejsem to masz na myśli VAGA ? nie przyglądałem się temu i nie szukałem tak dobrze ale znalazłem gdzieś na necie na pierwszej lepszej stronie za około 500 zł... VAGA to na żywo widziałem tylko u mojego mechanika
  14. Miałem na myśli przyjemność z "bezawaryjnej" jazdy, jedynie części eksploatacyjne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...