Skocz do zawartości

simonJVC

Pasjonat
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O simonJVC

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    DGL

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. simonJVC

    Brak zapłonu cylinder 2

    Dzięki Łukasz za podpowiedz :-) Na Ciebie zawsze można liczyć.. sprawdzę mam nadzieję że to będzie to.. :-) Dzięki za pomoc Wymiana modułu pomogła Nr części 4D0 905 351 50 zł oryginalna używka Wymiana bardzo prosta 2 x śrubka na kluczyk 7
  2. simonJVC

    Brak zapłonu cylinder 2

    Witam, mam problem z moim 1.8T AEB - brak zapłonu cylinder 2- Auto stało na wolnych obrotach, i zapłon zaczął wypadać. Dojechałem jakoś do domu podpinam kompa i brak zapłonu cylinder 2.. Świece sprawdzone - zamienione miejscami Cewki sprawdzone - zamienione miejscami Cały czas występuje problem na 2 cylindrze. Jakie powinny być napięcia we wtyczce podpiętej do cewki ? Może jakiś kabel mi się przerwał .. nie mam pomysłu.. Może ktoś przerabiał podobny problem.. ? Tydzień temu jak wracałem z nad morza zaczęło padać (zresztą zawsze pada jak wracam:-) i słysze silnik na jeden cylinder nie pracuje.. ale okazało się że z takiego trójniczka przy cylindrze 2 jakieś podciśnienie spadło,.. założyłem i wszystko ok.. może przypadek że się naprawiło.. ale wczoraj już trójniczek jest ok.. a zapłonu brak.. może jakieś zwarcie.. sprawdził bym kostke od cewki ale nie wiem jakie wartości tam mają być..
  3. niestety żarówka to nie led.. jakbyś nie podłączył żarówkę będzie działać.. (łatwo to sprawdzić na żarówkach "rurkach") z ledami niestety jest inaczej..
  4. pewnie dawaj...
  5. te pojedyncze po bokach w podsufitce nie działają bo odwrotnie masz plus z minusem.. trzeba zmienić polaryzację w tych ledach..
  6. wtyczka rzeczywiście podobna do tej od od zbiorniczka płynu chłodzącego.. ale to nie to.. mam spryskiwacze reflektorów... to raczej będzie to.. sprawdzę jutro.. dzięki za podpowiedzi..
  7. ostatnio miałem ściągany pas przedni przez "elektryka",poodpinał mi wiele (zresztą nie potrzebnie) wtyczek i węzy, a potem sam to wszystko skręcałem i podłączałem i mam nie podłączoną jedną kostkę.. i nie wiem gdzie ją podpiąć. dwu pinowa kostka znajduje się od strony kierowcy mniej więcej pod pompą ABSu. Na potrzeby zdjęcia wyciągnięta do góry: do tej kostki idą dość grube kable.. czerwony i jasno brązowy.. może to przypadek i nie ma to nic z tym wspólnego ale mam taki błąd w sterowniku silnika po złożeniu wszystkiego: 17881 obwód układu węgla aktywnego przerwany
  8. to że lepiej nie zagra to wiadomo.. byłe nie grało gorzej.. hehe a jeśli chodzi o używkę to czy od innej audi np od a3 lub a6 będą pasowyały do a4 te głośniki przednie ?
  9. tak jak napisałeś bez polaryzacji nie miał w ofercie.. a po za tym jeszcze wtedy nie wiedziałem o zmienionej polaryzacji ..i musiałem bawić się lutownicą jak kolega TidiVelDante.. po paru miesiącach mogę już coś napisać o wytrzymałości.. zauważyłem że te rurki na podświetlenie rejestracji dyskotekę sobie robią.. tylko ja mam te blaszki takie średnie tam i nie ma idealnego styku.. a po jakimś miesiącu kolejne rurki zaczęły mrugać.. te w bagażniku.. w środku na razie działają nie mrugają... nie stosowałem żadnych rezystorów..
  10. też szukam sprawdzonych informacji na ten temat.. prawy przedni głośnik jak zimno charczy i chciałbym go wymienić.. oryginalny używany w dobrym stanie ciężko dostać.. na allegro jest dużo tego ale nie wiadomo które kupić żeby nie kosztowały "pińcet" zł ale żeby w miarę dobrze grały.. w innych wątkach może przeczytać o regeneracji.. ale czy ja wiem.. jak już się dostanę pod tapicerkę drzwi to wolałbym chyba wymienić na nowe, w dobrej cenie, o podobnym brzmieniu.. np. coś takiego.. http://allegro.pl/glosniki-audi-a4-b5-1994-2001-przod-bose-dystanse-i5794219771.html ale czy to będzie pasować ? jak to będzie grało.. ? nie wiadomo..
  11. odświeżę troszkę temat.. bo zastanawiam się czy ktoś posiada info jak ten układ jest rozprowadzony po samochodzie, bo też mam błąd 17881 obwód układu węgla aktywnego przerwany, ostatnio miałem ściągany pas przedni, a potem sam to wszystko skręcałem i podłączałem i mam nie podłączoną jedną kostkę.. i nie wiem gdzie ją podpiąć.. jak z lewej strony na filtrze powietrza jest ten n80, to moja nie podłączona wtyczka jest z prawej strony, przewód idzie z dołu... nie podłączona wtyczka: takie dość grube kable do niej idą.. czerwony i brązowy
  12. to napisz do nich niech ci wymienią.. u mnie świecą tak samo jak reszta..
  13. ja brałem od gościa co się nazywa Rabel_
  14. dzięki bardzo za podpowiedź.. sprawdzę sobie to.. to wydaje mi się że będzie nie szczelny bo wcześniej było dobrze...
  15. Witam, mam nietypowy problem. Jak przyśpieszam i od razu chce zahamować to pedał hamulca jest mega twardy, muszę odpuścić i drugi raz zahamować i już jest ok. Zauważyłem to gdy chciałem kogoś wyprzedzić ale musiałem zrezygnować ja na hamulec a tu niespodzianka.. nie hamuje.. trochę się przestraszyłem hehe i zacząłem sobie testować - przyśpieszam i na hamulec.. "cegła", wystarczy lekko przyśpieszać od razu na hamulec i mega twardy, a jak przyśpieszam i odpuszczę gaz i po chwili na hamulec to wszystko ok.. przy normalnej jeździe wszystko jest ok, hamuje, abs działa, żadne kontrolki się nie świecą, żadnych błędów nie ma.. może ktoś coś podpowie co sprawdzić ? ogólnie nie jest to jakieś mocno uciążliwe ale zaczynam się niepokoić..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...