Skocz do zawartości

d0minx

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O d0minx

Osiągnięcia d0minx

0

Reputacja

  1. Witam, Drodzy koledzy, proszę o podpowiedz gdzie szukać rozwiązania problemu. Z tego co zuuważyłem wskaznik temperatury w zegarach potrafi niekiedy całkowicie się położyć i po chwili wrócić do poprzedniej pozycji. Diagnostyka Vag'iem pokazała błąd w module zegarów: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent Postanowiłem przeprowadzić logowanie podczas rozgrzewania się silnika gdy temperatura dochodzi do 90. Wskazania temeratury podczas rozgrzewania silnika nie rosły równomiernie potrafiły spaść do 0 i wrócić ponownie do temperatury któa była przed chwilą. Czy przyczyną jest uszkodzony czujnik? Dodam, że wyciągałem wtyczke z czujnika i podłączałem ponownie, także wykluczyłem problem ze złym połączeniem z czujnikiem. Poniżej log: Log (0 - 003,006)
  2. Okej, postaram się czem prędzej wrzucić idealne logi. A czy na podstawie tych można już coś powiedzieć, jakieś uchybienia od normy?
  3. Witam, Nosze się z zamiarem montażu instalacji gazowej LPG. Chciałbym prosić o ocenę logow. Logi nie są idealne gdyż ciężko w warunkach miejskich o możliwe bezpieczne rozpędzenie auta. Z samochodem ( A4 b6 1.8T AVJ - seria) generalnie nie ma żadnych problemow jedyne co zauważyłem to na biegu jałowym minimalnie czasami potrafi zatrząść, co odczuwalne jest jedynie na drążku zmiany biegów, ewentualnie na pedałach, ale sporadycznie, może lewe powietrze? Logi dynamiczne: Log (0 - 001,002,003) Log (1 - 115,117,118) Log (2 - 011,015,016) Log (3 - 031,032,115) Basic settings: Log (0 - 003) Log (1 - 004) Log (2 - 001) Log (3 - 002) Kody błędów jakie napotkałem: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 35-10 - - - Intermittent 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent
  4. No to mnie kolego nie pocieszyłeś... Jeżeli we własnym zakresie nie uda mi się jakoś trafnie zdiagnozować owych przesłanek, trzeba będzie oddać to w ręce specjalisty. Mam nadzieję, że nie będzie to głowica...
  5. To u mnie zaistniało jakieś dziwne zjawisko bo po pierwsze ten górny wąż u mnie nie ma dziurki, a przynajmniej nie udało mi się jej dojrzeć a po drugie jak zdjąłem tą górną rurkę to według mnie płyn wylatywał z nagrzewnicy a nie z tego węża!!? hmmm dziwna sprawa. Ktoś podpowie co może być nie tak? ---------- Post dopisany 26-01-2014 at 12:40 ---------- Poprzedni post napisany 25-01-2014 at 15:19 ---------- Dzisiaj trochę przegoniłem autko i ogrzewanie było oczywiście przy wyższych obrotach. Jak sprawdziłem węże to ten dolny wchodzący do nagrzewnicy przedstawiony na zdjęciu wyżej - ciepły (a nawet gorący) a górny zimny... nie wiem, może pompa daje zbyt małe ciśnienie, a na wyższych obrotach jest wstanie przepchnąć płyn przez nagrzewnice. Doradzicie coś Panowie?
  6. Witam, Koledzy mam problem z ogrzewaniem w mojej be szóstce a mianowicie, na wyższych obrotach powyżej 3,5tys obrotów leci ciepłe powietrze z nawiewu - zazwyczaj w trasie, natomiast na biegu jałowym i poniżej 2,5tys obrotów brak ogrzewania. Odpowietrzałem układ jak na filmie [ ] i zauważyłem, że nawet gdy temperatura ślinka osiągnęła 90 stopni to jeden z węży doprowadzających ciecz do nagrzewnicy był letni (dolny) a drugi zimny. Samochód się nie przegrzewa, termostat wydaje się być sprawny.Może mielibyście jakiś pomysł w czym może tkwić problem lub podpowiecie co mogę jeszcze sprawdzić? Czy może to być spowodowane nie wydolną pompą wody, która nie daje odpowiedniego ciśnienia? Czy może, źle zabieram się do odpowietrzenia okładu w tym samochodzie? Który z węży doprowadza wodę do nagrzewnicy a który jest powrotem? Wydaję mi się, że dolny odpowiada za doprowadzenie. .
  7. Witam, Jestem nowy, poszukuje mojej niunki, interesuje mnie b6 1.8T najlepiej jak najwiecej kucy, ewnetulanie 1.9tdi 130 koników
×
×
  • Dodaj nową pozycję...