Skocz do zawartości

twix_18

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O twix_18

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia twix_18

0

Reputacja

  1. twix_18

    dorobienie pilota

    Kolego poszukaj dobrze firmy która dorabia kluczyki... Też mnie ta cena przerazila 550zł. Zadzwonilem do innej firmy i ori kluczyk + dorobienie 350zł, ja zdecydowalem sie na tansza opcje kluczyk bez pilota z imo i zaplacilem z kodowaniem 190.
  2. Wczoraj patrzylem u znajomego w B6 ori US. Ma żarowki 2-włuknowe. Ja mam jedno wluknowa i tak samo robote robi. Nie mam czym zczytac kodu:whistling:
  3. Nie jestem w stanie zczytac kodowania gdyz nie mam czym i kiedy
  4. no fakt na szybkiego o 12 w nocy... Wrzuć kolego foto jakie tam macie na wiosce te ,,prodziże'' do robienia zdjęć !!!
  5. Lepiej puźno niż wcale. Zdjecia marnej jakości... A co do kodowania to jestem zielony w obsłudze vag-a. Dopiero zamierzam coś nabyć. Tak jak wczesniej pisalem znajomy mi to wlaczyl, ale to bylo bardziej metoda prub i bledów. WP_0005555.jpg | misiek253 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl WP_000480.jpg | misiek253 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl
  6. zrobie wieczorem foto i podeśle
  7. Dokładnie taka opcja też jest. Nie wyssalem tego z palca. Po włączeniu pozycyjnych swieca na polowe mocy kierunki, a żarówka jest jednowloknowa. Samochód Europa, nie USA
  8. koledzy podjechalem do znajomego ktory ma vag-a i jest opcja jak najbardziej wlaczyc skandynawie, usa, itp... ja mam b6 2001r
  9. koledzy w b6 mozna wlaczyc opcje USA i wtedy swieca kierunki nie pelnym swiatlem, a po wlaczeniu kierunku swieca mocniej
  10. Witam Prosze o pomoc w odnalezieniu tematu zwiazanym z podswietlaniem led lusterek bocznych a4 b6. Bylo to zaadoptowane prawdopodobnie z a6... Z gory dzieki pozdrawiam
  11. Do SVD: Materiał, z którego wykonane są przewody elastyczne, wzmacniana włóknem syntetycznym mieszanka gumowa, nie ma jednorodnej gęstości. Przez miejsca o mniejszej gęstości czynnik chłodniczy absorbuje parę wodną z powietrza i jednocześnie sam wyparowuje. Większość starszych, mineralnych olejów służących do smarowania sprężarek to preparaty higroskopijne, które wzmacniają efekt wchłaniania wody poprzez niejednorodności struktury materiału przewodów elastycznych. Odnośnie czynnika w układzie: normalnym jest ubytek do 10% w skali roku. I dokładnie tak samo jak już wczesniej pisałem jest z układem hamulcowym. Na prosty rozum skąd się może dostac wilgoć do układu hamulcowego skoro układ jest wypełniony płynem??, a jednak dostaje się w takim sam sposób, ponieważ są zastosowane przewody gumowe i temperatura wrzenia płynu spada!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...