twix_18
Pasjonat-
Postów
46 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O twix_18
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia twix_18
0
Reputacja
-
Kolego poszukaj dobrze firmy która dorabia kluczyki... Też mnie ta cena przerazila 550zł. Zadzwonilem do innej firmy i ori kluczyk + dorobienie 350zł, ja zdecydowalem sie na tansza opcje kluczyk bez pilota z imo i zaplacilem z kodowaniem 190.
-
Wczoraj patrzylem u znajomego w B6 ori US. Ma żarowki 2-włuknowe. Ja mam jedno wluknowa i tak samo robote robi. Nie mam czym zczytac kodu:whistling:
-
Szukam dobrej firmy z Krakowa, która usunie skutki po gradobiciu. Prośba o pomoc
twix_18 odpowiedział(a) na Skyliner89 temat w Na Każdy Temat
Witam Polecam. Okolice Krakowa Zbando ť Plastyka Samochodowa -
Nie jestem w stanie zczytac kodowania gdyz nie mam czym i kiedy
-
spoko
-
no fakt na szybkiego o 12 w nocy... Wrzuć kolego foto jakie tam macie na wiosce te ,,prodziże'' do robienia zdjęć !!!
-
Lepiej puźno niż wcale. Zdjecia marnej jakości... A co do kodowania to jestem zielony w obsłudze vag-a. Dopiero zamierzam coś nabyć. Tak jak wczesniej pisalem znajomy mi to wlaczyl, ale to bylo bardziej metoda prub i bledów. WP_0005555.jpg | misiek253 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl WP_000480.jpg | misiek253 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl
-
zrobie wieczorem foto i podeśle
-
dokladnie
-
Dokładnie taka opcja też jest. Nie wyssalem tego z palca. Po włączeniu pozycyjnych swieca na polowe mocy kierunki, a żarówka jest jednowloknowa. Samochód Europa, nie USA
-
koledzy podjechalem do znajomego ktory ma vag-a i jest opcja jak najbardziej wlaczyc skandynawie, usa, itp... ja mam b6 2001r
-
koledzy w b6 mozna wlaczyc opcje USA i wtedy swieca kierunki nie pelnym swiatlem, a po wlaczeniu kierunku swieca mocniej
-
dzieki kolego
-
Witam Prosze o pomoc w odnalezieniu tematu zwiazanym z podswietlaniem led lusterek bocznych a4 b6. Bylo to zaadoptowane prawdopodobnie z a6... Z gory dzieki pozdrawiam
-
Do SVD: Materiał, z którego wykonane są przewody elastyczne, wzmacniana włóknem syntetycznym mieszanka gumowa, nie ma jednorodnej gęstości. Przez miejsca o mniejszej gęstości czynnik chłodniczy absorbuje parę wodną z powietrza i jednocześnie sam wyparowuje. Większość starszych, mineralnych olejów służących do smarowania sprężarek to preparaty higroskopijne, które wzmacniają efekt wchłaniania wody poprzez niejednorodności struktury materiału przewodów elastycznych. Odnośnie czynnika w układzie: normalnym jest ubytek do 10% w skali roku. I dokładnie tak samo jak już wczesniej pisałem jest z układem hamulcowym. Na prosty rozum skąd się może dostac wilgoć do układu hamulcowego skoro układ jest wypełniony płynem??, a jednak dostaje się w takim sam sposób, ponieważ są zastosowane przewody gumowe i temperatura wrzenia płynu spada!!!