marcinek

Pasjonat
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O marcinek

    1. Witam koledzy, auto ma 165 000 km przejechane i usłyszałem dziwny zgrzyt z tyłu zajrzałem do sprężyn a tu sie okazuje że po prawej stronie za kierowcą amortyzator jest cały w oleju osłonka postrzępion. Mam pytanie mechanik powiedział że sprężyna może zostać a amorka mam wymienić z górnym mocowaniem. jakiej firmy najlepiej wrzucić amortyzatory ??????? Czy ktoś miał taki problem i wymieniał bądź wrzucił jakies z których jest bardzo zadowolony?????
    2. Witam, Mam zamiar wymienić oryginalne lampy na soczewkowe FK, tylko jest problem z kirunkowskazem oryginalne mają jakąś czarną obwódkę czym to zrobić na tych kierunkach FK bo one nic takiego dookoła nie mają i wydają się jakieś większe?????? Pozdrawiam
    3. marcinek

      Teraz to mnie zaskoczyłeś na maksa.. hehe Co to takiego ten wieloklin i czy można to jakoś sprawdzić obejrzeć albo poprawić???
    4. marcinek

      właśnie jak ruszam delikatnie to jest luz wyczuwalny ale bardzo słaby, jak robie większy obrót w lewo lub w prawo kierownicą to jest delikatne stuknięcie w czasie jazdy przy wspomaganiu luz tez jest ale tylko przy bardzo delikatnym ruszaniu kierownicą. Diagnoza mechanika VIVA był krzyżak razem z kolumną bo to jest element występujący razem. Ciekawe czy można to jakos doraźnie poprawić?? zregenerować?? Zawieszenie jest igła jak siedzi sie po stronie pasażera to jazda jest super samochód jeździ jak nowy tylko przez kierownice niesie drgania..
    5. marcinek

      Dzięki śrubokręt wystarczył w zupełności radio wyszło na siłę .....
    6. marcinek

      On ma luz który przenosi się na kierownicę i podczas jazdy to czuć w kierownicy, może być zapieczony???
    7. Mam taki problem krzyżak w tym modelu występuje ponoć razem z kolumną czy można to zregenerować czy tylko wymiana???? Ponoć to przpadłość AUDI z tych roczników.. W następnych już są krzyżaki oddzielne??? Proszę poprawnie nazwać temat [cayenne]
    8. Przy wpininiu pierwszego biegu jest jakby delikatne stuknięcie, przy innych biegach tego niema czy to jest normalne??? Słyszałem, że to blokada przed włożeniem jedynki w czasie jazdy????
    9. marcinek

      Raczej powyginany jest ten zatrzask, szarpie a ono ani drgnie. jak tam sie do niego dostać?
    10. marcinek

      Raczej nie na zegarze ma 150 000 i wygląda na to że jakiś niedbaluch nim jeździł zrobie fotke to wrzuce moze dzis mi sie uda
    11. Witam, Mam podrapaną przy lewarku skrznie biegów i przy popielniczce konsolę normalnie jest szara, a w niektórych miejscach powycierana jest do czarnego. Fatalnie to wygląda może to zdemontować i podmienić, ale jak to się ściąga to spory element.???? Czy ktos miał podobny problem z przecieraniem sie tego plastiku???
    12. Witam, Mam Audi A4 ze 4 miesiące Chours kaseciak daje słaby sygnał chciałbym je wymienić, po włożeniu kluczy zatrzask lewy póścił, a prawy nic i nie można radia wyjąć pewnie ktoś już przy nim kombinował jak teraz je wyjąć?????Co zrobić żeby najprościej je z tej dziury wyjąć.
    13. Witam, Mam pytanie kilka razy przy przymrozkach odpalając auto po nocy przed rozruchem kontrolka oleju miga mi trzy razy z dźwiękiem i później gaśnie i już się wiecej nie zapala. Olej wymieniałem jakieś 5000 km wcześniej bo myślałem że go może za mało. Mam półsyntetyk Castrol. Czy ktoś ma coś podobnego. Pozdrawiam
    14. Witam wszystki fanów audi super auto. Jestem Marcin z Warszawy mam audi A4 AVANT z 98 sam go sprowadziłem. Pozdrawiam.