Skocz do zawartości

kastet

Pasjonat
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kastet

Osiągnięcia kastet

0

Reputacja

  1. Wczoraj przy 6 stopniach na plusie miałem możliwość przetestowania auta na trasie wprawdzie nie długo ale zawsze to jakaś próba. &0 stopni osiągnął bardzo szybko po jakiś 2-3 minutach natomiast nawet prędkość 120 km/h nie spowodowała wzrost temperatury na liczniku
  2. Na kanale 49 wskazanie temperatury pokrywa się ze wskazaniem na liczniku, o czym już wcześniej pisałem. Czy można jeździć z taką usterką wiosną?
  3. Dzis ponownie sprawdziłem na klimatroniku na kanale 51 temperatura na początku wskazywała 44 stopni na liczniku 60 po paru minutach było już 90 natomiast na liczniku najwięcej udało się uzyskać 73 stopnie przy wyłączonym ogrzewaniu. Czekać do wiosny czy wymieniać termostat.
  4. To w takim razie już sam nie wiem co należy wymienić.
  5. Test robiłem oczywiście przy wyłączonym ogrzewaniu nagrzał mi się do 70 paru stopni ptzy obrotach silnika 3 tys i wyżej. Auto testowałem 15 minut
  6. Czy w związku z uszkodzonym termostatem wiosną też będzie większe spalanie, gdyż zastanawiam się czy można poczekać z wymianą termostatu?
  7. Dostałem taką wiadomość od gościa a ASO termostat + uszczelka 127 zł brutto płyn chłodniczy 74 zł brutto wym. termostatu 220 zł w tym już jest wymiana płynu chłodniczego. Czy nie za dużo sobie liczą za usługę
  8. Przyczyna spalania wysokiego już wyjaśniona, w takim razie jaki polecacie termostat i czy można go wymienić samemu
  9. Czy wadliwy termostat może mieć wpływ na podwyższone spalanie samochodu, oraz czy mogę zakupić termostat z allegro wahler, bo nie widzę tam żadnych oryginałów, albo gdzie mogę znaleźć termostat ori i czym się on różni od zwykłego.
  10. A więc tak dzisiaj drogą powrotną załączyłem klimatronik na kanał 51. Na początku wskazywał 1 st, później 3 po jakimśczasi 21, znowu na 3 późńiej już powoli pokazywał dobrze aż osiągnął temperaturę 90 stopni. W międzyczasie na kanale 49 temperatura wskazywał około 70 stopni co przekładało się na wskazanie na liczniku temperatury silnika. Kanał 49 i licznika w miarę upływu czasu się pokrywały. Co tmo może oznaczać
  11. Dziś po dojechaniu do pracy sprawdziłem temperaturę na kanale 51 po czasie jazdy 10 min na postoju, Temperatura zaczynała się od 46 i rosła do ponad 70 niestety musiałem już iść do pracy więc dalej nie sprawdziłem, temperatura na wskazaniu licznika nieco ponad 60 st. C. Co o tym sądzicie
  12. Nie mam niestety możliwości podpięcia vaga, spróbuję sprawdzić na klimatroniku i dam znać, po jakim czasie jazdy przy obecnej temperaturze powinien uzyskać temperaturę 90 st. C
  13. Witam wszystkich, wczoraj wracając do domu z pracy odcinek 6,5 km chciałem sprawdzić jaką temperaturę silnik osiągnie. Odcinek ten pokonałem głównie na 3 biegu powyżej 3 tyś. obrotów, później na parkinu na luzie zacząłem go gazować, autko osiągnęło najwyższą temperaturę 70 parę stopni. Podczas jazdy było wyłączone ogrzewanie Czy jest to normalny objaw. Spalanie średnie ostatnio pokazywane przez komputer to 7 litrów. Zeszłej zimy było w okolicach 6.
  14. Na razie odpukać autko zapala, ale zauważyłem na fisie strasznie duże spalanie 7/5l dodam że faktycznie autko nie ma się gdzie rozgrzać temp. silnika to przeważnie 70 st.C, do pracy mam 6,5 km. W zeszłym roku w zimie spalanie było na poziomie 6,2 l pokazywane na komputerze. Czym to może być teraz spowodowane
  15. Przyłączam się do wypowiedzi Olafusa gdzie można kupić wkład do lusterka prawego gdyż mam pęknięty oraz jaki pasowałby do mojego audi a4 b5 rok 2000 bo na allegro są do wyboru wkłady niebieskie a ja posiadam zwykłe i nie chciałbym coś złego zamówić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...