Skocz do zawartości

lexy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lexy

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Nałęczów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lexy

0

Reputacja

  1. Bardziej chodziło mi o rzetelność pomiarów i realny przebieg krzywych.A dokładnie o maskowanie zbyt krótkim pomiarem lub mocno wygladzonym wykresem niedokładności softu. Ja mam kilka przykładów gdzie dynomet pokazywał do 10km więcej niz obciążeniowka. Oczywiście zaprezentowales że nie dotyczy to twojej pracy
  2. [quodod=gregor10" post="4800528" timestamp="14d680251]seryjne ori k03 moc przy 6100rpm m http://gregor10.pl/skoda-superb-1-8t-awt-150km-k03-218km-300nm/ inna sprawa auto było w idealnym stanie z przebiegiem w okolicy 100tys km na zegarze myśliuote] Nie dodałeś ,że auto twoje mialo centralny fmic:),gwarantuje ze na hamowni obciazeniowej juz nie jest tak kolorowo podczas mocno obciazonego motoru .Za to plusem jest wylapanie np. overboostow czy cofania naglego zaplonu.Bez urazy ,ale wykresy z dynometu praktycznie zawsze wychodzą jak od cyrkla-i nie mam tu na myśli konkretnie twojego pomiaru. pozdrawiam Piotr Prochip
  3. Kolego Darek szanuj się trochę ,bo znajomemu oferowałeś usługę za cenę po niżej pasa. Właśnie o tym pisałem wcześniej.
  4. teraz jest ciśnienie na mega płaskie kreski jak od linijki i trzeba edc15 robić tak: inaczej to zły tuner
  5. Rob doskonale to skomentował -trafił się zdrowy motor to i wynik ciekawy.A edc15 na każdym rogu już robią tyle info w sieci jest
×
×
  • Dodaj nową pozycję...