Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T 212 KM 324 NM BFB


audicoman

Rekomendowane odpowiedzi

Oto podkręcony mój BFB na seryjnym K03:

BFB_wykres_jpg_300x300_q85.jpg

Po więcej informacji na temat chiptuningu mojego 1.8T zapraszam na mojego bloga:

http://zakup-auta.blog.pl/2016/04/02/212-km-i-324-nm-w-audi-a4-1-8t/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że moc maksymalna od 5200 obr spada w dół na łeb na szyje. .. ale ważne że jesteś zadowolony :)

Z tej turbiny już więcej nie wyciśniesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MrTea pokaż mi 1.8T na zwykłym K03 które ma moc przy np. 6 tys obr/min? Oczywiście można ale kosztem momentu z dolnego zakresu obrotów. A moc maksymalna była by zbliżona do obecnego wyniku. Z resztą jest ponad 200 koni do 6 tys obr. Jeździ się momentem a nie mocą maksymalną :) Do normalnej jazdy po cywilnych drogach z ograniczeniami 60-90 km/h mocy jest sporo do wykorzystania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjne ori k03 moc przy 6100rpm 215km http://gregor10.pl/skoda-superb-1-8t-awt-150km-k03-218km-300nm/

inna sprawa auto było w idealnym stanie z przebiegiem w okolicy 100tys km na zegarze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ma już ponad 240 tys. nalatane więc jestem zadowolony z wyniku, tymbardziej że strojone na Pb 95 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quodod=gregor10" post="4800528" timestamp="14d680251]seryjne ori k03 moc przy 6100rpm m http://gregor10.pl/skoda-superb-1-8t-awt-150km-k03-218km-300nm/

inna sprawa auto było w idealnym stanie z przebiegiem w okolicy 100tys km na zegarze myśliuote]

Nie dodałeś ,że auto twoje mialo centralny fmic:),gwarantuje ze na hamowni obciazeniowej juz nie jest tak kolorowo podczas mocno obciazonego motoru ;) .Za to plusem jest wylapanie np. overboostow czy cofania naglego zaplonu.Bez urazy ,ale wykresy z dynometu praktycznie zawsze wychodzą jak od cyrkla-i nie mam tu na myśli konkretnie twojego pomiaru.

pozdrawiam Piotr Prochip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dyskusja o hamowaniach już była tna kazdym forum ktora lepsza która gorsza.. na tym tez więc może by do tego nie wracać..

fajny wynik.. może aż za fajny... ;) wrzuccie jakieś logi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quodod=gregor10" post="4800528" timestamp="14d680251]seryjne ori k03 moc przy 6100rpm m http://gregor10.pl/skoda-superb-1-8t-awt-150km-k03-218km-300nm/

inna sprawa auto było w idealnym stanie z przebiegiem w okolicy 100tys km na zegarze myśliuote]

Nie dodałeś ,że auto twoje mialo centralny fmic:),gwarantuje ze na hamowni obciazeniowej juz nie jest tak kolorowo podczas mocno obciazonego motoru ;) .Za to plusem jest wylapanie np. overboostow czy cofania naglego zaplonu.Bez urazy ,ale wykresy z dynometu praktycznie zawsze wychodzą jak od cyrkla-i nie mam tu na myśli konkretnie twojego pomiaru.

pozdrawiam Piotr Prochip

Piotrze przeczytaj dokładnie jaką teze wysnuł Twój klient,

pokaż mi 1.8T na zwykłym K03 które ma moc przy np. 6 tys obr/min?

zaprezentowałem więc wykres seryjnego k03 które generuje moc przy 6000rpm.

Apropo Twoich tez odnośnie hamowania dynometem i jego wykresów zapraszam do lektury mój dynomet vs obciążeniowa hamowania stacjonarna MAHA

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/311441-porownanie-hamowni/

Pozdrawiam

Gregor10.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej chodziło mi o rzetelność pomiarów i realny przebieg krzywych.A dokładnie o maskowanie zbyt krótkim pomiarem lub mocno wygladzonym wykresem niedokładności softu. Ja mam kilka przykładów gdzie dynomet pokazywał do 10km więcej niz obciążeniowka.

Oczywiście zaprezentowales że nie dotyczy to twojej pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...