Skocz do zawartości

radiosław

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O radiosław

Osiągnięcia radiosław

1

Reputacja

  1. Witam. Rozwiązałeś może ten problem ze ściąganiem? Też tak mam że mi trochę ciągnie na prawo, w zawieszeniu nie ma luzów.
  2. dzięki:hi: cza kogoś z vagiem i ma być odezwę się jak zadziała. ---------- Post dopisany at 16:28 ---------- Poprzedni post napisany at 10:00 ---------- jeszcze jedno, czy programem serwisowym VAS da się to zrobić? (bo na razie tylko taki mam w okolicy) Da się to zrobić programem serwisowym (nie jest łatwo), zapisałem wartość 17 ale niestety dalej nic nie działa. Jest taka opcja żeby w licznikach te kable can-l, can-h nie były wpięte? z radia wychodzą, ale nie chcę mi się liczników na darmo wyciągać. Panowie jest lipa. Kabelki CAN są w wiązce original, kabel K-line jest original, wszystko wszędzie wpięte, w licznikach dopisane wartości prawidłowe przy następnym wpięciu są, a RDS-u w licznikach jak nie było tak nie ma, radio wyłącza się co godzinę, nie gaśnie za kluczykiem i nie ma połączenia z kompem......... Ma ktoś jakiś pomysł????? Może jest ktoś z podkarpacia co by podją się tematu?
  3. dzięki:hi: cza kogoś z vagiem i ma być odezwę się jak zadziała. ---------- Post dopisany at 16:28 ---------- Poprzedni post napisany at 10:00 ---------- jeszcze jedno, czy programem serwisowym VAS da się to zrobić? (bo na razie tylko taki mam w okolicy) Da się to zrobić programem serwisowym (nie jest łatwo), zapisałem wartość 17 ale niestety dalej nic nie działa. Jest taka opcja żeby w licznikach te kable can-l, can-h nie były wpięte? z radia wychodzą, ale nie chcę mi się liczników na darmo wyciągać.
  4. ??? jestem zielony/ jak dopisać radio w liczniku?
  5. Witam. Podłączyłem radio Concert CD,i nie ma nic na fisie? w aucie jest oryginalna wiązka (kostka) do can-a i są tam piny 7 i 12 tak jak jest to opisane i nic. Trzeba coś aktywować vagiem? Wcześniej było nieoryginalne radio, ale instalacja jest ori nie rezana, wszystko ładnie gra, jest podświetlanie ale nie działa też wyłączanie/włączanie z kluczyka. Będę wdzięczny za pomoc.
  6. Dzięki za rozjaśnienie tematu.
  7. BNE- 2944 (czarne) to jest numer z amortyzatorów które rzekomo pasują do B6. Będę wdzięczny za info w tej sprawie.
  8. Może nie na temat ale warte uwagi. Zapraszam do oglądnięcia na żywo w Mielcu wystawionego modelu 1:1 bombowca 'ŁOŚ" Można z bliska oglądnąć i zrobić "ukradkiem" zdjęcie. ---------- Post dopisany 09-10-2012 at 20:13 ---------- Poprzedni post napisany 06-10-2012 at 20:22 ---------- <br /><br />
  9. Przejechałem 1500 km z tak działąjącym termostatem i jest ok. Opinie są różne ale myślę że układ chłodzenia w 1.9 TDI [b6AWX] tak właśnie działa że dolny wąż i termostat otwiera się dopiero awaryjnie żeby nie przegrzać motora. W innych samochodach układ żeczywiście działa nieco inaczej, termostat otwiera się i puszcza obieg na chłodnicę, a u mnie układ idzie przez chłodnicę bez udziału termostatu.
  10. Witam. Przy wymianie całego rozrządu wymieniłem termostat bo stary nie trzymał temp. i tu niespodzianka dolny wąż jest cały czas zimny. Weszło 5L płynu układ odpowietrzony, ogrzewanie jest ok, temp. 90 stopni pokazuje, trzyma nie wacha się, a dolny wąż jest nadal zimny. Przejechałem 100 km i wąż nadal zimny. Czasem włączy się wentylator jak zgaszę silnik, a wąż nadal zimny.(termostat WACHLERA) Mechanik twierdzi że jest ok. Czy to jest normalna sytuacja? Czy termostat tak długo się nie otwiera?
  11. Podpinam się i ja. Bujają mi się obydwa przednie fotele, i pomysłu na rozwiązanie problemu brak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...