bambi1306
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O bambi1306
Informacje
-
Imię
?ukasz
-
Miasto
Wieluń
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Montaż i kodowanie nawigacji RNS-E w Audi A4 B6/B7 od A do Z
bambi1306 odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
Sprawdzimy jeszcze raz piny w kostkach i kodowanie. Ale jeśli będzie okej to gdzie szukać problemu ? -
Montaż i kodowanie nawigacji RNS-E w Audi A4 B6/B7 od A do Z
bambi1306 odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
Robił mi kumpel i raczej przepiął mi dobrze piny. Nie ma bose. Wszystko było Ori. -
Montaż i kodowanie nawigacji RNS-E w Audi A4 B6/B7 od A do Z
bambi1306 odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
Nie nie fader jest na środku jestem uczulony na dźwięk i jest jakiś problem właśnie z tym . Jest temat na forum z tym ale nikt nie napisał odp czy się udało go komuś rozwiązać. -
Montaż i kodowanie nawigacji RNS-E w Audi A4 B6/B7 od A do Z
bambi1306 odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
Dzięki wielkie. A te głośniki ? Na Concert3 wszystko grało super ,teraz przód gra dużo mocniej niż tył . -
bambi1306 obserwuje zawartość Skrzynia JEM wyciek oleju i Montaż i kodowanie nawigacji RNS-E w Audi A4 B6/B7 od A do Z
-
Montaż i kodowanie nawigacji RNS-E w Audi A4 B6/B7 od A do Z
bambi1306 odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Ktoś rozwiązał problem . Miałem Concert3 i po zmianie na RNS-E słabo odbiera fale i słabiej graja tylne głośniki. -
To była wymiana oleju silnikowego dla jasności. To czyli czeka mnie zdjęcie skrzyni? Wcześniej takiego problemu nie było dopiero właśnie po wymianie się pojawił. Ściągnąłem olej do poprawnego stanu i dam znać.
-
Kurde wlałem za dużo oleju po wymianie. Narobiłem sobie syfu?
-
Witam Serdecznie. Na dniach w garażu zauważyłem małe krople czarnego oleju. Przed obserwacją wymieniłem sobie olej i filtry więc p omyślałem,że to może gdzieś mi się ulało czy coś. Po dłuższej obserwacji kropek przybywało więc wjechalem na kanał i zdjalem obudowe. Wymyłem wszystko i tak jak na zdjęciu zauważyłem, że koło śrubki się lekko poci. Klucz 16 i mu mojemu zdziwieniu śrubke szło jeszcze dość dużo dokręcić. Wyciek ustal i niby wszystko okej. Ale czy niedługo nie będzie mnie czekała wizyta w warsztacie? Czekam na wasze sugestie i opinie.
-
Witam. Nie mogę znaleźć rozwiązania lub słabo szukam za co przepraszam. Mianowicie zakodowałem Halogen Headlights with Daytime Running Lights (PR-8Q0/8Q1+8K1/8K3/9C6/9C7) oraz kraj na Nordic Countries/Denmark/Croatia/Baltic Countries without Bi-Xenon Adaptacja - kanał 8 - 1 - kanał 5 - dałem na 55% No i tu problem . Wszystko tylko ,że wywala błąd tylnego kierunku . Po włączeniu kierunku bale znika. Jest to trochę denerwujące bo za każdym odpaleniem błąd i pikanie. Zna ktoś rozwiązanie?
-
Witam. Padł mi czujnik środkowy lewy(Ten w grillu szary) ktoś ma nr części? Dziękuję z góry
-
Sprawdzałem bezpośrednio w gniazdo bezpiecznika 28 czy jest prąd probowka. Prąd jest za każdym razem . Próbowałem jak mówisz -kabelek z gniazda bezpiecznika do aku Ale nie zwracałem uwagi czy dotykam prawego styku bezpiecznika tylko wsadziłem bezpośrednio kabel do gniazda i próbowałem odpalać. Dla mnie tez jest magia dlaczego jak grzebalem przy przekazniku 614 i wlozylem go zmostkowanego to wlaczyl sie wentylator?Dziś sprawdzę czy pompka daje paliwo do filtra na krótko. Czy aby nie spale pompki ?
-
Nie patrzyłem czy paliwo leci jeśli podłączy się pompkena krótko . Przy kostce co wchodzi do pompki w bagażniku tam nie ma w ogóle pradu jak zapłon się przekreca.
-
Bezpieczniki i przekaznik okej . Zrobiłem jak mówisz i d*pa dalej nie idzie odpalić auto . Na krótko pompka się odezwała ale napięcia przy kostce nie ma .
-
Witam Panowie. Od dwóch dni boryka się z moim oczkiem w głowie . Auto jeździło wszystko w jak najlepszym porządku. Na podwórku były próby podpiecia CB radia które robiło zwarcie i paliło wtyczki do zapalniczki ale to tak w nawiasie. Wyjechałem do garażu rano przychodzę chce odpalić a tu zonk. Długo kręciło ale odpaliła i za chwilę zaczęło chodzić jak by na 2 gsrkach. Zgasilem auto i szukam przyczyn. Perfidnie nie slychac pompki paliwa ,gdy przekrece stacyjke nie ma tego charakterystycznego szelest w okolicach baku. Ściągnąłem dwa wężyki od filtra te od strony szyby no i krecilem zaplonem i nie leciało paliwo. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone ,dziś będzie podmiana przekaźnika 614. Vcds zero błędów jedynie w grupie 46 znalazłem taki błąd 00955- Key 1 35-1Intermittent. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? Nie mam kanału ani podnośnika żeby zobaczyć czy dochodzi prąd do pompki. Pozdrawiam
-
No tu masz racje Było chyba max 3.5