
mtarnas
Pasjonat-
Postów
51 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O mtarnas

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2016
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jaki napęd mam w B9 2.0 TDI 190KM S-Tronic Quattro wyprodukowana w sierpniu 2016r?
-
Kupiłem nowe A4 B9 - bogato wyposażone (niedługo wrzucę klika fotek ;-)), wybrałem m.in. pakiet "Pakiet Technology" - byłem przekonany, że w tym pakiecie zawiera się "Audi smartphone Interface", jednak się myliłem... Teraz chciałbym to jakoś "dołożyć" z uwagi na mapy google. W internecie nie znalałem nic na ten temat, myślicie, że potrzebny byłby jakiś moduł czy można to w prosty sposób odblokować? Będę wdzięczny za pomoc. https://shop.autopartsveghel.nl/0585764-8w0051472-activeringsdocument-voor-audi-smartphone-interface-audi-a4-s4-a5-s5-rs5-q5-sq5-bj-16-heden https://shop.audi.nl/auto-accessoires/communicatie/smartphone-interface/8W0051472-smartphone-interface-a4-a5-q5
-
Montaż wentylowanych siedzeń w Audi A4 B8 2007-2011
mtarnas odpowiedział(a) na darecy temat w Audi A4 B8
Kostki kupione, teraz pozostało tylko je zamontować, czy moglibyście polecić mi kogoś na terenie Warszawy kto potrafi to podłączyć? -
Montaż wentylowanych siedzeń w Audi A4 B8 2007-2011
mtarnas odpowiedział(a) na darecy temat w Audi A4 B8
Wielkie dzięki za pomoc, kupiłem właśnie taką wtyczkę na allegro nada się? http://allegro.pl/show_item.php?item=5603851974 -
Montaż wentylowanych siedzeń w Audi A4 B8 2007-2011
mtarnas odpowiedział(a) na darecy temat w Audi A4 B8
Kupiłem siedzenia podgrzewane z elektrycznym regulowaniem odcinka lędźwiowego, natomiast w oryginale miałem tylko z podgrzewaniem. Sprawdziłem kostki pod siedzeniami i są tylko 3, a w nowych siedzeniach mam 4 kostki, czy może mi ktoś pomóc jak powinienem to podłączyć? -
Wymieniłem obydwa żarniki, również na Osram CBI i działa jak należy, dają ładną niebieską poświatę. Może się to komuś przydać, że gasnący ksenon, wcale nie musi oznaczać problemu z przetwornicą.
-
Udało mi się w weekend przełożyć przetwornice i to nie to, ten sam xenon zgasł po ok 5 minutach, zauważyłem również, że ma inny kolor (bardziej żółtawy). Planuję wymienić żarówkę, słyszałem jednak, że powinno się wymieniać 2szt. żarówki na raz, z tego co widziałem, koszt 1szt. to 300-400 zł, więc nie mało. Czy jest ktoś w stanie to potwierdzić, że powinno się wymieniać 2szt. jednocześnie?
-
Niestety ze względu na brak czasu jeszcze się tym nie zająłem, choć zaczyna być to już uciążliwe. Dam znać jak się tym zajmę, Ciebie proszę o to samo
-
Mam następujący problem z prawym ksenonem, po uruchomieniu świateł mijania wszystko jest ok, świecą obydwa ksenony, problem pojawia się po upływie ok 5 minut, gaśnie prawy ksenon i pojawia się następujący komunikat: Najciekawsze jest to, że po zgaszeniu i ponownym zapaleniu znowu się świeci przez ok 5 minut. Ma ktoś jakiś pomysł?
-
Zgadza sie, u mnie tez zaciągnęły sie dopiero po ok. tygodniu... Wysłane z mojego HTC Sensation Z710e przy użyciu Tapatalka
-
Ja mam CAGA, najlepiej samodzielnie sprawdzić numer części zdejmując osłonę silnika, jeżeli numer jest taki sam, to przepustnica będzie pasować
-
Przepustnica wymieniona, dzięki za info!
-
Jestem w trakcie wymiany przepustnicy, numer części: 03l128063c, czy ktoś mi może powiedzieć czy jest konieczna adaptacja tego elementu przez VCDS i jak to zrobić? Będę wdzięczny za pomoc.
-
Z tego co widzę, nowa to koszt ok 800 PLN, używana 150-300, myślicie, że warto oszczędzać? Czy jest to element, który wcześniej czy później i tak się wyeksploatuje ?
-
Auto straciło moc, postanowiłem sprawdzić kablem co się dzieje i oto pojawiły się następujące błędy: 5294 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit: Signal High P2103 00 [032] - Defective 5296 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit: Signal Low P2102 00 [032] - - Od razu zajrzałem pod maskę, ponieważ okazuje się, chodzi o KLAPĘ REGULUJACA, numer części: 03L128063C. To co mnie zmartwiło, to że po odpięciu kostki od tego urządzenia, z kostki wyciekał... olej, jakim cudem mógł się tam dostać? :/ Czy spotkał się ktoś z czymś takim?