Skocz do zawartości

mtarnas

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mtarnas

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mtarnas

1

Reputacja

  1. Jaki napęd mam w B9 2.0 TDI 190KM S-Tronic Quattro wyprodukowana w sierpniu 2016r?
  2. Kupiłem nowe A4 B9 - bogato wyposażone (niedługo wrzucę klika fotek ;-)), wybrałem m.in. pakiet "Pakiet Technology" - byłem przekonany, że w tym pakiecie zawiera się "Audi smartphone Interface", jednak się myliłem... Teraz chciałbym to jakoś "dołożyć" z uwagi na mapy google. W internecie nie znalałem nic na ten temat, myślicie, że potrzebny byłby jakiś moduł czy można to w prosty sposób odblokować? Będę wdzięczny za pomoc. https://shop.autopartsveghel.nl/0585764-8w0051472-activeringsdocument-voor-audi-smartphone-interface-audi-a4-s4-a5-s5-rs5-q5-sq5-bj-16-heden https://shop.audi.nl/auto-accessoires/communicatie/smartphone-interface/8W0051472-smartphone-interface-a4-a5-q5
  3. Kostki kupione, teraz pozostało tylko je zamontować, czy moglibyście polecić mi kogoś na terenie Warszawy kto potrafi to podłączyć?
  4. Wielkie dzięki za pomoc, kupiłem właśnie taką wtyczkę na allegro nada się? http://allegro.pl/show_item.php?item=5603851974
  5. Kupiłem siedzenia podgrzewane z elektrycznym regulowaniem odcinka lędźwiowego, natomiast w oryginale miałem tylko z podgrzewaniem. Sprawdziłem kostki pod siedzeniami i są tylko 3, a w nowych siedzeniach mam 4 kostki, czy może mi ktoś pomóc jak powinienem to podłączyć?
  6. Wymieniłem obydwa żarniki, również na Osram CBI i działa jak należy, dają ładną niebieską poświatę. Może się to komuś przydać, że gasnący ksenon, wcale nie musi oznaczać problemu z przetwornicą.
  7. Udało mi się w weekend przełożyć przetwornice i to nie to, ten sam xenon zgasł po ok 5 minutach, zauważyłem również, że ma inny kolor (bardziej żółtawy). Planuję wymienić żarówkę, słyszałem jednak, że powinno się wymieniać 2szt. żarówki na raz, z tego co widziałem, koszt 1szt. to 300-400 zł, więc nie mało. Czy jest ktoś w stanie to potwierdzić, że powinno się wymieniać 2szt. jednocześnie?
  8. Niestety ze względu na brak czasu jeszcze się tym nie zająłem, choć zaczyna być to już uciążliwe. Dam znać jak się tym zajmę, Ciebie proszę o to samo
  9. Mam następujący problem z prawym ksenonem, po uruchomieniu świateł mijania wszystko jest ok, świecą obydwa ksenony, problem pojawia się po upływie ok 5 minut, gaśnie prawy ksenon i pojawia się następujący komunikat: Najciekawsze jest to, że po zgaszeniu i ponownym zapaleniu znowu się świeci przez ok 5 minut. Ma ktoś jakiś pomysł?
  10. Zgadza sie, u mnie tez zaciągnęły sie dopiero po ok. tygodniu... Wysłane z mojego HTC Sensation Z710e przy użyciu Tapatalka
  11. mtarnas

    Adaptacja przepustnicy

    Ja mam CAGA, najlepiej samodzielnie sprawdzić numer części zdejmując osłonę silnika, jeżeli numer jest taki sam, to przepustnica będzie pasować
  12. mtarnas

    Adaptacja przepustnicy

    Przepustnica wymieniona, dzięki za info!
  13. mtarnas

    Adaptacja przepustnicy

    Jestem w trakcie wymiany przepustnicy, numer części: 03l128063c, czy ktoś mi może powiedzieć czy jest konieczna adaptacja tego elementu przez VCDS i jak to zrobić? Będę wdzięczny za pomoc.
  14. mtarnas

    Prośba o analizę błędu

    Z tego co widzę, nowa to koszt ok 800 PLN, używana 150-300, myślicie, że warto oszczędzać? Czy jest to element, który wcześniej czy później i tak się wyeksploatuje ?
  15. mtarnas

    Prośba o analizę błędu

    Auto straciło moc, postanowiłem sprawdzić kablem co się dzieje i oto pojawiły się następujące błędy: 5294 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit: Signal High P2103 00 [032] - Defective 5296 - Throttle Valve Actuator Module (J338): Motor Circuit: Signal Low P2102 00 [032] - - Od razu zajrzałem pod maskę, ponieważ okazuje się, chodzi o KLAPĘ REGULUJACA, numer części: 03L128063C. To co mnie zmartwiło, to że po odpięciu kostki od tego urządzenia, z kostki wyciekał... olej, jakim cudem mógł się tam dostać? :/ Czy spotkał się ktoś z czymś takim?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...