Skocz do zawartości

Viking180

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Viking180

  1. Jeśli chodzi Ci o to że miałem błąd coś w rodzaju nieosiągnięte ciśnienie w układzie dolotowym to się zgodzę ale to nie musi być od razu wina turbiny...
  2. witam mam ten sam silnik u siebie (AJL) i po zakupie auto zachowywało się podobnie... czyli zamulało jak na 180 KM. Co się okazało: po przygazoawniu na przepustnicy przy otwartej masce było wyraźnie słychać stuki dochodzące z okolic turbiny... po demontażu okazało się że winna tego była klapka waste-gate'a - nieszczelność (!) a poza tym były widoczne pęknięcia żeliwka.. oddałem turbo do regeneracji gdzie wymienili całą częśc żeliwną (podobno jest to najczęstsza usterka w 1.8T) i od tej pory auto wieje jak trzeba VAG tego nie pokaże...
  3. Viking180

    Wysokie spalanie ???

    standartowo w 1.8T ma K03 w wersji 150KM, natomiast K03s jest w wersji 180KM - różnica jest podobno w wirnikach
  4. Viking180

    Wysokie spalanie ???

    Co do wtrysków to nie mam pojęcia.. Ale jest to jednostka 132kW Logi ?? Do tego jeszcze nie doszedłem ... Mogłby kolega mnie troszkę oświecić w temacie, dodam że mam dostęp do VAG'a
  5. Viking180

    Wysokie spalanie ???

    Witam wszystkich Jestem od niedawna posiadaczem audiczki 1.8t quattro. Po zakupie był to muł jak zwykłe 1.8 ... Pogrzebałem troszkę i wymieniełem czujnik g62, DV oraz żeliwko w turbinie (k03s) bo klapka od wastegate była mocno wypalona no i było kilka pęknięć... Ale czy normalne jest w takim silniku spalanie na poziomie 15-17 l przy w miarę normalnej jeździe w cyklu miejskim ??
  6. Witam serdecznie forumowiczów. Stałem się niedawno posiadaczem kolejnej audiczki (poprzednio bujałem się osiemdziesiątką) z silnikiem 1.8t AJL 180km w czteropędzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...