Skocz do zawartości

doradca

Pasjonat
  • Postów

    147
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5

O doradca

Informacje

  • Imię
    Miłosz
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Parę fotek wnętrza - robione do sprzedaży przeze mnie
  2. Witam Auto na dniach idzie na sprzedaż jeśli jest ktoś zainteresowany proszę o priv - aktualny przebieg 121 200 km.
  3. ostatni dzien głosowania - jak sie podoba to zapraszam do oddania głosu "https://a4-klub.pl/topic/406144-sierpień-naładniejsze-zdjęcie-a4-na-forum/
  4. wybrałem jednak to bokiem na moście. Kodu lakieru nie podam Ci ale jest to Daytona Grey
  5. do kogo uderzyć w sprawie kalendarza ? Nie było pytanie już mam ogarnięte ? Które według Was najlepsze ?
  6. Witam po długiej nieobecności Niestety plany z felgami zostały przełożone z racji finansowej masakry z wykonczeniem nowego mieszkania. Auto przez ten czas oprócz serwisów olejowych sprawuje sie wyśmienicie. Poniżej mała sesja po korekcie lakieru
  7. chyba na nastepnej wymianie wypróbuje 5w40 co do oleju nie przesadzajmy - 3 krechy na dystansie 15 000 km to zaden ubytek - to nie litr na 1000 km
  8. kupuje w iparts.pl - raczej tam nie ma opcji na podróbe
  9. mój błąd - 245/40/18 sugerowałem się tymi co miałem w BMW Dodatkowo to nowa opona Fuldy SportControl 2 - premiera była w marcu 2017 - przejechane narazie 300 km na nich - bajka szczególnie że to guma na której nie traci się komfortu, a przy tym prowadznie jest wzorowe - no i cisza z której Fulda i Dunlop (to ta sama fabryka) słyną. Luki Ty masz pewnie mniejszy przebieg ja juz 100kkm przekorczyłem w marcu. Cały czas zastanawiam się czy 5W30 czy 5W40 lać bo opinie są różne.... Ale tak czy siak - CJEB nie ma już problemu olejowego jak przedlifty - no chyba, że po większym przebiegu
  10. Dawno mnie nie było ale wykańczanie i zakup nowego M mnie pochłonął - a z nim budzet na modyfikacje auta... Auto wczoraj odebrane z serwisu olejowego + klocki na przód i płyn hamulcowy. Interwał robie co 15 000 na Motulu 5W30 Xclean + - od serwisu do serwisu ubyły mi 3 kreski na MMI. Niestety okazało się, że pompa wody puszcza płyn i w następnym tygodniu auto wraca do Zelepiena na wymiane pompy na nową tak auto bajka ZA tydzien wjeżdzaja jeszcze nowe gumy - niestety felga 19 cali od A8 temat na nastepny sezon gdyż finanse nie pozwolą. Guma to Fulda SportControl - sprawdzona w poprzednim BMW - polecam każdemu kto lubi mega cichą opone z indeksem A na mokre. Mega dobrze się klei a przy tym kosztuje 500zł sztuka przy rozmiarze 245/35/18
  11. Panowie jest problem- w weekend podłączyłem sie kablem zeby ogarnac temat ADS -bez przycisku tylko sterowanie po mmi. I powstał problem, a mianowicie auto nie zależy czy przełączy sie w tryb comfort czy dynamic to układ kierowniczy pozostaje w trybie dynamic - jest wyraźnie bardziej twardy nic przed programowaniem. Miał ktoś taki problem w polifcie. Tu jest układ elektryczny dynamiczny Q7Z. Robiłem wszystko według tutorialu dla polifta ale w oparciu o mmi 3G plus a ja mam Basia na pokładzie . Engine działa ok na komforcie auto bardziej ospale reaguje na gaz.
  12. faktycznie ma wejsc pare ciekawych rzeczy - wiec jesli cos to warto poczekać na lift B9 przetestuje moze za miesiac bo krotoski ma niby jedna na stanie w salonie VW na jazdy próbne Panowie jest problem- w weekend podłączyłem sie kablem zeby ogarnac temat ADS -bez przycisku tylko sterowanie po mmi. I powstał problem, a mianowicie auto nie zależy czy przełączy sie w tryb comfort czy dynamic to układ kierowniczy pozostaje w trybie dynamic - jest wyraźnie bardziej twardy nic przed programowaniem. Miał ktoś taki problem w polifcie. Tu jest układ elektryczny dynamiczny. Robiłem wszystko według tutorialu dla polifta ale w oparciu o mmi 3G plus a ja mam Basia na pokładzie . Engine działa ok na komforcie auto bardziej ospale reaguje na gaz. Jedyne czego nie robiłem przy kodowaniu to ustawienia w adaptacji w jakim trybie auto ma startwować gdyz domyślnie jest AUTO i tak chciałem żeby zostało więc nie ruszałem. Robiłem według tego tutoriala: http://www.audienthusiasts.com/VagCom_FL_ADS.html
  13. nie tylko VAG ma problem ale też BMW
  14. fajnie tylko, że nie ma ani opisu ani zdjęć Kolego
  15. doradca

    jaki olej do 1.8 TFSI

    obecnie też mam zalany X-clean 5W30 - wiadomo na zimę 30 lepsza - zastanawiam się czy nie wytestować moly bo nigdy nie uzywałem ale pewnie żadnej róznicy względem motula nie bedzie. Motul kupuje na iparts.pl z resztą jak wszystkie czesci do aut.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...