-
Postów
147 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
5O doradca

Informacje
-
Imię
Miłosz
-
Miasto
Szczecin
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
A4 B8 AVANT LIFT SLINE x2 1.8 TFSI CJEB'13 by Doradca
doradca odpowiedział(a) na doradca temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Parę fotek wnętrza - robione do sprzedaży przeze mnie -
A4 B8 AVANT LIFT SLINE x2 1.8 TFSI CJEB'13 by Doradca
doradca odpowiedział(a) na doradca temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Witam Auto na dniach idzie na sprzedaż jeśli jest ktoś zainteresowany proszę o priv - aktualny przebieg 121 200 km. -
A4 B8 AVANT LIFT SLINE x2 1.8 TFSI CJEB'13 by Doradca
doradca odpowiedział(a) na doradca temat w Audi A4/S4/RS4 B8
ostatni dzien głosowania - jak sie podoba to zapraszam do oddania głosu "https://a4-klub.pl/topic/406144-sierpień-naładniejsze-zdjęcie-a4-na-forum/ -
A4 B8 AVANT LIFT SLINE x2 1.8 TFSI CJEB'13 by Doradca
doradca odpowiedział(a) na doradca temat w Audi A4/S4/RS4 B8
wybrałem jednak to bokiem na moście. Kodu lakieru nie podam Ci ale jest to Daytona Grey -
A4 B8 AVANT LIFT SLINE x2 1.8 TFSI CJEB'13 by Doradca
doradca odpowiedział(a) na doradca temat w Audi A4/S4/RS4 B8
do kogo uderzyć w sprawie kalendarza ? Nie było pytanie już mam ogarnięte ? Które według Was najlepsze ? -
A4 B8 AVANT LIFT SLINE x2 1.8 TFSI CJEB'13 by Doradca
doradca odpowiedział(a) na doradca temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Witam po długiej nieobecności Niestety plany z felgami zostały przełożone z racji finansowej masakry z wykonczeniem nowego mieszkania. Auto przez ten czas oprócz serwisów olejowych sprawuje sie wyśmienicie. Poniżej mała sesja po korekcie lakieru -
A4 B8 AVANT LIFT SLINE x2 1.8 TFSI CJEB'13 by Doradca
doradca odpowiedział(a) na doradca temat w Audi A4/S4/RS4 B8
chyba na nastepnej wymianie wypróbuje 5w40 co do oleju nie przesadzajmy - 3 krechy na dystansie 15 000 km to zaden ubytek - to nie litr na 1000 km -
A4 B8 AVANT LIFT SLINE x2 1.8 TFSI CJEB'13 by Doradca
doradca odpowiedział(a) na doradca temat w Audi A4/S4/RS4 B8
kupuje w iparts.pl - raczej tam nie ma opcji na podróbe -
A4 B8 AVANT LIFT SLINE x2 1.8 TFSI CJEB'13 by Doradca
doradca odpowiedział(a) na doradca temat w Audi A4/S4/RS4 B8
mój błąd - 245/40/18 sugerowałem się tymi co miałem w BMW Dodatkowo to nowa opona Fuldy SportControl 2 - premiera była w marcu 2017 - przejechane narazie 300 km na nich - bajka szczególnie że to guma na której nie traci się komfortu, a przy tym prowadznie jest wzorowe - no i cisza z której Fulda i Dunlop (to ta sama fabryka) słyną. Luki Ty masz pewnie mniejszy przebieg ja juz 100kkm przekorczyłem w marcu. Cały czas zastanawiam się czy 5W30 czy 5W40 lać bo opinie są różne.... Ale tak czy siak - CJEB nie ma już problemu olejowego jak przedlifty - no chyba, że po większym przebiegu -
A4 B8 AVANT LIFT SLINE x2 1.8 TFSI CJEB'13 by Doradca
doradca odpowiedział(a) na doradca temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Dawno mnie nie było ale wykańczanie i zakup nowego M mnie pochłonął - a z nim budzet na modyfikacje auta... Auto wczoraj odebrane z serwisu olejowego + klocki na przód i płyn hamulcowy. Interwał robie co 15 000 na Motulu 5W30 Xclean + - od serwisu do serwisu ubyły mi 3 kreski na MMI. Niestety okazało się, że pompa wody puszcza płyn i w następnym tygodniu auto wraca do Zelepiena na wymiane pompy na nową tak auto bajka ZA tydzien wjeżdzaja jeszcze nowe gumy - niestety felga 19 cali od A8 temat na nastepny sezon gdyż finanse nie pozwolą. Guma to Fulda SportControl - sprawdzona w poprzednim BMW - polecam każdemu kto lubi mega cichą opone z indeksem A na mokre. Mega dobrze się klei a przy tym kosztuje 500zł sztuka przy rozmiarze 245/35/18 -
Montaż i działanie Audi Drive Select A4 B8 2007-2012
doradca odpowiedział(a) na Patrox temat w Audi A4 B8
Panowie jest problem- w weekend podłączyłem sie kablem zeby ogarnac temat ADS -bez przycisku tylko sterowanie po mmi. I powstał problem, a mianowicie auto nie zależy czy przełączy sie w tryb comfort czy dynamic to układ kierowniczy pozostaje w trybie dynamic - jest wyraźnie bardziej twardy nic przed programowaniem. Miał ktoś taki problem w polifcie. Tu jest układ elektryczny dynamiczny Q7Z. Robiłem wszystko według tutorialu dla polifta ale w oparciu o mmi 3G plus a ja mam Basia na pokładzie . Engine działa ok na komforcie auto bardziej ospale reaguje na gaz. -
A4 B8 AVANT LIFT SLINE x2 1.8 TFSI CJEB'13 by Doradca
doradca odpowiedział(a) na doradca temat w Audi A4/S4/RS4 B8
faktycznie ma wejsc pare ciekawych rzeczy - wiec jesli cos to warto poczekać na lift B9 przetestuje moze za miesiac bo krotoski ma niby jedna na stanie w salonie VW na jazdy próbne Panowie jest problem- w weekend podłączyłem sie kablem zeby ogarnac temat ADS -bez przycisku tylko sterowanie po mmi. I powstał problem, a mianowicie auto nie zależy czy przełączy sie w tryb comfort czy dynamic to układ kierowniczy pozostaje w trybie dynamic - jest wyraźnie bardziej twardy nic przed programowaniem. Miał ktoś taki problem w polifcie. Tu jest układ elektryczny dynamiczny. Robiłem wszystko według tutorialu dla polifta ale w oparciu o mmi 3G plus a ja mam Basia na pokładzie . Engine działa ok na komforcie auto bardziej ospale reaguje na gaz. Jedyne czego nie robiłem przy kodowaniu to ustawienia w adaptacji w jakim trybie auto ma startwować gdyz domyślnie jest AUTO i tak chciałem żeby zostało więc nie ruszałem. Robiłem według tego tutoriala: http://www.audienthusiasts.com/VagCom_FL_ADS.html -
nie tylko VAG ma problem ale też BMW
-
fajnie tylko, że nie ma ani opisu ani zdjęć Kolego
-
obecnie też mam zalany X-clean 5W30 - wiadomo na zimę 30 lepsza - zastanawiam się czy nie wytestować moly bo nigdy nie uzywałem ale pewnie żadnej róznicy względem motula nie bedzie. Motul kupuje na iparts.pl z resztą jak wszystkie czesci do aut.