Jump to content

michal2g

Pasjonat
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About michal2g

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dodatkowo pojawiły się teraz błędy z wypadającymi zapłonami na cylindrze 1,3 oraz 4. Ktoś wie gdzie szukać błędu? aha i dodam że jak wymieniałem odme to nie patrzyłem na tą ostatnią literkę. Kupiłem część z literką A na końcu. Czy to ma jakieś znaczenie?
  2. Też mam problem z drganiami silnika. U mnie występują do ok 2tys obrotów. Jak załącza się turbina to jest już ok. Wymieniłem odme, cewki i świece. Żadnej poprawy. błędy jakie mam:
  3. A pomógłbyś zakodować tempomat? Moj VCDS chyba odmówił posłuszeństwa. Długie kodowanie się nie zapisuje pomimo komunkatu "coding accepted". Potrzebuję wprowdzić zmianę w sterowniku 01 oraz 16.
  4. Próbowałem tego kodowania. Niestety chyba mam coś z kablem. Pomimo informacji coding accepted kodowanie jakby nie zapisuje się. Za każdym razem jak wchodzę w sterownik 16 czy 01 kodowanie wygląda „po staremu”.
  5. Nie mam kierownicy multifunkcyjnej. Załączam screen z tego jak mam obecnie zakodowany sterownik 16 oraz z próby zakodowania tempomatu w 01 engine. Dodatkowo załączam screen z błędem 4332. Może to jakoś pomoże
  6. Cześć, wczoraj wymieniłem u siebie przełącznik zespolony razem z taśmą. Taśma z końcówką F więc obsługuje tempomat. Zrobiłem adaptacje czujnika g85. Następnie zakodowałem (vcds) tempomat według instrukcji wrclaguna ma sterowniku 16 oraz 01. I właśnie z kodowaniem w 01 mam dziwny problem tzn podczas kodowania wszystko jest ok. Coding accepted ale pomimo tego tempomat nie działa a w dodatku jak wchodzę kolejny raz w engine 01 to cruise control jest odznaczone tak jakby po odpaleniu silnika auto zgubiło to kodowanie. Czy spotkał ktoś się z takim problemem? Dodam jeszcze że na desce podświetla mi się teraz EPC oraz mam też błąd 01426.
  7. Mam problem. Chciałem ustawić geometrię bo mi ścina opony na tyle. Okazuje się że śruby w wahaczach tylnych są zapieczone. Nakładki się kręcą ale samych śrub mechanik nie dał rady ruszyć. Co radzicie? Wymiana tulei ? Całych wahaczy? Czy można powalczyć jakoś z tymi śrubami?
  8. Podepnę się pod temat. Jakiś czas temu przy okazji problemu z modułem komfortu, mechanik, który szukał przyczyny problemu dobrał się do kolumny kieroniwczej, poodpinał wszystkie złączki, posprawdzal je, nawet z tego co pamiętam wysunał drązek kolumny kieroniwczej z przegubu (nie wiadomo w jakim celu). Po tym jak wszystko złożyłdo kupy mam następujące błędy: 00466 oraz 00788. Aha i zawuażyłem też, że od tego czasu nie mogę uruchomić automatyczngo hamulca ręcznego. Mogę zaciągnąć ręczny przy pomocy przycisku, ale nie mogę właczyć funkcji, żeby hamulec zaciągał się sam przy każdym zatrzymaniu samochodu. Od czego zacząć sprawdzanie? Pozdrawiam
  9. michal2g

    Co to za element?

    Cześć, Czy ktoś wie co to za wtyczka oraz do czego służy ten element, do którego ta wtyczka się wpina. Wtyczka znajduje się po prawej stronie kolumny kierowniczej, na końcu kabelka, który wychodzi z okolic stacyjki.
  10. Mieliście rację. To był walnięty moduł komfortu. Jak komuś coś takiego się przytrafi róbcie to w ASO. Koszt kodowania 350zł. Za używany moduł zapłaciłem 200zł. Mam jeszcze jedno pytanie.Mechanik który próbował ogarnąć mi ten temat zanim ASO się za to wzięło myślał że to blokada kolumny kierowniczej w związku z czym ja wyjął. Czy ktoś może mi w skrócie powiedzieć jak tą blokadę zamontować. Odkręcać całą kolumnę kierowniczą ?
  11. Czy jest ktoś w Warszawie kto robi kodowanie modulów komfortu ?
  12. Cześć Nie mogę uzyskać odpowiedzi ASO na pytanie jaki moduł komfortu może zastąpić 8k0 907 064 L. Czy może ktoś z was wie? Czy jest szansa że moduł 4h0 907 064 L będzie pasował bo takich akurat jest sporo w sprzedaży?
  13. Walczę z tym dalej. Wczoraj przyjechał elektronik, posprawdzał jeszcze raz wszystkie bezpieczniki, spiął PIN 1 i 16 na kostce żeby obudzić zegary ale nic to nie dało - zegary nie reagowały, Podłączył się też VCDS i jak wybrał 46 to połączenie z modułem komfortu było. Tyle, że nic tam się nie dało więcej sczytać, ale według niego to normalne przy niedziałającym zapłonie. Wykręcił i wziął ze sobą stacyjkę z zablokowanym w środku kluczykiem. Powiedział, że może się rozkodował. Sprawdzi to u siebie na miejscu. Ja już się trochę w tym gubię. Bo niektórzy mówią, że pilot/kluczyk koduje się na module komfortu a inni że w stacyjce. Jak to jest? I jest jeszcze jedna sprawa, która mnie dziwi. Jak widzicie na załączonych wyżej screen shotach, numer BCM jaki VCDS pokazuje to: 8k0 907 063 D , a fizycznie na module BCM widnieje numer 8k0 903 064 L. Skąd ta różnica?
  14. Pytanie czy mam kupować nowy moduł komfortu czy stary jest dobry i jest to tylko kwestia zdjęcia CP i zakodowania kluczy? Jak to stwierdzić?
×
×
  • Create New...