Skocz do zawartości

michal2g

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michal2g

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia michal2g

0

Reputacja

  1. michal2g

    Klima nie działa

    Jednak winny okazał się czujnik ciśnienia. Ten zaworek który jest na dole czujnika zepsuł sie i przez niego uciekał gaz. Po wymianie wszystko ok
  2. michal2g

    Klima nie działa

    Jeśli to simmering kompresora to jest sens wymieniać samą uszczelkę czy do wymiany cały kompresor?
  3. michal2g

    Klima nie działa

    Witam, Mam problem z klimatyzacją. Po zimie nie chciała się załączyć tzn pomimo włączonego przycisku AC sprężarka nie uruchamia się. Podjechałem do punktu nabijania klimy, okazało się że nie ma nic czynnika. Przy teście szczelności wszystko było ok natomiast już przy samej próbie napełnienia klimatyzacji słychać było dość wyraźnie nieszczelność w okolicy sprężarki klimatyzacji. Co tam mogło się rozszczelnić i czemu przy teście metodą podciśnienia nie było żadnego problemu a dopiero podczas wtłaczania czynnika na jaw wyszła nieszczelność układu? niestety zgubiłem swój kabel do diagnostyki więc nie wiem czy występują jakieś błedy
  4. Wymieniłem główny przekaźnik sterownika silnika, rzuciłem okiem na sterownik - piny wyglądają ok, sterownik nie ma oznak zawilgocenia. Piny w wiązce też wyglądają ok ale to stwierdzam tylko na podstawie spojrzenia na nie. Dzisiaj zauważyłem że na postoju bez zapalonego silnika epc oraz check silnika też jakby przygasają na ułamek sekundy raz na jakiś czas. Nie bardzo wiem co dalej robić? Oddać sterownik do sprawdzenia? Czy możliwe żeby nie miał z zewnątrz żadnych oznak uszkodzenia a jednak coś się w nim uszkodziło? Czy może to jednak kwestia samej wiązki?
  5. I co udało się to rozwiązać? Mam ten sam problem po dołożeniu tempomatu
  6. Cześć, Dzisiaj moje auto zaczęło wariować. W trakcie jazdy od czasu do czasu zapala się kontrolka check engine oraz EPC na ułamek sekundy i auto albo gaśnie (jeśli jest na wolnych obrotach) albo szarpie (jeśli jest na wyższych obrotach) chociaż w tym drugim przypadku to w zasadzie jest jedno szarpnięcie i auto później pracuje normalnie przez jakiś czas. Sprawdziłem błędy VCDSem. Wyskakuje tylko błąd 4629 ECM Power Realy Load Crcuit (J271) Ktoś podpowie co sprawdzić ?
  7. Dodatkowo pojawiły się teraz błędy z wypadającymi zapłonami na cylindrze 1,3 oraz 4. Ktoś wie gdzie szukać błędu? aha i dodam że jak wymieniałem odme to nie patrzyłem na tą ostatnią literkę. Kupiłem część z literką A na końcu. Czy to ma jakieś znaczenie?
  8. Też mam problem z drganiami silnika. U mnie występują do ok 2tys obrotów. Jak załącza się turbina to jest już ok. Wymieniłem odme, cewki i świece. Żadnej poprawy. błędy jakie mam:
  9. A pomógłbyś zakodować tempomat? Moj VCDS chyba odmówił posłuszeństwa. Długie kodowanie się nie zapisuje pomimo komunkatu "coding accepted". Potrzebuję wprowdzić zmianę w sterowniku 01 oraz 16.
  10. Próbowałem tego kodowania. Niestety chyba mam coś z kablem. Pomimo informacji coding accepted kodowanie jakby nie zapisuje się. Za każdym razem jak wchodzę w sterownik 16 czy 01 kodowanie wygląda „po staremu”. Wszystko już działa. Kodowanie zadziałało na starszym VCDS 17.1.3 Dzięki wrclaguna za super poradnik! Naprawdę niedużym kosztem można sobie łatwo dołożyć tempomat.
  11. Nie mam kierownicy multifunkcyjnej. Załączam screen z tego jak mam obecnie zakodowany sterownik 16 oraz z próby zakodowania tempomatu w 01 engine. Dodatkowo załączam screen z błędem 4332. Może to jakoś pomoże Teraz widzę że żadne długie kodowanie u mnie nie działa. Dziwne bo używałem już swojego interfejsu do chociażby aktywacji wizualizacji parkowania a teraz nawet tego nie mogę zrobić. Chyba interfejs do wymiany
  12. Cześć, wczoraj wymieniłem u siebie przełącznik zespolony razem z taśmą. Taśma z końcówką F więc obsługuje tempomat. Zrobiłem adaptacje czujnika g85. Następnie zakodowałem (vcds) tempomat według instrukcji wrclaguna ma sterowniku 16 oraz 01. I właśnie z kodowaniem w 01 mam dziwny problem tzn podczas kodowania wszystko jest ok. Coding accepted ale pomimo tego tempomat nie działa a w dodatku jak wchodzę kolejny raz w engine 01 to cruise control jest odznaczone tak jakby po odpaleniu silnika auto zgubiło to kodowanie. Czy spotkał ktoś się z takim problemem? Dodam jeszcze że na desce podświetla mi się teraz EPC oraz mam też błąd 01426.
  13. Mam problem. Chciałem ustawić geometrię bo mi ścina opony na tyle. Okazuje się że śruby w wahaczach tylnych są zapieczone. Nakładki się kręcą ale samych śrub mechanik nie dał rady ruszyć. Co radzicie? Wymiana tulei ? Całych wahaczy? Czy można powalczyć jakoś z tymi śrubami?
  14. Podepnę się pod temat. Jakiś czas temu przy okazji problemu z modułem komfortu, mechanik, który szukał przyczyny problemu dobrał się do kolumny kieroniwczej, poodpinał wszystkie złączki, posprawdzal je, nawet z tego co pamiętam wysunał drązek kolumny kieroniwczej z przegubu (nie wiadomo w jakim celu). Po tym jak wszystko złożyłdo kupy mam następujące błędy: 00466 oraz 00788. Aha i zawuażyłem też, że od tego czasu nie mogę uruchomić automatyczngo hamulca ręcznego. Mogę zaciągnąć ręczny przy pomocy przycisku, ale nie mogę właczyć funkcji, żeby hamulec zaciągał się sam przy każdym zatrzymaniu samochodu. Od czego zacząć sprawdzanie? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...