Skocz do zawartości

Siwy-S2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Siwy-S2

Informacje

  • Imię
    Wojciech
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Siwy-S2

0

Reputacja

  1. Witam. Miałem kiedyś podobny problem. Nie istotne jaki czas samochód nie był odpalany i ile było paliwa w zbiorniku. U mnie był problem z PD. Trzeba podłączyć się pod kompa i sprawdzić odczyty wydajności wtrysków. Nie daj się tylko nabrać na wymianę ich, lecz jest jeszcze coś takiego jak ich korekta. Trzeba tylko kogoś znającego się na obsłudze np vaga lub delphi, a nie jakiegoś cwaniaczka, który za każde podłączenie weźmie grosz. Witam. Miałem kiedyś podobny problem. Nie istotne jaki czas samochód nie był odpalany i ile było paliwa w zbiorniku. U mnie był problem z PD. Trzeba podłączyć się pod kompa i sprawdzić odczyty wydajności wtrysków. Nie daj się tylko nabrać na wymianę ich, lecz jest jeszcze coś takiego jak ich korekta. Trzeba tylko kogoś znającego się na obsłudze np vaga lub delphi, a nie jakiegoś cwaniaczka, który za każde podłączenie weźmie grosz. Przepraszam, że pisze na raty, ale wczoraj byłem już padnięty. Problem wyglądał następująco na przykładzie mojej "laluni": nie było istotne czy zrobiłem trasę, czy też przejechałem kilka kilometrów. po wyłączeniu silnika i uruchomieniu go po kilku godzinach raz odpalał bez problemu, a raz akumulator prawie wyzionął ducha. Za czorta nie chciał odapalić. Okazało się , że u mnie był padnięty jeden z wtryskiwaczy i po wyłączeniu silnika czasami (nie wiem jak to nazwać) "igła" od wtrysku się zawieszała w pozycji otwartej i przez noc potrafiła zapowietrzyć układ wtryskowy. Po zrobieniu korekty 3 szt PD i regeneracji 1 sztuki (tej roztentegotamtego) autko już mnie nie zawiodło. Proponuję aby przejechać się do jakiegoś znawcy tematu po prawidłową diagnozę, a nie do jakiegoś mechaniora w stylu "BĘDZIE PAN ZADOWOLONY". To nie sztuka jest wymienić połowę (oryginalnych) sprawnych elementów na nowe (z uwagi na ceny-podróby) też sprawne, ale postawić prawidłowa diagnozę od razu.
  2. Tryb AUTO - klimatronik sam decyduje jakie nawiewy i z jaka siłą są włączone w celu UTRZYMANIA zadanej (na wyświetlaczu klimatronika) temperatury w kabinie. Jeżeli temp zewn spadnie poniżej 7stC agregat od klimy nie włączy się - pilnuje tego czujnik temp zewn. Po ingerencji w tryb AUTO (np zmiana siły nawiewu lub jego kierunku) klimatronik nie utrzymuje już zadanej temp wewnątrz pojazdu, tylko daje przez nawiewy temperaturę powietrza taką jaka jest na wyświetlaczu klimatronika.
  3. A jak ktoś nie ma kierownicy multi to ten zaje....fajny vfis też będzie działał? Bo w opisie jest napisane, że do uruchomienia tych funkcji potrzeba nacisnąć jakiś przycisk, a ja takiego nie mam w swojej niuni. A A jak sprawuje się j.polski na fisie? Działa to tak jak należy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...