Skocz do zawartości

kopiot

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kopiot

Osiągnięcia kopiot

0

Reputacja

  1. Witam; W poprzednim miałem KEMO M100 i sprawdzał się bardzo dobrze. Dlatego zamowiłem również do nowego auta produkt tej firmy. Tym razem jednak wersje M180 o wyższym stopniu ochrony IP. Jak to jest zamontowane niestety nie mogę pokakazać, ponieważ termin dostawy samochodu został przesunięty na koniec listopada tzn. 5 miesięcy
  2. Dzięki. Podłączenie ogarniam (na codzień pracuję w braży elektrotechnicznej). Prośba jaką mam to aby ktoś przy okazji za pomocą suwmiarki albo liniki zmierzył średnicę tych śrub (niestety nie mam dostępu do B8), które widać na przesłanych zdjęciach (albo zerknął do właściwej instrukcji serwisowej). Do podłączenia kabelka potrzebne będą zaciski oczkowe (albo widełkowe), pobór urządzenia jest miniamlny, a więc przekrój ok. 1mm2, ale śruby wyglądają na duże, na oko M8 albo nawet M10 i kupienie takich złączy oczkowych na taką małą średnicę przewodu, przynajmniej w Opolu, w detalu, nie jest sprawą wcale taką łatwą. --- Na jednym niemieckim forum wyczytałem, że używaja grzechotki 13 - także śruba jest prawdodpodbnie M8. Może komuś się ta informacja przyda. Temat do zamknięcia.
  3. Bardzo dziękuję za porady. Czy ktoś moż wie jaki jest rozmiar metryczny tych śrub, które są na zdjęciach opublikowanych przez Grzegorza (wrclaguna) ?
  4. Do śmiechu to mi wtedy nie było. 2x po prawie 1000zł, w nowe auto, bo oczywiście ac tego nie obejmuje.
  5. Witam Za kilka tygodni powinienem mieć już mojego nowego A4 B8 FL 2.0TDI MT MMI3G. Pierwszą czynnością, którą musze wykonać jest montaż odstraszacza ulktradźwiękowego na kuny (firmy KEMO), ponieważ audi tego nie proponuje jako wyposażenia dodatkowego, a nie mam zamiaru przechodzić ponownie tych kłopotów (w obecnym samochodzie 2 x przegyziony wąż turbo + przewody, od czasu zamontowania jest spokój... odpukać). Podłączenie to tylko "+" z własnym bezpiecznikiem rurkowym i "-", oba bezpośrednio na akumlator. Całość przymocowana trytką do niegorącego węża, skierowana na przewody zapłonowe / wąż turbo. Jednak mimo wszystko, mam kilka pytań odnoszących się bezpośrednio do tego modelu: (1) Jeżeli w czasie montażu okaże się, że konieczne bdzie zdjęcie na kilka minut klem, to czy po ponownym ich podłączeniu moga ulec rozkodowaniu którekolwiek układy samochodu ? ESP, MMI, okna ? Jeżeli tak, to czy konieczny będzie VAG-COM, albo nawet wizyta w ASO w celu przeprowadzenia kodowania, czy można to zrobić we własnym zakresie ? (2) Czy MMI 3G ma jeszcze kody ? Czy jest może na "stałe powiązane" z pojazdem do którego zostało fabrycznie zamontowane ? (3) Czy ktoś może zerkną jaka jest śruba przy zackisach klem akumalatora w B8 albo B8FL ? M6? Chciałbym wcześniej kupić już konektorki, żeby od razu zamontować (ostatnio kuna przegryzła mi w pierwszą noc jak przywiozłem samochód do domu, także nie ma na co czekać). Dziekuję i pozdrawiam.
  6. Witam serdecznie wszystkich! Za ok. 4-6 tygodni zaczną produkować: A4 B8 FL sedan 2.0TDI
×
×
  • Dodaj nową pozycję...