Skocz do zawartości

kwiatekmk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kwiatekmk

Osiągnięcia kwiatekmk

0

Reputacja

  1. Od razu wskazania tego czujnika przykuły moja uwagę i sprawdzałem jak zachoruje się G2 wraz z wzrostem temperatury G62. Jak G62 przekroczył 50 stopni obydwa czujniki pokazywały prawie taka sama wartość.
  2. Witam, Logi: 1. pomiar na zimnym silnku*. a) 2. pomiar na w pełni rozgrzanym silniku. a) Na zimnym silniku G2 wskazuje 50 stopni i oczywiście różni się od odczytu G62. Na rozgrzanym silniku(20min) wskazania czujników prawie takie same (różnica 1,1 stopnia). Wynika z tego, ze uszkodzony termostat bo na rozgrzanym silniku czujniki pokazują prawie to samo. Ale dlaczego na zimnym G2 pokazuje 50 stopni? Czyżby uszkodzony czujnik G2 oraz termostat? [br]Dopisany: 09-12-2011, 19:07:24_________________________________________________Przepraszam za linki do zdjec. Jeszcze raz:
  3. Witam, Postanowiłem sprawdzić u siebie jaki mam kąt wtrysku. Kąt wtrysku zmienia się od 53 do 59, a jak silnik pracuje na 2 tyś obrotów to jest 20. Czy to normalne, że wartość kąta nie jest stała? Może się zmieniać?
  4. "sprezarka przestanie dzialac" zatrze się czy zostanie wyłączona przez komputer?
  5. Witam, Zauważyłem, że ostatnio zaczął kapać płyn z osuszacza klimatyzacji(jasno zielony płyn z kontrastem). Zapewne rozszczelnieniu uległ osuszacz. Jakie konsekwencje mogą mnie spotkać, jeżeli będę zwlekał z wymianą osuszacza? Może się zatrzeć sprężarka? Jeśli tak czy to samo się stanie jak nie będę włączał klimatyzacji? Znalazłem na allegro taki osuszacz: http://allegro.pl/osuszacz-klimatyzacji-vw-passat-b5-audi-a4-a6-nowy-i1485098764.html Innych nowych na allegro nie znalazłem, a używanego chyba nie warto kupować?
  6. Jak odkręcisz półosie nie musisz zdejmować kół tylko je odsuniesz na bok i jest ok. Wiadomo przy wyjmowaniu skrzyni musisz jak już wspomniałem odkręcić półosie(przykręcone na śruby spline). Następnie należy odkręcić śrubę mocującą drążka zmiany biegów i ściągnąć przegub z wałka wybieraka. Dalej trzeba odłączyć czujnik prędkościomierza i światła cofania z lewej strony skrzyni oraz przewód z płynem od wysprzęglika(po zamontowaniu należy odpowietrzyć). Z prawej strony należy odkręcić osłonę termiczną półosi( inaczej ciężko będzie wyjąć skrzynię). Odkręcić poduszki skrzyni z lewej i prawej strony i odkręcić wszystkie śruby łączące skrzynię z silnikiem(jest ich klika jedna na samej górze). Na samym końcu wysunąć skrzynię do tyłu i w dół. Najlepiej w dwie osoby bo ciężka ;]
  7. Cześć nazywam się Marcin. Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...