Skocz do zawartości

WWY_30606

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O WWY_30606

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Wyszków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia WWY_30606

1

Reputacja

  1. W sumie racja bo raz działa raz nie ale jak już zapali to cały dzień jest ok....
  2. Dzięki kolego a czy ktoś mógłby stuprocentowo potwierdzić że 395 jest od pompki paliwa ?
  3. WItam potrzebuje by ktoś jasno mi napisał jakie są przekaźniki w obudowie komputera na podszybiu w silniku AWX, kiedyś miałem tam wodę i coś mi świruje pompka paliwa w baku, raz załącza a raz cisza.... ale że było tam mokro chciałbym wiedzieć za co są odpowiedzialne pozostałe no i który numer przekaźnika jest przeznaczony do pompki paliwa w baku.
  4. Sprawdź czy pompke vacum masz luka czy bosha, w tej pierwszej występował felerny króciec, miałem to samo co Ty zmieniłem na bosha i poprawa znacząca. Szukaj używki na alledrogo, podobno bosha jest dużo lepszej jakości i rzadziej coś tam w niej siada...
  5. Ooo dzięki.. kurczę że ja tego nie znalazłem
  6. Powiedzcie mi koledzy czy do samych grzańców wystarczy coś takiego ? http://allegro.pl/wiazka-podgrzewanych-foteli-audi-a4-b6-b7-przod-i5008005533.html Czy bardziej coś takiego http://allegro.pl/wiazka-instalacja-fotela-prawego-audi-a4-b6-i4964919745.html?
  7. WWY_30606

    Panel klimatronika

    Witam interesuje mnie numer części "panel klimatronika" chodzi mi dokładnie o wersję pod 2dinowe radio czyli te bezpośrednio nad popiołką z grzanymi stołkami.
  8. Ogólnie kontrolkę masz na pewno, tylko od któregoś roku nie zapala się przy włączeniu zapłonu, podepnij lapka i sprawdź test wskaźników, zapali się na 99procent (też tak mam)
  9. Witam proszę o cenę filtra paliwa (kilka propozycji najlepiej) do AWX-a pozdrawiam!
  10. Problem rozwiązany faktycznie regulacja sztangi i ogranicznika pomogła dzięki !
  11. Chyba macie rację problem zdiagnozowany źle wyregulowane turbina czyli ten ogranicznik na sztandze, muszę ja wyjąć i dać do regulacji, czy pod pojęciem wydłużenie sztangi chodzi wam o regulację na sztandze tak?
  12. N75 podmieniałem z innym sprawnym i dalej to samo, co zaobserwowałem to to, że w momencie przekraczania 2tys obrotów gdy właśnie zaczyna rzucać silnikiem, wtedy zaczyna również delikatnie poddymia i czuć mocno ropą za samochodem, uszczelniacze na pompkach mam nowe przejechalem zaledwie 1300 km na nich, kąty wtrysków ustawione idealnie, rozrząd 0.0, wałek praktycznie nowy w idealnym stanie, dawki paliwa i bipy też ok... /aczkolwiek podmienie jeszcze ten drugi zaworek i jeszcze raz przeglądne te wężyki, a wiesz może kolego co to jest za zaworek taki mniejszy przy n18 ? pisze na nim "made in usa" heh nie wiem bardzo za co jest odpowiedzialny
  13. Nie bo na wciśniętym sprzegle to samo ale jak zdejmę wężyk od turbo to normalnie....,
  14. Witam, mam poważny problem z autem mianowicie ostatnio zrobiłem w moim audi spory remont praktycznie cała góra silnika nowa wałek szklanki itp, zrobiona uszczelka wszystko bardzo dobrze spasowane zplanowane itp itp, odebrałem auto chodził jak nówka z salonu ale Turbo zaczęło się coś rypać po 1300km, wcześniej już głośno chodziło więc stwierdziłem że już trzeba je spakować do recyklingu, a dodam że przy przyspieszaniu między 2 a 3 tys. obrotów zaczęło mi delikatnie coś podszarpywać za autem czarny dym, od 3 tysięcy ogień, no i było już coraz gorzej stwierdziłem, że muszę szybko zmienić turbo. Kupione kolejne BRD myślałem że odbiorę autko i banan na mordzie , niestety mechanik powiedział że już na jałowym biegu przy wciśnięciu pedale gazu silnik mało z ramy nie wyskoczy podjechałem sprawdziłem, no i faktycznie, coś działo się z podciśnieniami, zmieniłem Vacum, dalej to samo, ale gdy odłączam przewód sterujący podciśnieniowy od turbo autko normalnie wchodzi na obroty i schodzi, no ale bez turbo ;/ finał jest taki że wpakowałem już ponad 4tysie w autko a one przy przekroczeniu 2 tysi obrotów (oczywiście na luzie, bo jeździć się nieda) wpada w takie szarpania że mało nie wyrwie silnika.... po czym wraca na wolne obroty uspokaja się prze moment i znowu chodzi jak nówka sztuka... Wyjąłem również bańkę tą na podciśnienie i działa jak należy trzyma próżnię... Przerabiał ktoś może coś podobnego bo ręce opadają i stan konta ..... edit;/ dodam że pali na zimnym i ciepłym na pierwszy strzał, niema żadnego problemu z zapalaniem, na moje oko coś z tymi podciśnieniami nie gra bo jak tylko odłącze przewodzik od Turbo silnik normalnie wchodzi na obroty i z nich schodzi....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...