Skocz do zawartości

łukasz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O łukasz

Osiągnięcia łukasz

0

Reputacja

  1. mam taki problem mianowicie chciałbym zdemontowac boczek przy drzwiach tylko niewiem jak sie zdejmuje gałke . jest tam jakies zabezpieczenie czy trzeba mocniej pociagnac?????
  2. ja tez miałem taki problem niera to po 10 razy musiałem przekrecac kluczyk. wymieniłem antene która jest przy stacyjce i zbiera sygnał z kluczuka i wsZystko teraz jest ok.
  3. ja jezdze na Mobil 1 5W50 i tak na 15 tys dolewam ok 1 litra oleju, dodam ze jezdze na gazie, auto ma przejechane teoretyczmnie 240tys km.[br]Dopisany: 14 Luty 2008, 17:18 _________________________________________________co do tego brania oleju to niewiem jak to jest u audi ale ostatnio z kolega u niego wymienialismy uszczekniacze na zaworach bo to było przyczyna dużego zużycia oleju.[br]Dopisany: 14 Luty 2008, 17:20 _________________________________________________sory nie napisałem jakie to auto mercedes 190
  4. pół roku temu jak wspawywałem złączke elastyczna to jeszcze wkład był a teraz niema widocznie sie stopił, najwyrazniej tak jak piszesz Kaziu_Wichura wszystko teraz znjduje sie w tłumniku. Ale auto sie teraz zbiera dosc dobrze juz przy 3000 obrotów, chociaz srodkowy tłumnik tez zaczyna rdza wychodzic i tzrea bedzie go wymienic. co do tej pompki to o ile dobrze zauwazyłem to ona dopiero pompuje jak kręci rozrusznik?? bo chyba jest juz przytarta i nie trzyma paliwa. dzisiaj to rozebrałem ale strasznie skomplikowanie to wszystko w sirodku wygłada.
  5. a mam jeszcze takie pytanko może ktoś wie. jakie sa oznaki ze pompka zaczyna siadać? ja mam taki problem ze audo mi nie chce zapalic za pierwszym razem tylko za drugim albo za trzecim. [br]Dopisany: 13 Luty 2008, 19:04 _________________________________________________a gdzie zazwyczaj znajduje sie taki stycznik bo ja to mam zamontowane i chciałbym to odłaczyc
  6. odpala tak samo na zimnym jak i na ciepłym. tak odpalam na benzynie przełacza sie przy 2000 obrotów. tylko to troche dziwne bo gdy niemam załączonego gazu i wcześniej jeżdźe na samej benzynie to odpala za pierwszym tylko ze musi troche dłuzej pokęcic.jesli jest załączona instalacja to niby za pierwszym razem kęci ale nie daje zadnych oznak a jesli wyłącze zapłon i znów przekrece to pali od razu . a to troche wstyd jeżdzic takim autem i żeby tak paliło [br]Dopisany: 10 Luty 2008, 13:17 _________________________________________________wymieniłem ten katalizataor jak podejrzewałem, stary sie rozpłynoł nie było w nim nic pustka. autko chodzi lepiej ale i tak nie chce odpalac. moze to pompka?
  7. sory troche moze napisze jasniej chodziło mi o stycznik który odcina pompe jak sie przełacza na gaz żeby pompa nie pracowała to jest montowany przy pompce czy w innym miejscu???
  8. gdzie sie za zwyczaj monyuje odcięcie pompy, i czy mozna to sobie tak samemu odłączyc bez zadnego podpinania pod kompa?
  9. mam problem z odpalaniem, moje auto to audi A4 1.8 na gazie z 1995 r. podczas odpalania auto odpala za 2 lub 3 razem. czy to moze byc cos z katalizatorem bo podejzewam ze jest do wymiany?
  10. Mam Audi A4 z 1995r. zapisałem sie do clubu bo chciałbym sie dowiedziec cos wiecej o swoim aucie i ewentualnych usterkach jakie moga wystąpic i jak je pozytywnie diagnozowac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...