Skocz do zawartości

Krzysiek522

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krzysiek522

Osiągnięcia Krzysiek522

0

Reputacja

  1. turbina była czyszczona w miare udolnie, dolotowy sprawdzony nie było żadnych wad, wężyki wymienione (nie były one idealne powiem tak) oraz wymieniony map sensor podłożyłem go z ajm problem sie skończył uważam temat za zamknięty panowie dzięki za pomoc ps. możecie zajrzeć koledzy na mój drugi watek odnośnie ake 180ps tip. tam mam większy problem szczególnie zapraszam pana "ciahciah"
  2. nie było nic robione z przepływką..
  3. po odłączeniu przepływki jest duża poprawa mocy i lepsza reakcja na pedał gazu ale na bardziej niższych obrotach bo na wyższych nie za bardzo, ale dalej w trakcie jazdy około tej stowki łapie takiego muła i bardzo dymi na czarno
  4. Witam forumowiczów mam problem z a6 2.5 tiptronic kupiłem ją z usterką - od początku ma objawy: na zimnym silniku do 2 tys nie da się jechać obrotomierz ledwo się podnosi, jak już się ruszy to jakoś się auto wlecze, gdy silnik jest rozgrzany do 90st jest lepiej ale ciągle nie ma odpowiedniej mocy i często bywa przy prędkości miedzy 70 a 100 km/h traci moc do tego stopnia ze auto potrafi zwolnic o ok. 30km/h bez względu na naciśniecie pedału gazu czy obciążenie, dodam także ze nie zapala tak jak powinno nie zależnie od temp silnika - zawsze trzeba dłużej przekręcić. Nie zaobserwowałem dymienia podczas jazdy na żaden kolor jedynie przy zimnym starcie potrafi puścić niebieską chmurkę. Co zrobione to jedynie wyczyszczona przepływka. Control Module Part Number: 4B2 907 401 E Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000AG D05 Software Coding: 01016 Work Shop Code: WSC 02325 Additional Info: 00018059130106E Additional Info: 00018059130106E Odczyt błędów przed logowaniem: Po usunięciu błędów i logowaniu wrócił błąd : Oto logi: Dynamiczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne ( Basic Settings) : Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  5. Witam forumowiczów mam taki problem z audi A4 B5 oznaczenie silnika AFN mianowicie... bez znaczenia czy na zimny czy na rozgrzanym silniku codziennie a nawet co drugi dzień po przekroczeniu około 3000 rmp auto traci moc gaz na dechy i bardzo powoli przyśpiesza tak jak by wchodziło w tryb awaryjny. Po ponownym uruchomieniu silnika problem ustaje i mam problem z przyśpieszaniem lub wyprzedzaniem ponieważ nie mam pojęcia kiedy auto dostanie muła i co naważniejsze nie dymi na żaden kolor. Wymieniłem zawór N75 i była czyszczona turbina. Logi statyczne: Log (0 - 004) Log (1 - 000) Log (2 - 007) Log (3 - 001) Log (4 - 011) Log (5 - 003) Logi dynamiczne: Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 004) - na tym logu miałem wrażenie, że wpadł w tryb awaryjny Log (0 - 008) Log (0 - 010) Log (0 - 011) Log (0 - 013)
  6. witam pochodzę z Zamościa posiadam audi a4 b5 2000r 1.9 ajm pozdrawiam forumowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...