Skocz do zawartości

Marcin81GT

Pasjonat
  • Postów

    101
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marcin81GT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Marcin81GT

0

Reputacja

  1. Tak mialem wczesniej ale mialem wypadek autem i wystrzelily mi poduchy i teraz chce zalozyc znowu poduszke od pasazera i probuje wlasnie tu na forum sie dowiedziec jak to zrobic samemu:))))))
  2. no zaslepke mam nowa bo to juz bylo zaslepione ,no a poduche juz sie kupuje z tym uchwytem kable mam od poprzedniej poduchy wyprowadzone dokladnie dwa wychodza?????????
  3. Witam ,mam takie pytanie nie mam w swojej audi od strony pasarzera poduszki powietrznej chcialbym kupic i zamontowac,czy mozna to zrobic samemu?????patrzalem na allegro koszt takiej poduszki to ok 300zl,ale czy wystarczy tylko wlazyc ta poduszke,doczepic dwa przewody i po sprawie czy musze wymienic cos wiecej by ona byla aktywna?????????Prosze o pomoc
  4. Witam wszystkich mam takie pytanie,niewiem moze niepotrzebnie pytam moze tak musi byc!!!!!! A wiec ostatnio zauwazylem ze ubywa mi lekko plyn ze zbiorniczka chlodzenia,a wiec dolalem ,ale po przejechaniu jakis 100 gora 200km znowu musialem dolac z 600ml.Dzieje sie to tylko wtedy jak jest rozgrzany silnik bo gdy auto stoi w garazu nawet z 4 dni nic mi nie ubedzie.Po krotkich ogledzinach zaraz po powrocie z trasy slysze jak mi cos zaczyna syczec, otworzylem maske i dalej syczy polozylem sie pod auto i widze jak powoli kapnie pare kropelek tego plynu na ziemie (zrobi sie mala plama),a wiec pewnie skas kapie ten plyn.Sprawdzalem weze niby wszystko ok szczelne,ale dziwne ze kapie jak jest rozgrzany silnik a nie caly czas!!!!.Kolejna rzecz jaka mnie niecierpliwi to to ze po przejechaniu nawet do 50km trasy jak odkrece korek od zbiorniczka z plynem chlodzacym to plyn ten jest zimny,natomiast gorny waz od chlodnicy goracy ze az dotknac nie idzie,temperatura w normie trzyma 90 stopni bo niedawno wymienialem termostat aha i dodam tez ,ze dolny waz ktory idzie z chlodnicy do termostatu tez jest zimny tak samo jak plyn w zbiorniczku,a gorny waz od chlodnicy jak mowilem nie idzie dotknac taki goracy,z ogrzewaniem wszystko ok w aucie.Moze mi ktos doradzic czy to tak musi byc ze w zbiorniczku plyn jest zimny i dolny waz a gorny waz goracy??????Pozdrawiam
  5. Nie bierz od goscia z krakowa ja kupilem to luzy na walku miala 2 miesiace walczylem o zwrot kasy problemowy gosc chodzi mi o inter moto pozdro
  6. Kokos wiesz dlaczego nalali ci plynu pod sam korek??????moim zdaniem cwoki nie znaja sie na wymianie plynu i wysysajac ci plyn ze zbiorniczka uszkodzili sitko w zbiorniczku pod ktorym znajduje sie papierowy filter poprostu wyssali go spuszczajac plyn.A wlasnie ten filtr zapobiega spienianiu sie plynu w zbiorniczku.W aso mysla ze ta siatka sluzy tylko do zatrzymywania wszelkich zanieczyszczen a to nie prawda.Wiec moim zdanie nalali pod sam korek po to by plyn sie nie spienial to raz ,a dwa niedobre to jest dla calego ukladu wspomagania bo moze ci rozszczelnic maglownice a regeneracja wcale nie nalezy do tanich.Odciagnij troche plynu i sproboj odpowietrzyc jak to nie pomoze to poprostu wruc do aso i niech ci to zrobia jak dali jakas gwarancje.No chyba ze sie myle przyczyna rowniez moze lezec po stronie plynu moze zalali ci jakis stary plyn o innych wlasciwosciach i dlatego buczy wyje itp.Pozdro
  7. no ja mam tez takie sitko ono jest ponizekj kreski minimum i nie widac tego jak jest zalany plyn ma takie malutkie dziurki mikroskopijne no i jes w ksztalcie prostokata w rogu zbiorniczka ale jak spuszcze plyn to ja mam to sitko a co pod tym sitkiem jeszcze cos sie znajduje????? bo chyba papierowy filtr nie da rady sie wyssac przez te dziurki od filtra:)[br]Dopisany: 15 Maj 2008, 17:58 _________________________________________________Mam pytanko Panowie kupilem uzywana pompe i zalalem ja plynem Febi M6162 bylem w miare zadowolony bo pompa wyla lekko.Co tu duzo wymagac w koncu to uzywka ,ale po miesiacu wyczytalem na forum ze zamiennikiem orginalnego plynu G002000 jest G004000 tez koloru zielonego wiec kupilem go porownalem konsystencje tego Febi M6162 z tym G004000 i stwierdzilem ze oba sa zielone i ten G004000 jest gesciejszy od tego febi M6162 wiec mysle bedzie napewno lepszy.Mieszac obydwa plyny mozna gdyz sa zielone,wiec spuscilem juz ze zbiorniczka szczykawka ok 200ml tego febi M6162 i zalalem G004000,tylko ze teraz jak sie wymieszalo to raz wspomaganie mam a raz nie mam.Jak puszcze gaz wspomagania nie mam jak dodam gazu to wspomaganie wraca.Co to moze byc moze powinienem spuscic ten febi caly i zalac na nowo tym G004000 a nie przez zbiorniczek,moze te plyny nie moga sie mieszac mimo ze maja te sme kolory prosze o jakies sugestie bo moim zdaniem im gesciejszy plyn tym powinno byc lepiej!!!!!!!!!!!!!!!!pozdrawiam
  8. hmm marcin607 ja tez tak mialem tzn podobne objawy i postanowilem zmienic plyn a potem co sie dzialo to szkoda gadac chyba z 700zl z plynami wydalem na wspomaganie, choc i tak jeszcze lekko buczy ,ale to chyba dlatego ze mam uzywke pompe ,poczytaj sobie moj watek sam go rozpoczolem Marcin81GT podjedz najlepiej do kogos kto ma Audi ,sprawdz jaki ma poziom plynu w zbiorniczku, popytaj kilku osob ,znajomych mechanikow itp nie wymieniaj od razu plynu bo moze wcale nie trzeba ,moze masz za duzo albo za malo plynu,no chyba ze faktycznie plyn do wymiany ale nim sie za to wezmniesz poczytaj predzej jak to sie robi oki pozdrawiam
  9. Zobacz ile masz plynu w zbiorniczku!!!!!!!! i czy tylko przy 2 tys obrotow to Ci sie dzieje mozesz opisac lepiej to buczenie
  10. No ja juz tem mas swoj problem rozwiazany kupilem nowa pompe i po zalozeniu jej okazalo sie ze jest rozj.....,szlak mnie trafil postanowilem kupic uzywke, i co sie okazalo zalozylem i mam cicho moze od czasu do czasu jest ja tam troszke slychac ,wkoncu to uzywana po 140 tys przebiegu ale koszt pompy nie drogi 150zl wiec jak padnie to sie wymieni predzej rozebralem cale serwo magiel wyczyscilem powymienialem zaworki weze poczyscilem,itp nie wspomne o tym ile litrow cplynu zurzylem chyba kolo 8 litrow,no ale ciesze sie ze juz jest wszystko ok umnie jednak miala wina pompa musial juz byc wlany jakis doktorek bo po wymianie plynu zaczelo mi wszystko buczek, proste zalalem nowy rzedszy od doktora pompe wyplukalo z doktorka i zaczelo buczec aha LUNATI gdzie ty masz w zbiorniczku papierowy filtr ja mam tylko taka siateczke jak otworze korek moze doslesz jakies fotki ???
  11. no wlasnie dzisiaj kupilem te trzy elektrodowe NGK ale co sie okazalo to przewody mi nie pasuja nie wetkne ich na swiece musze kupic jeszcze przewody i wtedy wkrece nowe swiece i zobacze jak auto bedzie chodzilo!!!
  12. podpiolem pod vaga i pokazalo mi blad czujnik halla przerwa lub zwarcie do plusa ten czujnik jest w aparacie i czy vag moze pokazywac ten czujnik jak swiece sa zuzyte i przewody skruszale?????
  13. Witam mam takie pytanie czy przyczyna falowania obrotow moga byc zurzyte swiece no i przewody??? ostatnio zagladalem do swiec i zerwal mi sie jeden przewod byl calu zasniedzialy i az taki niebieski strasznie kruchy ,jakos go przyczepilem no i swiece mam z jednym zarnikiem ,patrzylem u kolegi w audi i on ma z trzema zarnikami prosze o jakies rady pozdrawiam
  14. tylko ze u mnie nie jest juz ciagne na sile ale boje sie ze cos urwe? juz sam nie wiem czy odkrecic z boku te wszystkie plastiki tak szczerze to ja nawet nie mialem na te srobki przykrecone chodzi o te dwie wydaje mi sie ze moze ktos juz to na klej wkleil
  15. hmmm wlasnie ze ja mam odkrecone te dwie srobki co ida od tylu jedna jest po prawej stronie droga po lewej i szarpie za poduche i nie moge jej zdjac -sciagnac :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...