Skocz do zawartości

soku11

Pasjonat
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O soku11

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    Otwock

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Kod silnika
    APR
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Wymieniam nagrzewnicę w swoim A4 B5 polift z 1999. Wszystko rozebrałem ale na sam koniec okazało się, że na dywanik kieroecy spadła mi taka gumowa uszczelka. Wie ktoś od czego ona jest? Nie mogę namierzyć jej miejsca ani w aucie ani szukając w internecie.
  2. Tak się spodziewałem bo po zdjęciach inna listwa i klamka. Czyli pozostaje tylko szukać grala. Podeślesz nr drzwi przednich? Bo o przednie mi chodziło - może tak jakoś będzie lepiej znaleźć. Jeszcze jedna rozkmina, niektóre drzwi niby są poliftowe ale mają inne klamki, jak np tutaj: Używany - 250 PLN - Otomoto WWW.OTOMOTO.PL OTOMOTO - nowe i używane samochody i motocykle w Polska o co chodzi?
  3. Witam, Mam Audi A4 B5 Avant 2.8 quattro '99 polift. Szukam drzwi prawych bo już rdza dziurę zrobiła. Pytanie mam czy tutaj będą mi pasowały inne drzwi bo ze zwykłego B5 widzę różnicę między innymi w klamkach (u mnie w kolorze nadwozia i bez zamka). Czy będą pasowały z np B6 sedan/kombi jako że to wersja polift?
  4. A wiecie może czy taki sam problem z gumową tulejką może być w A4 B5 polift? Szukałem tego zaciskającego się vacuum ale z serwa wychodzi jeden przewód i przechodzi przez ścianę grodziową i idzie dalej do silnika. Wygląda jakby po prostu przez nią przechodził i nie ma miejsca na jakieś zaciskanie się (rurka metalowa?). Z góry dzięki za pomoc.
  5. Nikt nic?
  6. Witam, Mam "problem" z hamulcami w A4 B5 2.8 quattro tiptronic. Ogólnie kilka lat temu to była brzytwa. Teraz hamują nieźle, ale trzeba w to wkładać sporo siły. Dodatkowo nieraz zdarza się, że przy cofaniu po odpaleniu muszę aż zaprzeć się, żeby auto zahamowało - kilka razy prawie w coś przez to przywaliłem. W jeździe do przodu po odpaleniu aż tak nie ma. Po chwili jazdy jest lepiej. Oddałem auto do mechanika i on obstawia serwo (bez rozkręcania), bo reszta układu jest ok (klocki i tarczy, itd). I problemy mam dwa. 1. Czy to aby na pewno serwo? Robiłem testy serwa na wyłączonym silniku i było niby książkowo (szczelne?). Wyczytałem że jest też opcja nieszczelnego przewodu podciśnienia. Czy da się to sprawdzić bez wakuometru? I gdzie ten przewód jest? Zaglądałem do serwa i widziałem jeden przewód który wchodzi w dół silnika (pod serwem - ciężki dostęp) w metal. Guma na końcu była dość sparciała. Czy to ten przewód? 2. Nie wiem jakie serwo kupić. Nr części wg etki to 8d2 612 107 bądź 4b3 612 107. W internetach widzę bardzo różne serwa podobne do mojego o numerach np 8d0 612 105. Niektóre są takie mniejsze, inne większe. U mnie w aucie jest niby większe. Czy ktoś wie jak jest z tą numeracją? Czy można zamiennie sobie tym wachlować? Dodatkowo mam takie efekt, że nieraz przy puszczeniu hamulca tak jakby włącza się pompa ABS - przygasają na chwilę światła i słychać buczenie. Czy to może mieć związek z serwem? Kiedyś miałem dość spore problemy z ABS które skończyły się wymianą kilku pomp, a pomogła wymiana samej koronki w jednym z kół. Z góry dzięki za pomoc!
  7. Dla potomnych - pasowało
  8. Z tego co wyczytałem, to prawe ma numerek z końcówką 342. E i F to chyba kwestia generacji
  9. Znalazłem właśnie używkę o innym numerze z B4 quattro: 8A0 512 341 F. U mnie w B5 quattro - 8D0 512 341. Wygląda dokładnie tak samo jak z pierwszego zdjęcia. Także pewnie podejdzie, nie?
  10. Witam, Czy ktoś orientuje się, czy górne mocowanie amortyzatora w quattro podejdzie z wersji B4 (Audi 80)? Do B5 wyglądają tak: Zauważyłem, że niektóre mocowanie z B4 wyglądają identycznie jak te z B5, a niektóre tak: Czy to jest to samo czy trzeba szukać dokładnie tego co na pierwszym zdjęciu?
  11. Cytuję: A zobacz czy jak ja przenieść na prawo albo lewo nie zbiera lepiej u mnie to samo było trzeba ja odkręcić rozpinasz kabelki (wciskamy jedno w drugie i przekrecasz) od spodu nasz śrubki torx o ile dobre pamiętam 15 i blaszki podginasz co dotykają wyjścia na bat
  12. Jak coś to ta literka na końcu jest nieistotna. Zmieniłem podstawkę i działa. Podobno można jeszcze rozkręcić antenę i poodginać blaszki i też będzie działać ale tego nie próbowałem.
  13. Kurde znalazłem ładną używkę o numerze 8L0035501E a u mnie jest z końcówką B :/ Wie ktoś czy takie coś podejdzie? Z tego co widzę, to w wersji B z anteny odchodzą dwa kable, a z E 3 kable.
  14. Witaj w klubie - u mnie też z GPS... Na allegro ze 3 sztuki w raczej miernym stanie za grubą kasę. Zastanawiam się czy by jakaś z np B6 (typu rekin) nie podeszła ...
  15. Chyba i u mnie trzeba będzie wymienić całą stopkę :/ Wymiana bata niestety nic nie pomogła.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...