Skocz do zawartości

soku11

Pasjonat
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O soku11

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia soku11

0

Reputacja

  1. A wiecie może czy taki sam problem z gumową tulejką może być w A4 B5 polift? Szukałem tego zaciskającego się vacuum ale z serwa wychodzi jeden przewód i przechodzi przez ścianę grodziową i idzie dalej do silnika. Wygląda jakby po prostu przez nią przechodził i nie ma miejsca na jakieś zaciskanie się (rurka metalowa?). Z góry dzięki za pomoc.
  2. Witam, Mam "problem" z hamulcami w A4 B5 2.8 quattro tiptronic. Ogólnie kilka lat temu to była brzytwa. Teraz hamują nieźle, ale trzeba w to wkładać sporo siły. Dodatkowo nieraz zdarza się, że przy cofaniu po odpaleniu muszę aż zaprzeć się, żeby auto zahamowało - kilka razy prawie w coś przez to przywaliłem. W jeździe do przodu po odpaleniu aż tak nie ma. Po chwili jazdy jest lepiej. Oddałem auto do mechanika i on obstawia serwo (bez rozkręcania), bo reszta układu jest ok (klocki i tarczy, itd). I problemy mam dwa. 1. Czy to aby na pewno serwo? Robiłem testy serwa na wyłączonym silniku i było niby książkowo (szczelne?). Wyczytałem że jest też opcja nieszczelnego przewodu podciśnienia. Czy da się to sprawdzić bez wakuometru? I gdzie ten przewód jest? Zaglądałem do serwa i widziałem jeden przewód który wchodzi w dół silnika (pod serwem - ciężki dostęp) w metal. Guma na końcu była dość sparciała. Czy to ten przewód? 2. Nie wiem jakie serwo kupić. Nr części wg etki to 8d2 612 107 bądź 4b3 612 107. W internetach widzę bardzo różne serwa podobne do mojego o numerach np 8d0 612 105. Niektóre są takie mniejsze, inne większe. U mnie w aucie jest niby większe. Czy ktoś wie jak jest z tą numeracją? Czy można zamiennie sobie tym wachlować? Dodatkowo mam takie efekt, że nieraz przy puszczeniu hamulca tak jakby włącza się pompa ABS - przygasają na chwilę światła i słychać buczenie. Czy to może mieć związek z serwem? Kiedyś miałem dość spore problemy z ABS które skończyły się wymianą kilku pomp, a pomogła wymiana samej koronki w jednym z kół. Z góry dzięki za pomoc!
  3. Z tego co wyczytałem, to prawe ma numerek z końcówką 342. E i F to chyba kwestia generacji
  4. Znalazłem właśnie używkę o innym numerze z B4 quattro: 8A0 512 341 F. U mnie w B5 quattro - 8D0 512 341. Wygląda dokładnie tak samo jak z pierwszego zdjęcia. Także pewnie podejdzie, nie?
  5. Witam, Czy ktoś orientuje się, czy górne mocowanie amortyzatora w quattro podejdzie z wersji B4 (Audi 80)? Do B5 wyglądają tak: Zauważyłem, że niektóre mocowanie z B4 wyglądają identycznie jak te z B5, a niektóre tak: Czy to jest to samo czy trzeba szukać dokładnie tego co na pierwszym zdjęciu?
  6. Cytuję: A zobacz czy jak ja przenieść na prawo albo lewo nie zbiera lepiej u mnie to samo było trzeba ja odkręcić rozpinasz kabelki (wciskamy jedno w drugie i przekrecasz) od spodu nasz śrubki torx o ile dobre pamiętam 15 i blaszki podginasz co dotykają wyjścia na bat
  7. Jak coś to ta literka na końcu jest nieistotna. Zmieniłem podstawkę i działa. Podobno można jeszcze rozkręcić antenę i poodginać blaszki i też będzie działać ale tego nie próbowałem.
  8. Kurde znalazłem ładną używkę o numerze 8L0035501E a u mnie jest z końcówką B :/ Wie ktoś czy takie coś podejdzie? Z tego co widzę, to w wersji B z anteny odchodzą dwa kable, a z E 3 kable.
  9. Witaj w klubie - u mnie też z GPS... Na allegro ze 3 sztuki w raczej miernym stanie za grubą kasę. Zastanawiam się czy by jakaś z np B6 (typu rekin) nie podeszła ...
  10. Chyba i u mnie trzeba będzie wymienić całą stopkę :/ Wymiana bata niestety nic nie pomogła.
  11. Kupiłem wstępnie sam bat z alledrogo, bo tańszy. Zobaczę czy coś pomoże. U mnie wzmacniacz był gdzieś skitrany w boczku. Takie czarne pudełeczko. Co pod stopką jest to nie wiem
  12. Avant - zapomniałem napisać Dzisiaj podczepiłem bat od A3 (tak na przypał połączyłem bo inne wyjście - przez śrubę) i grało lepiej. Pytanie czy ryzykować wymianę samego bata który kosztuje pewnie z 10zł czy kupować całą antenę? Antenę mam niestety z GPS więc używana kosztuje bagatela 150zł... No i nie wiadomo ile to pogra. A może da się kupić jakiś inny nowy zamiennik?
  13. Hej, Jak w temacie. Radio w moim A4 przestało odbierać - traci sygnał. CD działa dobrze . Jak dotknę antenę dachową, to odbiera dobrze. W warsztacie wymienili mi wzmacniasz anteny (takie małe pudełeczko ukryte gdzieś przy zmieniarce w bagażniku) i nic to nie dało. W stopce anteny mam też GPS do nawigacji. Ktoś ma pomysł co jest nie tak? Bat anteny nie ma przełamań. Albo chociaż jak można sprawdzić czego to kwestia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...