Skocz do zawartości

unikato

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O unikato

Osiągnięcia unikato

0

Reputacja

  1. Niestety podsufitka poszla na dalszy plan ze wzgledu na problemy tech silnika. Temat powroci wkrotce
  2. wiem o co chodzi Dzieki śliczne. Auto kupilem za śmieszne pieniądze i wiedziałem ze bedzie zabawa przy nim, ale plan jest taki żeby auto doprowadzic do stanu w jakim było okolo 10 lat temu dlatego zrobie jak sie nalezy zrobic. Sam niestety wszystkich rozumow nie zjadłem to i zagladam z pytaniami na forum Pozdrawiam
  3. czyli jakis klucz fajkowy w zupelnosci wystarczy? a jak z możliwością transferu zaworów dolotowych z mojej głowicy? podejdzie?
  4. Czyli tak jak myslalem, bedzie to wiecej kosztowac niz wydawac sie moglo na poczatku. Dla sprostowania glowica widoczna na zdjeciach jest zdobyczna, a moja walnieta tak ze trzeba ndbudowywac wiec lepiej kupic i dotrzec nowe zawory. Dzieki za odpowiedzi Panowie. Czapka z głowy:wink: Ale mam wkur.. bo wiadomo, ze chce sie w miare oszczednie postapic... no nic. Dzieki. A orientujecie się może po ile nowe zawory lataja? Widzieliscie gdzieś moze jakis tutor jak sie zdejmuje zawory domokwym sposobem? ---------- Post dopisany at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ---------- Auto kupilem niedawno, ale na tej glowicy nie jezdzilem bo to glowica z innego auta. Pod moją mam walniętą uszczelkę i to z powodu poprowadzonego rowiertu do kolektora ktory zrobil poprzedni wlasciciel. Dlatego wlasnie druga glowica zamiast uzywania starej, ktora musialbym dac do nadbudowy, co jest nieoplacalne zbytnio. Nadzieja tylko ze glowica ze zdjec przy okazji zaworów nie ulegla zadnym deformacjom.
  5. Witam wszystkich, Przyszła kolej na rozwiązanie problemu z walniętą uszczelką pod głowicą. Jednak po zdjęciu głowicy ukazał się moim oczom taki oto widok. WP_000142.jpg | unikatowiec | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl WP_000143.jpg | unikatowiec | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl WP_000145.jpg | unikatowiec | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Pytanie które narzuca mi się wprost na moją mózgownicę to: czy tak to powinno wyglądać? Na chłopski rozum ujmując, raczej nie ma możliwości żeby zawory stykały się z powierzchnią tłoka, a co za tym idzie, nagar powinien być widoczny na całej powierzchni zaworu? (fota nr 3 z zaznaczonymi miejscami). poza tym wszystkie cztery zawory są otwarte w sytuacji kiedy nie ma nad nimi wałka ktory by je trzymał... wydaje się również, że opierają się krawędzią o blok głowicy (co wskazuje, że raczej są wygięte w ten sam sposób - do poziomu) czekam na odp. za które z góry dzięki. Pozdrawiam Jaro
  6. Witam wszystkich:hi:, Zakładam nowy temat, bo nic kompletnie nie znalazłem na forum w tej kwestii: Mam dość nieestetyczny problem, otóż, z podsufitki szyberdachu odkleił się materiał i wyszedł z pod tej plastikowej rączki. Niestetyczny ponieważ pod tym materiałem niestety rdzawy kolor się ujawnił :doh:i do tego brudzi . Moje pytanie brzmi następująco: Czy dostanę taką podsufitkę całą gdzieś, czy muszę cały szyber kupić? Może jakiś nr części dało by radę? Szyber mam elektryczny więc wolałbym żeby został na swoim miejscu nie ruszony, a wymienić tylko podsufitkę. Za wszelką pomoc będę wdzięczny. Pozrawiam. Jaro.
  7. Wiem ze może nie tanio, ale dobra jakość produktów i efekt super, jeśli postąpisz zgodnie z manualem dołączonym do produktów. U mnie pomogło, dokładnie taki sam kolor tapicerki Sprawdz sobie tutaj: Professional Leather Products Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...