Skocz do zawartości

Mythmark

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mythmark

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Świdnik

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    APU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mythmark

1

Reputacja

  1. Witam, przepraszam ze się nie odzywałem ale nie zdążyłem wykorzystać Twojego schematu bo męczył mnie ogólnodostępny wirus. Wracam do dalszych poszukiwań i jak zrobi się ciut mniej mroźnie to będę próbował. Jak pozwolisz to może jeszcze skorzystam z Twej pomocy
  2. Dodatkowo jak składałem kostki po stronie pasażera coś pewnie zawarłem i światło przestało migać lecz także nie chciało się wygasic po zamknięciu drzwi. Ponadto okazało się ze spalił się bezpiecznik od ryglowania drzwi. Wymieniłem bezpiecznik i wróciło miganie. Także podejrzewam ze gdzieś mam przerwany kabel albo co gorsza, może być pompka centralnego lecz nie wiem jak ja sprawdzić:/
  3. Wypiąłem przewód o którym pisałeś z PINu nr 1 gdy zaczęło migać dałem mu masę i o dziwo przestało, jednak gdy zamknąłem drzwi światło się nie wygaszalo, po odłączeniu od masy ładnie gasło. Wyglada na to ze z licznikiem wszystko jest dobrze. Znalazłem ten sam przewód po prawej stronie pasażera i zrobiłem tak samo czyli dałem mu masę. Efekt był taki sam jak ten z kostka od licznika. Mierze wszystko i zauważyłem ze strasznie lata mi wartość plusa, jednak gdy dołożę plus z aku to światło po prostu przestaje świecić. Już nie mam pomysłu, może jest gdzieśmy przerwany któryś przewód ale nie wiem gdzie go szukać. Mam pełen fis jednak nie wiem co to jest, nie ma żadnych oznaczeń (nie wyciągałem go tylko rozebralem obudowę kolumny od spodu), chyba vdo miał by swoje logo gdzieś na zegarach z przodu.
  4. Z pierwszej rejestracji oraz szyb wynika ze jest to 2000 rok, nie wyglada na to żeby ktoś grzebał bo jestem drugim właścicielem, ja nic nie robiłem. Najlepsze ze mam auto od kilku lat i nigdy wcześniej nie miałem problemów z oświetleniem.
  5. Witam. Wiem, że na forum jest kilka tematów odnośnie migania oświetlenia wnętrza jednak żaden z nich nie wyjaśnia dokładnie przyczyn takiego stanu, a przynajmniej w moim przypadku. Mianowicie, światło miga, zarówno w drzwiach, pod nogami jak i na podsufitce z przodu i z tyłu po otwarciu drzwi pasażera (wszystkie trzy). Przednie drzwi zapalają oświetlenie bez zarzutu. Miganie oświetlenia następuje przy odpalonym silniku, przy wyłączonym zapłonie świeci normalnie. nadmieniam, iż podczas migania słychać cykają przekaźnik pod kierownicą. Jednocześnie uszkodzeniu uległ zamek w drzwiach pasażera z przodu i samochód myślał, że drzwi były otwarte - zamek wymieniony wraz z używanymi (które już były przy zamku) krańcówkami (widzi zamknięte drzwi, miga nadal). Dobrałem się do przekaźnika, który jak ustaliłem posiada zasilanie plus, minus, minus który pojawia się podczas mignięcia (chyba powinien być cały czas podczas gdy drzwi są otwarte) oraz jedno złącze które nie wykazuje żadnych wartości po podłączeniu miernika (przekaźnik wymieniłem - bez zmian). Jako że szlak mnie trafia to może znajdzie się ktoś kto faktycznie przerobił temat albo zna jakieś rozwiązanie. Nadmieniam, iż w momencie dołożenia minusa do przekaźnika (dodatkowo do tego migającego) światła w aucie przestają migać lecz się nie wygaszają. Może ktoś wie, czy można to jakoś pomierzyć i znaleźć przyczynę usterki, może wina leży po stronie pompki centralnego ale nie wiem jak to sprawdzić. Pozdrawiam, Mythmark.
  6. Dziękuje bardzo za pomoc
  7. Witam. Szukałem wszędzie ale nic znaleźć nie mogę wiec proszę o pomoc co do doboru kompresora sprężarki do 1.8t (kod silnika apu) wersja polift. Dodam ze wlazłem pod samochód ale na moim kompresorze nie ma żadnych oznaczeń, pewnie czas je zjadł. Najlepiej jak by się udało ustalić numery kompresorów jakie mogą mi podejść. Z góry dziekuje.
  8. Witam. Po przeczytaniu wszystkich opisów podjąłem się i ja takowego zabiegu. Lampy wypłukane od środka ( dużo syfu poszło) ale efekt był niezadowalający wiec zrobiłem im polerke papierem i zabezpieczyłem. Trochę lepiej ale nie ma szału. Po oględzinach okazało się ze szkła chyba są żółte od środka. Czy jest na to jakiś sposób, może bez rozklejania? Szmatka i wykałaczka? Ale to chyba dokładnie mi nie oczyści ‚szyby’ od środka. Jakieś pomysły czy jednak trzeba rozklejać i polerować od środka?
  9. Witam. Potrzebuje kpl. świec do a4 b5 1.8t...jako że jestem laikiem może byś coś dobrał ciekawego?? Pozdrawiam.
  10. Witam. Prosiłbym o wycenę końcówek drążka kierowniczego (2000r., 1.8t-150KM), chodzi mi o prawą i lewą stronę. Niekoniecznie lema...może coś innego dobrego?? Pozdrawiam.
  11. Dziekuje za pomoc. Myslalem ze cos juz niedomaga. Kamien z serca. Witam. Mam kolejne pytanko w danym temacie. To cykanie o ktorym byla mowa to juz ustalone ale pojawilo sie cos nowego. Mianowicie kolejne cykanie z komory silnika dobiegajace. Tym razem pojawia sie za kazdym razem jak nagrzeje sie silnik. Podczas przyspieszania ten dziwny dzwiek jakby przyspieszal. Z tego co zauwazylem u innych uzytkownikow takich samych silnikow to czegos takiego nie ma. Ciezko powiedziec z ktorej czesci silnika to dobiega. moze ten zaworek umarl...juz nie wiem co z tym robic:/
  12. Dziękuje za pomoc...niebawem udam się w celu sprawdzenia czy w ogóle to się opłaca czy lepiej będzie wymienić na nowe
  13. Witam. Mam pytanie odnosnie regeneracj wahaczy. Czy ktos moze to robil w Lublinie lub okolicach ? Znalazlem dwie firmy lecz nie wiem ktora wybrac. Jezeli komus sie udalo w ten sposob naprawic zawieszenie to prosze o opinie oraz koszty z jakimi to sie wiaze?
  14. Witam Nie wiem dokładnie jak określić przypadłość mojego auta. Chodzi mi o to, iż po odpaleniu słyszalne jest cykanie z okolic komory silnika. Po otworzeniu i nasłuchu doszedłem do wniosku ze to cykanie bierze się z lewej strony komory silnika koło rury którą biegnie powietrze. Jest tam zdejmowana osłona i pod spodem znajdują się jakieś elementy o ile pamiętam firmy sagem, z których dobiega ten dziwny odgłos. Przy dodawaniu gazu cyka wyraźnie przyspiesza. Dodam że nie przytrafia mi się to non stop ale przyznać trzeba że dość często. Jestem zaniepokojony tym dźwiękiem i nie wiem jak wyeliminować dany feler. Przepraszam że opisuje to w ten sposób, ale nie mam pojęcia jak dane element się nazywają. Ponadto wątek wystawiam w tym dziale gdyż wydaj mi się że to coś z elektryką(sagem). Każda pomoc mile widziana.
  15. sprawa już załatwiona...zakupiłem używkę z 2000r. i śmiga jak szalona...dzięki wszystkim za pomoc...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...