Skocz do zawartości

andriu16

Pasjonat
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andriu16

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Lublin/Zamość

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia andriu16

2

Reputacja

  1. Wpisz sobie w google ETKA online i później wejdź "w car prog " i tam odszukaj sobie swój model
  2. No z etyki wygląda że to są te same głowice czyli bex bfb avj i amb
  3. Ja miałem nową gotową do montażu czyli już splanowaną. A nie orientowałeś się czy nie opłaciłoby Ci się też nowej kupić?
  4. No tak ale szuka się głowicy głównie po kodzie silnika a nie po numerze. Chociaż tak jak u mnie na tej nowej niema wybitego kodu
  5. Jak zdejmiesz osłonę z silnika to tam z przodu masz punktakiem wybite jaki symbol głowicy. Ja założyłem nową i niestety cieknie olej z pod uszczelki
  6. Strasznie ciężko znaleźć jakąś sensowną głowice. Te już teoretycznie obrobione gotowe do montażu chodzą od 1500zł dlatego decyduje się na nową od Camshaft International. Mieliście coś z tą firmą do czynienia?
  7. No dobra ale w tym elemencie są różnice a nie odpowiedziałeś na pytanie
  8. A co z otworem na EGR w wolnossących?
  9. Wiem, że był poruszany i wiem że te głowice są wszystkie podobne ale chodzi mi o to aby bez żadnych kombinacji kupić drugą i nie zaślepiać ani nie usuwać egrów itp. Wiem że bfb i avj a pozostałe to nie wiem czy tak bez kombinacji podchodzą dlatego pytam bo na szybko muszę coś znaleźć a nie wczytywać się w opisy poszczególnych rozwiązań.
  10. Witam. Dziś dostałem diagnozę odnośnie mojej głowicy. Niestety pęknięta bez możliwości naprawy. Jakiej zamiennie szukać do bexa? Wiem że bfb się nadaje ale czy jeszcze jakieś inne bez kombinacji można założyć? A może macie dostęp do sprawdzonych części albo może ktoś ma taką głowice? Z góry dzięki za odpowiedzi.
  11. Jak dla mnie to zwykłe spaliny... Rozmawiałem jeszcze z jednym mechanikiem i gdyby płyn szedł w komorę spalania to na bank wykryłoby CO w płynie a u mnie tego niema. Twierdził że miał przypadek pęknięcia głowicy na wydechu. Radził zastosować coś do uszczelnienia chłodnic. Ponoć są środki które skutecznie uszczelniają pęknięcia nawet do 1mm. Co byście polecili?
  12. http://allegro.pl/audi-a4-b6-a6-zawor-egr-1-8t-awt-avj-bfb-bex-awm-i6959730756.html
  13. Witam ponownie. Ręce mi już opadają... Turbo zrobione, gazowników wykluczył przeciek z parownika. Mechanik twierdzi że uszczelka cała a samochód dymi dalej. Już nie wiem co robić bo jeśli to faktycznie uszczelka to może źle się skończyć taka jazda. Jeśli płyn idzie do komory spalania to czytałem że może nawet pogiąć korbowody...nie chciałbym tego ponownie przechodzić bo już tak miałem w Seacie. Przeczytałem jeszcze jedną rzecz. Że w niektórych samochodach EGR jest chłodzony cieczą i tam może być jakiś wyciek. Czy w moim będzie jest coś takiego? Na allegro znalazłem coś o takim numerze 06B131817E. Może poprostu tam coś puszcza i idzie w wydech? Pomocy!!!!
  14. No ponoć nie każdy ma te kanały podzielone tylko gumowym elementem
  15. minęło trochę czasu i mogę wam opowiedzieć co z tym dymieniem. No i jeszcze zapytać o parę rzeczy. Okazało się że z turbiną nie jest najgorzej ale do regeneracji poszła. Uszkodzony wałek w kanale olejowym. Ponoć był porysowany tak jakby coś z olejem się dostało do turbo. Po regeneracji turbiny autko odebrałem i .... dalej dymi. Pojeździłem troche na gazie troche na benzynie i okazuje się że na benzynie dymi mniej. Dzwoniłem dzisiaj do gazownika i powiedział mi że w parowniku nie ma możliwości mieszania się gazu z płynem ale po chwili zmienił zdanie jak powiedziałem mu że mam reduktor BRC Genius MAX. Powiedział że w tym reduktorze jest możliwość mieszania bo jest jakaś membrana. Co wy na to? Może to być prawda?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...