Jump to content
IGNORED

Głowica bex, pęknięta w 5 miejscach


andriu16

Recommended Posts

Witam. Dziś dostałem diagnozę odnośnie mojej głowicy. Niestety pęknięta bez możliwości naprawy. Jakiej zamiennie szukać do bexa?

Wiem że bfb się nadaje ale czy jeszcze jakieś inne bez kombinacji można założyć?

A może macie dostęp do sprawdzonych części albo może ktoś ma taką głowice?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Link to comment
Share on other sites

Każda głowica z silnika 1,8 20v będzie pasować (wolnossące jak i turbo). Jedyne różnice to SAI oraz wielkość kanałów dolotowych.

Przeszukaj dobrze forum temat był poruszany niejednokrotnie.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Wiem, że był poruszany i wiem że te głowice są wszystkie podobne ale chodzi mi o to aby bez żadnych kombinacji kupić drugą i nie zaślepiać ani nie usuwać egrów itp. 

Wiem że bfb i avj a pozostałe to nie wiem czy tak bez kombinacji podchodzą dlatego pytam bo na szybko muszę coś znaleźć a nie wczytywać się w opisy poszczególnych rozwiązań.

Link to comment
Share on other sites

Nie jestem pewien które mają inne kanały i/lub sai, ale takie znalazłem na forum: AUM AUQ ARX ARY APP BJQ BEX APX AVJ AMB BBU APU AWT


Pytanie - w jaki sposób radzi się z kwestią innej wielkości kanałów?

Link to comment
Share on other sites

W dniu 26.11.2017 o 23:34, bastiv40 napisał:

Pytanie - w jaki sposób radzi się z kwestią innej wielkości kanałów?

Wymienia się kolektor wydechowy :) Przy fabrycznych mocach większy kanał powoduje gorsze wstawanie turbo - mniejsza prędkość spalin.

Link to comment
Share on other sites

Na dniach bede wyjmował swoją głowicę zobaczymy czy uszczelka czy pęknieta głowica pomiar ciśnienia i test na zawartośc spalin pozytywny 

Link to comment
Share on other sites

Ja zmieniałem z bfb na apy i Szyszko pasowało bez problemów

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Czy to jakaś nowa moda wśród 1.8T? Dwóch znajomych walczy z wypadaniem zapłonów i wszystko wskazuje na to, że winna jest głowica.

Czyżby w 1.8T pękająca głowica to jedna z wad tego silnika? :-)

Z jakich dokładnie wolnossących 1.8 20V można dopasować głowicę do 1.8T, bo tylko to jest chyba najpewniejsze źródło?

Link to comment
Share on other sites

Czy to jakaś nowa moda wśród 1.8T? Dwóch znajomych walczy z wypadaniem zapłonów i wszystko wskazuje na to, że winna jest głowica.
Czyżby w 1.8T pękająca głowica to jedna z wad tego silnika? :-)
Z jakich dokładnie wolnossących 1.8 20V można dopasować głowicę do 1.8T, bo tylko to jest chyba najpewniejsze źródło?


Ogólnie głowice lubią pękać na dwóch ostatnich cylindrach główka przyczyna to temperatura.
Różnica jest tylko w wielkości kanałów dolotowych, wydechowe są identyczne (miałen dwie głowice w rękach i porównałem).
Głowice z wolnossących 1.8 20V wszystkie podejdą, ja u siebie zakładałem ADR na szerokim kanale (I wolnossace są zdecydowanie tańsze niż te od turbo) . Podobno te z wolnossących są trwalsze ale nie wiem na ile ta informacja jest prawdą.
Link to comment
Share on other sites

A co z otworem na EGR w wolnossących?

Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, andriu16 napisał:

A co z otworem na EGR w wolnossących?

Jakim EGR... w 1.8T nie masz EGRa, masz combi zawór :-) To tak gwoli sprostowania.

Link to comment
Share on other sites

No dobra ale w tym elemencie są różnice a nie odpowiedziałeś na pytanie

Link to comment
Share on other sites

15 minut temu, andriu16 napisał:

No dobra ale w tym elemencie są różnice a nie odpowiedziałeś na pytanie

Jak nie masz otworu wywalasz caly układ SAI, wycinasz go z softu i tyle.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 1.12.2017 o 08:22, Shhaddoww napisał:

 


Ogólnie głowice lubią pękać na dwóch ostatnich cylindrach główka przyczyna to temperatura.
Różnica jest tylko w wielkości kanałów dolotowych, wydechowe są identyczne (miałen dwie głowice w rękach i porównałem).
Głowice z wolnossących 1.8 20V wszystkie podejdą, ja u siebie zakładałem ADR na szerokim kanale (I wolnossace są zdecydowanie tańsze niż te od turbo) . Podobno te z wolnossących są trwalsze ale nie wiem na ile ta informacja jest prawdą.

 

 

A kanały wodne po stronie wydechowej?

Link to comment
Share on other sites

W dniu 1.12.2017 o 07:59, azure napisał:

Czy to jakaś nowa moda wśród 1.8T? Dwóch znajomych walczy z wypadaniem zapłonów i wszystko wskazuje na to, że winna jest głowica.

Czyżby w 1.8T pękająca głowica to jedna z wad tego silnika? :-)

Z jakich dokładnie wolnossących 1.8 20V można dopasować głowicę do 1.8T, bo tylko to jest chyba najpewniejsze źródło?

Wg opinii gościa od regeneracji, często pękają na dwóch pierwszych cylindrach - w stronę zaworu wydechowego lub pomiędzy nimi.

Link to comment
Share on other sites

 
A kanały wodne po stronie wydechowej?

Kanały wodne i olejowe są identyczne.
Nawet uszczelka pod głowicę w każdym przypadku jest taka sama (zgodnie z etką do 1.8 20 v i vt jest jeden numer uszczelki).
Link to comment
Share on other sites

Różnice są w kanałach dolotowych.

Link to comment
Share on other sites

Ale ta różnica nie wnosi nic negatywnego. Głowica na szerokim kanale jest nawet bardziej rozwojowa.

Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Shhaddoww napisał:

Ale ta różnica nie wnosi nic negatywnego. Głowica na szerokim kanale jest nawet bardziej rozwojowa.

Tu niech się wypowie ktoś, kto robi programy ;)

Jeśli chcesz mieć Plug&Play, to tylko wąski kanał. 

Edited by erchi
Link to comment
Share on other sites

Strasznie ciężko znaleźć jakąś sensowną głowice. Te już teoretycznie obrobione gotowe do montażu chodzą od 1500zł dlatego decyduje się na nową od Camshaft International. Mieliście coś z tą firmą do czynienia?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...