Skocz do zawartości

misiekmk2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O misiekmk2

Osiągnięcia misiekmk2

0

Reputacja

  1. Faktycznie problem leżał w krzywym kole na altku. Wojtek79 takie podłączenie jest poprawne - dzięki. Problem z kołem załatwiła podkładka miedziana. Pozdrawiam Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
  2. Właśnie tak chcę zrobić. I tak coś nie gra bo paskiem rzuca za bardzo pomiędzy pompa wspomagania a altkiem. Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
  3. Wszystko pasuje, dzięki wielkie. Jutro musze tylko jeszcze rzucić okiem czy ładuje dla pewności. Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
  4. Alternator przed wyjeciem byl 100 procent sprawny. Jakis czas stal w garażu. Nie wiem jak te złącze podpiąć. w starym opisane jest DF jeden pin a w tym założonym L DFM na dwa piny.. Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/uzcAAOSwxH1T7Nhv/$_72.JPG tutaj zdjęcia obydwu. W audiku mam gruby czarny, niebiesko-czarny cienki ktory wcześniej byl wpiety w DF i czarny cienki który byl w D+ Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
  5. Witam, mam taki problem że zmieniłem stary zatarty alternator boscha na valeo. Po odpaleniu swieci ladowanie na zegarze. Moze to wina wzbudzacza? bosh miał złącze na jeden wtyk a valeo podwójny i teraz sam nie wiem co zrobić.. Sprzegielko tez się roznilo- stary na waski pasek a ten ' nowy' valeo na szeroki. Tutaj poradziłem sobie przerabiajac na sztywne kolo pasowe ze starego altka z jakiegoś golfa bodajże mk2 albo mk3 ale wydaje mi się ze nie ma to większego znaczenia? Moze trzeba jakoś ten wtyk przerobić? wiem,ze wiele osob robiło już takie zamiany mam nadzieje ze ktoś pomoże bo na weekend samochód potrzebny pozdrawiam, misiek
  6. Jako dowód ze to ich paliwo to syf. Chociaż na chłopski rozum czy ja wiem czy to jakiś dowód.. I tak niewiele to zmieni Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
  7. Witam, mam problem z nawiewem. Wiatrak pod schowkiem pracuje gdy podlacze go na sztywno z kostką lecz przez sama kostkę juz nie. Zadnej kontroli z poziomu panelu, jedynie wskaznik nawiewu podnosi się do danej wartości i po chwili spada do zera na okraglo. Bezpiecznik wymieniony. Co mozna jeszcze zrobić lub sprawdzić? Styki w kostce przelecialem kontaktem i cisza. Cos jakby klima nie wysyła sygnału na dmuchawe? Rozkładam rece.. Dodam, ze klimatronik wskazujena kanale 1c błąd 18.3 ---------- Post dopisany 25-06-2014 at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany 21-06-2014 at 12:38 ---------- Problem rozwiązany. Wystarczylo rozebrać dmuchawe i wszystko dobrze wyczyścić. Druga sprawa to porządny bezpiecznik - za każdym razem wpinalem i od razu go paliło.
  8. Może lejący/e wstryski? tak miałem w afn-ce z tym, że jakiejś wielkiej masakry nie było z tym trzepaniem:wink:
  9. ehh. Albo moje niedopatrzenie, albo ktoś tu nie pisał o wzmacniaczu.. W każdym bądź razie w Audi mam taką samą instalację jak w pasku. RCA jest zbędne przy najprostszej budowie audio 2+2 inaczej niż w przypadku sygnału na wzmacniacz. Tak czy inaczej sprawdzić trzeba czy radio w ogóle daje sygnał z RCA.
  10. Już teraz nie pamiętam ale w passacie ostatnio podłączałem pioniera takiego samego.. Też były 3 kostki a mimo to gra przód + tył na jednej kostce audio. Wcześniej było ori radio zamontowane i ori instalacja. Po co adaptery, szmery bajery..? Myślę, że domowe połączenie "na twardo" frontu z tyłem w jedną kość byłoby najlepszym i najmniej problemowym rozwiązaniem. To RCA to jest tutaj w ogóle nieporozumienie. ---------- Post dopisany at 02:06 ---------- Poprzedni post napisany at 02:04 ---------- Jak jesteś z okolic Głubczyc / Raciborza chętnie pomogę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...