Skocz do zawartości

bielik02

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bielik02

Osiągnięcia bielik02

0

Reputacja

  1. nie wiem czy jest to cos z gazem, bo nawet jak się klima załączy rano na benzynie to nawet samochód potrafi czasami zgasnac...
  2. to musze pojechac do gazownika i to sprawdzic...
  3. pod vaga juz go podłanczałem i nie ma żadnych błędów
  4. samochód tak zle chodzi na benzynie, na gazie wszystko ok
  5. WItam. Ja mam 1.8T i mi strzelał przy ok 3500 obr i w czasie jazdy szarpał i nie miał mocy i okazało się że to była pompa paliwa. Pozdrawiam
  6. Witam! Mam Audi A4 z silnikiem 1.8T z roku 1996. Gdy odpalam samochód rano to musze go kręcic ok 4s i zaraz po odpaleniu jak chce ruszyc i wcisne mu noge na gaz to obroty spadają do ok 500obr. Gdy samochód się już zagrzeje do i go wyłącze i zostawie go na ok 20 min to tez ciężko odpala ale już obroty nie spadają po wcisnięciu nogi na gaz. W czasie jazdy samochód nie ma siły rozpędza sie powoli... Wymieniłem w nim już filtr paliwa i pompe paliwa. Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.
  7. Jednak była to wina pompy paliwa... Już wszystko jest ok, więc temat już zamknięty. Wszystkim dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Grzegorz
  8. Ciśnienie jest dobre, wymienilismy zaworek ciśnienia paliwa, ale pompka coś głosno bzyczy i właśnie nie wiemy czy tak powinno byc czy nie, ponieważ bzyczało tak głośno zanim coś w nim nawaliło...
  9. tomekzgierz mój mechanik jutro sprawdzi wtryskiwacze i zaworek ciśnienia paliwa. Przewody były zagniecione ale wstawilismy inne i tak samo robiło. Więc czekamy na jutrzejszy dzień, zobaczymy co będzie po wymianie zaworka ciśnienia paliwa. Pozdrawiam Grzegorz[br]Dopisany: 13 Luty 2008, 23:14 _________________________________________________A świece nie są obkopcone.[br]Dopisany: 13 Luty 2008, 23:27 _________________________________________________Jednak świece są obkopcone wszystkie 4. Przemienił wtryskiwacze i to samo robił, zaworek ciśnienia też wymieni i tez to samo robi. Jak odłancza rure od kolektora ssącego to przestaje strzelac i się dusic i normalnie się wkręca bez żadnych problemów. Już rozkładamy ręce nie wiemy co może byc. Jak ma ktos jakis pomysł to prosze piszcie. Pozdrawiam Grzegorz[br]Dopisany: 14 Luty 2008, 11:12 _________________________________________________A wie może ktoś jak sprawdzic czy pompa paliwa jest sprawna ?
  10. ok powiem mu. Ale jak ktoś by miał jeszcze jakis pomysł co by mogło byc przyczyną tego ze tak chodzi to proszę o pomoc.[br]Dopisany: 12 Luty 2008, 00:13 _________________________________________________z góry dziękuje za pomoc
  11. podłączyłem i nic nie pokazało, zero błędów[br]Dopisany: 12 Luty 2008, 00:03 _________________________________________________ale to co szybciej napisałes to powiem mojemu mechanikowi i zobaczymy co jutro powie, powiedział że jeszcze sprawdzi sonde i pompe paliwa, a włąsnie co do pompy czy powinna byc słychac jak chodzi, bo jest takie głosne bzyczenie...
  12. Zapomniałem dodac że jak mu się powoli przyśpiesza to idzie gładko do 7tys. obrotów bez żadnych szarpań i strzałów[br]Dopisany: 11 Luty 2008, 23:57 _________________________________________________Ale oczywiscie jak stoi, a nie jedzie bo jak jedzie się autem to nie ma różnicy czy powoli czy odrazu mu się wcisnie gaz to szarpie i traci moc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...