-
Postów
37 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O marcin2403

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
WP
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Od 1000 km mam założone Klebery Quadraxer 2 w rozmiarze 205/55/16. Na razie mogę tylko powiedzieć jak zachowują się latem: - są ciche - nie piszczą - samochód pewnie prowadzi się podczas deszczu - nie zauważyłem wydłużenia drogi hamowania. Generalnie uważam, że jest to pełnowartościowa opona letnia. Takie mam odczucia w porównaniu do poprzedniej opony letniej Continental Premium Contact 2. Niestety nie mogę nic powiedzieć o jej właściwościach zimowych. Po kilku dniach śnieżnej zimy postaram się coś napisać.
-
Wchodzisz w Advanced ID i szukasz kanału dotyczącego filtra.
-
Nie wiem czy u Ciebie zadziała, ale czasem urządzenie jest widoczne tylko przez ileś tam sekund (nie pamiętam dokładnie ile) po przekręceniu kluczyka (albo włączeniu radia).
-
Myślę, że nie podoła jeśli osad jest na prawdę gruby. Bardziej myślałem o nim jako o środku prewencyjnym. Szkoda, że nie wypowie się jakiś użytkownik...
-
Dzięki
-
koszt specyfiku ok 80 zł Mówisz, że czyszczenie w warsztacie 80zł, ale zdejmują kolektor, czy też na odpalonym silniku wstrzykują płyn do kolektora? Na prawdę nikt nie używał tego środka? No nic, jak kiedyś będę miał okazję przetestować to na pewno zdam relacje.
-
Do tłoka, turbiny... to wiem. Pytam tylko czy ktoś zastosował i coś mu się stało? Zdemontować też wiem, że najlepiej.
-
Czemu? Jakie mogą być negatywne skutki?
-
faktycznie, chodzi mi o taki praparat http://www.liqui-moly.pl/serwis/informacje-techniczne-serwis/118-czyszczenie-kolektora-dolotowego-diesel
-
Witam, stosował ktoś taki środek? Jakieś opinie, spostrzeżenia? Pozdrawiam
-
Witam, wymieniłem moduł nr 8E1 959 801H. Dalej nie działa. W takim razie zostaje tylko wiązka? Czy nowy moduł trzeba jakoś zakodować? Problemem okazała się wiązka, a dokładnie dwa cienkie kabelki (zółto-brązowy i żółto-niebieski?). Po zlutowaniu wszystko pięknie działa. Początkowo na wiązkę rzuciłem tylko okiem, co było błędne, dlatego polecam w takich sytuacjach dokładnie wszystko sprawdzać żeby uniknąć dodatkowych kosztów. Jak by co chętnie odstąpie w/w sterownik:)
-
OK. Przy najbliższej okazji zobaczę tą gumę. Po zdjęciu tapicerki z drzwi będę miał dostęp do wszystkich przewodów, czy są one w jakichś zakamarkach?
-
Witam, mam problem. Nie działają: - sterowanie lusterkami - sterowanie el. szybami - podświatlenie przycisków w drzwiach kierowcy - centralny zamek. Ale: - miga dioda w drzwiach kierowcy - działają głośniki - centralny zamyka bagażnik, drzwi z tyłu oraz przednie pasażera. Bezpiecznik nr 22 OK. Jak go wyjmę gaśnie podświetlenie w drzwiach pasażera. Co mogę sprawić samemu? Jak zdemontować boczek? Czy najlepiej podjechać na komputer? Pozdrawiam Żadnych pomysłów?
-
Od zawsze leje w sumie castrola, kupuję go i od razu wymieniam w Płocku na ul. Kostrogaj - czyli żadna siecówka. (PS' jak ktoś wie jak z jakością na Kostrogaju to niech da znać, ja w sumie od dawna u nich wymianiam i zawsze wydawało mi się że jest ok). Ale nie zaszkodzi jak z raz wymienie sobie sam na tego Mobila. Co do jazdy o kropelce. To spalanie, które podałem wyżej to oczywiście jednorazowa trasa, przeważnie jest znacznie więcej. A zasięg 1000 km wynika głównie z tego, że robię bardzo mało km w mieście.
-
Jakieś inne objawy ich zużycia występują za wyjątkiem kopcenia? Dodam że z odpalaniem (nawet po kilku dniach) nie mam problemu, pali od przysłowiowego "strzała". Moc, chyba cały czas ta sama, ale wiadomo to może być subiektywne odczucie. Silnik pracuje równo, spalanie miasto nie wiem (zależy jakie, korki itp.), powolna trasa np. sochaczew - warszawa przy średnim ruchu 4,5 (80-90 km/h), im szybciej tym więcej Przebieg z pełnego zbiornika przeważnie ponad 1 000 km. ---------- Post dopisany 24-06-2014 at 10:43 ---------- Poprzedni post napisany 20-06-2014 at 12:56 ---------- Mała aktualizacja. Wczoraj dzięki uprzejmości jednego z forumowiczów auto zostało podpięte pod komputer. DPF okazał się działać prawidłowo, dlatego na razie zostaje ze mną. Obecnie będę regularnie monitorował stan oleju w silniku, jeżeli będzie go przybywać to trzeba będzie zająć się pompkami i ich uszczelnieniem. Z uwagi na okres wakacyjny moje przebiegi sporo się zmniejszą dlatego obserwacja i ewentualna naprawa rozciągną się w czasie. O wszystkim napiszę ... może komuś, kiedyś się przyda. Pozdrawiam