-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O radziodm

Informacje
-
Imię
Radek
-
Miasto
Ol
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
-
Panowie, to jak wreszcie jest z tym czyszczeniem smoka i zaglądaniem w miskę olejową? Czytam całe forum to widzę sporo osób, które to zrobiły. Jest to zabieg który trzeba wykonać? Napiszcie czy nie jest to przerost formy nad treścią? Bo sam już nie wiem jak podejść do tematu (mam zamiar zrobić wymianę oleju za jakiś czas i się zastanawiam czy nie zrzucić miski przy okazji). Śmigam już ponad 3 lata moją 1.8t i przyznam, że wymieniałem w niej tylko olej + filtr i nie wykonywałem zabiegów pod tytułem płukanka + miska olejowa + smok.
-
BFB + LPG: miasto około 11,5 gazu, trasa da się śmiało poniżej 10 zejść jeśli się jedzie w miarę spokojnie, a tak w miarę normalnie to 10.
-
Plan - zwiększenie parametrów z BFB na BEX
radziodm odpowiedział(a) na tom5151 temat w Audi A4 B6/B7
I tu mnie przekonales bede czekal, moze cos na forum sie pojawi. -
Plan - zwiększenie parametrów z BFB na BEX
radziodm odpowiedział(a) na tom5151 temat w Audi A4 B6/B7
Chcialem podniesc moc do okolo 190KM, i tak zastanawialem sie czy wtryski pb sa niezbedne, czy po prostu wystarczy lepsze zestrojenie gazu (z tego co sie domyslam, spece od gazu moga chyba pokombnowac z lepszym ustawieniem, by troche moc wzrosla). Co to znaczy ze na lpg bedzie jechal poprawnie? I co to znaczy slabsza gora? Jesli wtryski by kosztowaly 150 zl to luz, problem to nie jest, ale chyba latwo w takiej cenie nie dostane? Na aledrogo jakies wieksze ceny widzialem. -
Plan - zwiększenie parametrów z BFB na BEX
radziodm odpowiedział(a) na tom5151 temat w Audi A4 B6/B7
Tak, tylko skoro jade na LPG, a benzyna jest odlaczona wtryski benzyny tez, to po co mi te wtryski od BEX, skoro pracuja tylko wtryski gazu, to mialem na mysli piszac pytanie do Was -
Plan - zwiększenie parametrów z BFB na BEX
radziodm odpowiedział(a) na tom5151 temat w Audi A4 B6/B7
Panowie, a powiedzcie mi jak wyglada sprawa z LPG? Jesli posiadam LPG to listwa wtryskowa z BEX tez jest potrzebna? Jak to pozniej ma sie do wtryskow z gazu, ktore teoretycznie po przelaczeniu z benzyny pracuja same (jak to sie ma do wtryskow benzynowych i mocy). Tak sprawdzalem sobie wizualnie i na chlopski rozum, skoro wtryski gazu sa na listwie gdzies powiedzmy na silniku umiejscowione, a rurkami doprowadzany jest gaz do kolektora. Rurki sa umiejscowione w wywierconych i nagwintowanych otworach przy wtryskach benzynowych, podobno pod takim samym kontem jak ww. wtryski, to czy cala zabawa w listwe z BEX ma sens? Jestem laikiem stad moje pytanie -
Potwierdzam, warto też ogarnąć simering x2. Ja u siebie mam jakiś siwy silikon (pod uszczelką napinacza też). Po wielkiej i uciążliwej walce z wyciekami okazało się, że kupiony napinacz łańcucha "puszcza" olej przy cewce (jakiś kiepski oring).
-
Panowie, jestem po wymianie (regeneracji) przewodu olejowego i powiem Wam tak: to nie to Wszystko już porobione i wymienione wracam do domu otwieram maske, i okazuje się ze kropelki oleju są dalej. Po wystudzeniu silnika wsadziłem rękę i okazuje się, że olej gromadzi się przy EGR, i teraz pytanie wystarczy wymienić tą uszczelkę która jest przy bloku silnika? Gdzieś na forum trafiłem info o jakiś zbiorniczkach na olej.
-
Panowie, posprawdzajcie przewody olejowe od turbo tak jak pisał jacek70. Na odcinku pod odmą jest kawałek giętkiej rurki w oplocie stalowym, bardzo często tam jest problem. Ja u siebie po wymianie łańcuszka+napinacz+nowe uszczelki+silikon myślałem, że problem wycieków mam z głowy. Niestety jeszcze został nieszczęsny przewód olejowy, który dzisiaj daje do zakucia (nowy w ASO 400zł ).
-
I tego właśnie nie wiem czy to był oryginał czy jakiś zamiennik, chyba jeszcze raz podejdę do tematu. Ale ogólnie pomysły już się skończyły, łącznie z takim, że chciałem wymienić licznik bo było podejrzenie, że jakaś ścieżka może jest przepalona. Panowie, Czujnik temperatury oryginalny podpięty max 2cm od licznika (by pominąć ew. uszkodzoną wiązkę) błąd wskazania temperatury dalej taki sam. Powiedzcie czy jest taka możliwość, że na liczniku są jakieś spalone ścieżki i to może przekłamywać? I wtedy licznik nie pozwala odpalić klimy? Panel klimatronika też sprawdzany... Więc nie mam już pomysłu, zostaje tylko licznik
-
Dobry gazownik Olsztyn. Elbląg, Ostróda
radziodm odpowiedział(a) na Mesiah temat w Warmińsko-mazurskie
Ja też zakładałem tu do mojej 1.8t BFB, ogólnie jestem zadowolony spalanie klasa, moc też ok wszystko zrobione ładnie i estetycznie, ale jest małe ale... To 3 samochód jaki tam wstawiałem, i teraz tak: szwagier ma dokładnie taki jak mój (wstawialiśmy rok po moim prosiłem o butle 60 kilka litrów bo u mnie taka weszła - powiedzieli, że zobaczą co tam wejdzie (pomimo moich próśb o taką butle jak u mnie, wstawili mniejszą, przełącznik gazu też nie tak jak chciałem, w komorze silnika plastiki pochlastali jak się im podobało kiepska regulacja, do tego jakieś śmieszne teksty, że turbo już na wykończeniu - dodam, że po kilku miesiącach samochód pojechał na kolejną regulacje by zwiększyć dawkę gazu bo wywalało błąd na kompie - moc wzrosła), 3 samochód: polo 1.4 instalacja wykonana estetycznie i całość pracuje bardzo dobrze Wnioski: trzeba mega dokładnie ustalać każdy szczegół instalacji, i nie ma czegoś takiego, że "się zobaczy". W firmie jak widać są bardzo dobrzy gazownicy, ale i tacy, że szkoda gadać... -
Witam, potrzebuję pomocy gdyż nie ma fachowca na ten problem (samochód stał już u 2 mechaników). Auto jak w temacie A3 8P 2003 rok 1.6 problem jest taki, iż klima słabo dmucha (jest nabita, szczelność sprawdzona). Problemem najprawdopodobniej jest złe wskazanie temperatury zew. - na wyświetlaczu licznika w ciepły dzień pokazuje 12 stopni, a normalnie jest ponad 20. Był sprawdzany czujnik temp, wstawiany nowy, podłączane "na krótko" i nic to nie daje cały czas pokazuje błędną temp. co skutkuje tym, że klima nie dmucha zimnym powietrzem.
-
Witam, Robiąc przymiarkę do wiosny przeglądam net w poszukiwaniu jakiś ciekawych felg, natrafiłem na taki model: 4F0 071 496 G teoretycznie z A6 C6. Na allegro jest tego trochę (większość do B8, z ET46 i z otworem 66mm), ale jest też kilka do C6, znalazłem stronkę: http://www.oponyalbert.pl/192303,alu-audi-a6-7x16-5x112-42-57-1-demo.html (parametry podchodzą pod te co mam u siebie) i tu pytanie, czy były to felgi z C6, czy mają otwór 57,1? Ma może ktoś z Was takie u siebie? Macie może jakieś zdjęcia jak wyglądają na samochodzie?
-
Ogólnie ładne s-line z A3, no ale w dystanse nie chce się bawic. Zostaje mi je sprzedac.
-
Opony to najmniejszy problem, bardziej chodzi mi o ET