
cze-sit
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O cze-sit

Informacje
-
Imię
Czesław
-
Miasto
lubuskie
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, osypała się pianka wygłuszeniowa na ścianie grodziowej za silnikiem. Mam pytanie, czy opłaca się zregenerować ten fragment blachy nr. 8K0819523G? Czy będą jakieś pozytywne tego skutki, czy zostawić tak jak jest. Pozdrawiam.
-
Witam, proszę na podstawie fotek określić jaka to MMI? Dodam jeszcze, że napęd cd mam w schowku. Pozdrawiam.
-
Witam, przy okazji naprawy dmuchawy odkryłem dziwną klapkę. Umiejscowiona jest pomiędzy wlotem powietrza a dmuchawą. Jakie spełnia ona zadanie?
-
Pasowanie przedniego błotnika nie oryginalnego
cze-sit odpowiedział(a) na cze-sit temat w Audi A4 B8
Witam, wszyscy podpowiadają aby szukać po szrotach bo to jest lepsze rozwiązanie. Może i racja. A ja się pytam, dlaczego? Czy faktycznie jest problem ze spasowaniem tego błotnika z całością? I wreszcie czy Maybach a4b8 nie zasługuje na coś nowego, dobrej jakości ale w niższej cenie? Rozmawiałem z kilkoma firmami co sprzedają błotniki pod kolor i co się okazuje, że pracy im nie brakuje więc zainteresowanie jest spore nie tylko w kraju. Ciekaw jestem ilu forumowiczów skorzystało z tej opcji a z różnych względów nie chcą się wypowiadać. Pozdrawiam. -
Pasowanie przedniego błotnika nie oryginalnego
cze-sit odpowiedział(a) na cze-sit temat w Audi A4 B8
Witam, celowo pominąłem taką możliwość jaką kolega zasugerował. Wydaje mi się, że jak wstawiać to coś nowego, przynajmniej dłużej posłuży. Używka to jest dobre rozwiązanie ale nie w audi a4b8, wiadomo z jakich względów. Może ktoś z forumowiczów co zakładali używki wypowie się ile one wytrzymywały. Temat otwarty, zapraszam do dyskusji. Pozdrawiam. -
Pasowanie przedniego błotnika nie oryginalnego
cze-sit odpowiedział(a) na cze-sit temat w Audi A4 B8
Koledzy, to jak to jest z tymi zamiennikami? Nie wierzę, że wszyscy którzy wymieniali błotnik korzystali z usług ASO i za 1,5 tys./jak nie więcej/ wstawiali oryginały. Zapraszam do dyskusji, przecież to nie jest temat tabu. Pozdrawiam. -
U mnie kontrolka na FIS samoistnie przestała drażnić, widocznie ten typ tak ma. Błędów brak.
-
nic z tych rzeczy, na początku też myślałem, że nie ma kontaktu i podłączyłem stary klocek i ten sam efekt.
-
Nowe klocki mają w sobie czujnik, nic nie trzeba dodawać.
-
Witam, zmieniłem tarcze i klocki z przodu i na desce wyświetla mi teraz żółtą kontrolkę bremstelung. Mam pytanie, czy system to odczytuje aby przez pierwsze 200km zanim klocki się dotrą pamiętać o mniejszej skuteczności hamulców? Sprawdziłem, na kompie nie ma żadnych błędów. Pozdrawiam.
-
Witam, przymierzam się do wymiany przedniego lewego błotnika. Mam pytanie do kolegów jak to jest z pasowaniem zamiennika. Znalazłem ogłoszenie:http://sklep.kipard.pl/audi/415-blotnik-lewy-ocynkowany-audi-a4-b8-2007-2011-w-kolorze-lx7w-eissilber-metallic.html. Co sądzicie o tym zamienniku? Może jakieś sugestie z własnego doświadczenia. Pozdrawiam.
-
Witam. Już po naprawie i jest błoga cisza bez żadnego buczenia. Zaprosiłem zięcia do pomocy i co się okazało, okazało się, że to łożysko wyje ale w KOLE. Wcześniej byłem u mechanika na podnośniku i ON stwierdził stanowczo- skrzynia do naprawy. Drugi mechanik z innego warsztatu wykonał jazdę próbną i potwierdził diagnozę. Piszę to, aby przestrzec wszystkich przed nadmiernym zaufaniem do tego co mówią mechanicy. Temat z wyjęciem skrzyni z auta pozostaje nadal otwarty, może się komuś przyda. Zachęcam do wpisywania swoich uwag i spostrzeżeń. Pozdrawiam.
-
Witam. Podejrzewam, że się skończy na wymianie łożyska stożkowego w mech. różnicowym. Reszta skrzyni jest OK więc wymiana mija się z celem.
-
Witam, mam problem z wyjącą skrzynią a raczej mechanizmem różnicowym. Po swiętach planuję wyjęcie skrzyni. Stąd moja prośba do znawców tematu jak się za to zabrać po kolei, może są jakieś niuanse aby praca była przyjemniejsza i człowiek się nie potrzebnie narobił. Ogólnie to mam orientację,ale są też niejasnośći jak rozłączyć sprzęgło i lewarek, czy przy wyciąganiu potrzeba podlewarować silnik z przodu. Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję. Pozdrawiam. PS Zdrowych i pogodnych świąt.
-
Tak ma być, otwór w nowym ramieniu jest gładki a ponieważ wykonany jest z miękkiego stopu to przy skręceniu przyjmuje wzór frezów z trzpienia. Pozdrawiam