
Gecco
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Gecco

-
Witam. Dzieje się to na benzynie i na gazie. Gdy jest zimny wszystko jest OKi. Po okolo 10minutach (10minut po osiagnieciu temperatury 90stopni) obroty podnosza sie o okolo 200 - trwa to kilkanascie sekund, a nastepnie obroty spadaja do 0 i silnik gasnie. Po ponownym wlaczeniu silnika przez jakis czas wszystko jest oki i po pewnym czasie znow to samo. Przegazowanie zanim obroty spadna do zera zalatwia sprawe, ale na krotki czas i po tym krotkim czasie wszystko zaczyna sie od poczatku. Bywa i tak, ze przez dluzszy czas wszystko jest w normie - niestety sporadyczne przypadki. (odlaczanie aku nie pomaga) Schemat calego zajscia jest zawsze taki sam. Bede wdzieczny za sugestie w tej sprawie. Jesli potrzebne sa jeszcze jakies dodatkowe inf. prosze pytac. Na vagu - brak bledow. pozdrawiam
-
A czy ktos slyszal o czyms takim? : Jak owinie sie pianka termoizolacyjna przewody z zimna ciecza (ktore sa calkiem odkryte i dziala na nie gorace powietrze z silnika) to moc silnika nie bedzie spadac az tyle a do tego wydajnosc klimatyzacji wzrosnie. Nie wiem jak to by zadzialalo w audi, ale znajomy zastosowal cos takiego w swoim volvo i roznica byla nawet zauwazalna. Co o tym sadzicie? Brzmi to smiesznie... A nuz... pozdrawiam
-
Jezdze na tych oponkach dopiero od wczoraj, wiec nie wiem czy sa przeklamania na liczniku. I tak na licznik nie patrze Czesciej patrze na zegarek niz na predkosciomierz - wg niego przyspieszam, aby na czas dojechac A w zwiazku z tym , ze jezdze od wczoraj nie mialem czasu sie przyzwyczaic (jak sugeruje Hugo), wiec wszystkie moje odczucia co do jazdy na nich sa calkowicie obiektywne. Sprawdzone na koleinach al.jerozolimskich ps: Murzyn, a ja szanuje to , ze ty to szanujesz pozdrawiam
-
porownujac doznania jakich sie doswiadcza jadac po koleinach na oponach 215/45/17 (te mialem wczesniej) a na 225/50/17 to jest KOLOSALNA roznica. to sa moje osobiste odczucia i nie wzialem ich z ksiezyca jezdzac na zimowkach jakie mam (195/60/15) - oczywiscie w sezonie zimowym - koleiny to koszmar !!!! opony te wychwytuja kazda nierownosc i zwezenie kolein szersza oponka niweluje nierowne wpadania w koleiny lub garby (oczywiscie nie w kazdym przypadku) kolejna sprawa to studzienki umieszczone w asfaldzie - teraz juz ich tak nie odczuwam teroria terią a praktyka praktyką - w koncu interesuje nas praktyka bo ją odczuwamy na wlasnej skorze czesto na forach czytalem jak to zle sie jezdzi na szerogich kapciach a super na oponach od kolarki ja uwazam inaczej i tej wersji bede sie trzymal nie interesuje mnie jak lepiej jezdzi sie innym, ale interesuje mnie jak jezdzi sie mnie pozdrawiam
-
Witam szanownych forumowiczow. Rozpoczalem ten watek wiec nalezy go skonczyc odpowiadajac sobie samemu na pytanie Zastanawialem sie nad zalozeniem wiekszych opon do swojego samochodu... ...i w koncu to zrobilem. Zakupilem 4sztuki opon 225/50r17. Weszly idealnie. Nic nie obciera (na zakretach, dolach itp). Pewnie spalanie sie zwiekszy, ale cos kosztem czegos: - wyglada teraz lepiej z profilu i amfast - komfort jazdy jest zupelnie inny (wczesniej mialem 215/45/17) - samochod trzyma sie lepiej drogi, nie straszne sa mu koleiny - nie czuje ich - ogolnie samochod stal sie masywniejszy wizualnie (wyglada teraz okazalej) - na drodze prowadzi sie stabilniej I to tyle Postaram sie niebawem podrzucic jakies fotki. pozdrawiam
-
Czesc. Gdyby chodzilo o Fahrenheity to by oznaczalo , ze w Gdyni masz temperature okolo -52'C to tak na wstepie aby atmosfere rozpogodzic (a powaznie: oczywiscie mogl czujnik pasc lub wyswietlacz i pokazuje bledny odczyt temp. po zmianie kodowania jednostek - o ile taka mozliwosc istnieje)
-
Witam. Ja doszedlem do wniosku , ze te bledy climatronika czy na vagu nie sa 100% pewne !!! Sam niedawno mialem problem z nawiewem: - na kratki lecialo powietrze tylko jak wlaczylem jednoczesnie na szybe - ustawienie temperatury bylo niemozliwe (raz zimno, raz cieplo - a do tego cieplo duzo czesciej nawet na LOw a na np: 18'C zimne itp itd) - brak recyrkulacji wyskakiwal blad o zablokowanej klapie nawiewu posprawdzalem klapy - wszystko OK wiec zakupilem na allegro sterownik klim. po podlaczeniu - nawiew juz mozna bylo ustawiac (na kratki) , ale nie mozna bylo stopniowac cieplego powietrza (na LOw zimne, na HIgh gorace a wszystko po srodku - takie sobie - jednolite) a do tego zaczely pojawiac sie inne bledy (o czujnikach temperatury itd). jedna wielka bzdura. wiec wlozylem znow stary sterownik - podlaczylem pod vagcom - powrzucalem mu rozne kody programowania a na koniec ten wlasciwy dla mojego modelu klim... dalem ustawienia podstawowe wygasilem silnik. wlaczylem i wszystko teraz OKi !!! znaczy to , ze sterownik lubi symulowac bledy pozdrawiam
-
Chodzi o spalanie. Normalnie benzyny na trasie pali mi okolo 12.5-13L/100km. Gazu pali mi 17L/100km i nie ma duzej mocy. Kiedys udalo im sie ustawic super spalanie: palil mi prawie tyle co benzyny a moc byla porownywalna jak podczas jazdy na beznyznie. Co jakis czas sekwencja gubi mi ustawienia - szarpie na gazie, gasnie na jalowym nie ma mocy. Powiedzieli mi, ze trzeba dorzucuc jakis uklad ktory bedzie podtrzymywal ustawienia. OKI! Taki ukladzik sie przyda ale co z tego skoro nie potrafia oni ustwic aby dzialalo wszystko wlasciwie Bedzie mi podtrzymywal te zle parametry Za kazdym razem ustawiaja mi za darmo. ALE CO Z TEGO Wolabym zapalcic gdzie indziej i miec zadowolenie
-
Sporo błędów pojawiło się w jednym momencie. (po skasowaniu nadal pojawiają się?) Może to poprostu sterownik klimatyzacji przechodzi na emeryture (przeszedł). U mnie niedawno zaczęło wszystko wariować (od tak): 1. ustawienie temperatury było prawie niemożliwe (na LOw gorace powietrze, na 18C zimne, za chwile zimne dopiero na 24 lub 25C - ruletka) 2. nawiew byl tylko na szybe - na kratki centralne tylko szlo jak i na szybe bylo ustawione - ale i tak szlo to niepozornie 3. obieg zamkniety byl niemozliwy do wlaczenia Bląd wyskakiwal 15.5 lub 15.7. Wymienilem sterownik i teraz działa wszystko sprawnie (mimo pojawiania sie bledu 2.1 i 7.1).
-
Wielkie DZIęKUJę Poziek Podjade tam osobiscie (Pracuję na Ostrobramskiej 77 więc ENERGY GAZ POLSKA jest dwa numery obok) [glow=darkblue]pozdrawiam[/glow]
-
Witam. Jak w tytule. Posiada ktos z szanownych klubowiczow program do komunikacji z sekwencja firmy ELPIGAZ? Wiem , ze w internecie mozna to znalezc (ale potrzeba jakis udzwinien do tego itp). Chodzi mi o to, aby otrzymac informacje(instrukcje) i program od osoby ktora sama to u siebie zastosowala (komunikacja tej sekwencji z pc). Interfejs juz posiadam. "Fachowcy" u ktorych zalozylem sekwencje lpg juz przez rok nie potraafia mi jej wyregulowac. Jedyne co robia to po podlaczeniu interfejsu: zaznaczja, ze to silnik 2.8 i przesuwaja jeden suwak w programie - jakby to mialo uleczyc choroby calego swiata. Przyznam , ze miny maja przy tym naprawde profesjonalnie skupione. No i oczywiscie sa bardzo mili i uczynni. Takie cos to i ja moge zrobic (umie przesuwac ). Ze dwa razy udalo im sie ustawic aby spalanie bylo zadowalajace - pewnie niechcacy cos nacisneli, bo teraz im to nie wychodzi . Bede wdzieczny za pomoc. pozdrawiam
-
Maksymalnie mozna zrobic obwodki do okolo szyb bocznych - i to wszystko Reszta miejsc z tasma to big mistake Niezaleznie od koloru nadwozia. Jesli juz cos "imitowac" to najlepiej to co fabrycznie do danego modelu istnieje. moje skromne zdanie Inna sprawa TUNINGOWANIE A4 a inna przerabianie A4 na A6 Przy tuningowaniu A4 mozna i rogi byka na maske przykrecic - i bedzie git RZECZ GUSTU.
-
Ja zaryzykowalem i kupilem takie w Norauto firmy 3M. Zalozylem je rok temu: przetrwaly wiele myjek, mrozy, upaly. Nadal wygladaja jak nowe - nawet polysku nic nie stracily. Wazne zeby kupic te ciensze (chyba 7mm) - one idealnie pasuja do modelu a4. Postaram sie w najblizszym czasie wrzucic fotki - jak juz je zrobie W brew opiniom - ze to moze wygladac badziewnie - wyglada to naprawde OK. Do tego stopnia, ze kilka osob nie wierzylo mi ze to tasma. Grunt to przemyslec sprawe samego przyklejania i docinania - bedzie efekt!!! ps: Gurny pas - jest ponad drzwiami (na tej lukowej rynience) Dolne pasy sa na gumach uszczelniajacych szyby. pozdrawiam
-
SPOCIK? hmmmmmm chetnie, ale to nie bedzie proste jestem dosyc zapracowany mimo to - DZIęKUJę za zaproszenie moge obiecac, ze za ktoryms razem sie zjawie a do tego czasu pozostaje nam mila konwersacja na forum pozdrawiam ps: zmiana koloru plynu mnie nie tyle martwi co zastanawia... ...a jakbym zalal (innym) czerwonym to pewnie przeksztalcalby mi sie w zielony
-
To jest plyn zalecany do Audi i VW. M6162 FEBI HYDRAULIC FLUID Zwany potocznie febi zielony I to dziwne, ze o nim nie slyszales pozdrawiam