Skocz do zawartości

grubstein

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grubstein

Osiągnięcia grubstein

0

Reputacja

  1. Jest jakieś uzasadnienie Twoich obaw co do kodowania? Przód chce ściągnąć, ponieważ jakiś pajac, który wymieniał rozrząd (jeszcze za czasów poprzedniego właściciela) nie podłączył prawego reflektora i wtryskiwaczy lamp. Chce się również przyjrzeć paskom, czy faktycznie mają nastukane 60tyś. Kolega mówił, że fajnie się przód ściąga. ---------- Post dopisany 07-07-2013 at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany 06-07-2013 at 14:45 ---------- Przerobiłem kabel, wsadzam komplet 059 130 201F. Jutro zakładam, wraz z pompą powinienem się wyrobić do 2 tygodni, ponieważ pracuję dzień w dzień. Dam znać co i jak. Pompę wymieniam sam. Życzcie mi powodzenia
  2. Korekcji nie sprawdzę, ponieważ kabel poszedł w strzępy, silnik nie odpala z powodu zatartej pompy. Zbieram informację co to tych wtrysków. Wtryski z końcówką F i innym gniazdem od sterującego, oraz pompa, jest z silnika 163 konnego. Walczyć z nimi? Elektroniki i kodowania nie będę się tykał, ponieważ nie posiadam wyczerpującej wiedzy na ten temat. Zaciągnę auto do specjalisty. Powiedz mi, czy bez problemu wymienię sam pompę bez blokady rozrządu? Nie poprzestawiam nic?
  3. 2FH 043 213 382 5 (963) (MUB) WTRYSK, 2FH 043 213 382 3 (963) [MUB] WTRYSK STERUJĄCY -wtryskiwacze, które miałem w silniku 043 213 379 5 (288 E) [bOM] WTRYSK, 043 213 379 3 (683) [bTC] WTRYSK STERUJĄCY -pracowały wraz z pompą wtryskową 2FH 043 213 383 6 (963) WTRYSK, a sterujący siedzi w silniku już. Mam 2 pełne komplety, F 6szt., oraz E 6szt. Fajnie jakby działały te z końcówką F, ponieważ osobiście pojechałem z nimi na przegląd do serwisu.
  4. Witam, Panowie, mam kilka pytań. Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że mowa będzie o silniku z Audi A4 Avant 1999 rok (pierwszy lift) 2.5TDi AKN 150KM. Wtryskiwacze oryginalne z silnika mają oznaczenie 059 130 201 A e. Stałem się posiadaczem dwóch kompletów wtryskiwaczy w bardzo dobrym stanie, mój komplet z silnika, niestety już jest na wykończeniu. Numery i różnicę postarałem się opisać/ zaznaczyć na zdjęciach. Które z tych wtrysków współpracowałyby z moim silnikiem i komputerem? Zaznaczam, że wymieniam również pompę, która była zamontowana, wraz z wtryskiwaczami o numerach 059 130 201 F, jest to pompa z nowszego rocznika, bodajże 2001. Różnicą tych wtryskiwaczy na pierwszy rzut oka, jest inny wtyk od wtryskiwacza sterującego, można fajnie łatwo przerobić, albo do bawić przejściówkę. Tak to niczym się nie różnią na zewnątrz. Wtryskiwacze 059 130 201 E podejrzewam są od silnika AFB. Uszczelka ring jest wyżej, nie ma trzech dziurek na wtryskiwaczu, oraz inaczej wygląda środek tam gdzie nakręca się wąż ciśnieniowy od paliwa. Dla mnie naprawy mechaniczne to żaden problem, ale komputerowe to czarna magia, planuję sam wymienić pompę, moje pytanie brzmi: czy nic nie poprzestawiam? Wtryskiwacze, już wymieniłem – żaden problem, pompy zaś jeszcze nie. http://img10.imageshack.us/img10/4198/d2ng.jpg FOTO! http://img547.imageshack.us/img547/1936/hfik.jpg FOTO!
  5. Witajcie, Zatarła mi się pompa w audi, chciałbym ją wymienić na używkę z allegro. Czy po wymianie, trzeba jeszcze coś ustawiać przez komputer? Próbował ktoś samemu wymieniać pompę?
  6. Pompa podciśnieniowa z filtra hydroforowego zrobiona, odkurzacz podpiąć, prostownik na aku i jazda. Idzie mi to jak krew z nosa, ponieważ mieszkam w bloku na 10 piętrze, i słabo o prąd Dam znać co zdziałam, pozdrawiam!
  7. To jest rzecz oczywista, że przed przekręceniem silnika odpowietrzę układ. Ale mnie martwi ta kontrolka. Na zajechanych świecach krócej świeciła
  8. Dzisiaj ładna pogoda, nadymałem do końca akumulator. +10 na dworze, przekręcam na "zapłon" i kontrolka od świec dalej świeci 8 sekund. Po 20 sekundach strzela przekaźnik. Zaznaczę opcję, że po przekręceniu kluczyka zasilanie na aku pokazuję 9-10, po strzeleniu przekaźnika wbija się na normę 12V (chodzi o licznik w desce, nie o miernik prądu).
  9. Wymieniłem wężyki, ponieważ były poprzerywane. Może stąd się wzięło zapowietrzenie, a ja później to zauważyłem. Nie kręcę silnikiem bezskutecznie. Nie chce zabić pompy.
  10. Jedyne co to komplet wahaczy na przodzie, przegub. Wcześniejsze błędy ABS, AirBag. Za niedługo zmierzę napięcie nie świecach, tylko się prześpię parę godzin . Świece na głowicy od pasażera wszystkie nowe, a od strony kierowcy, tylko 3 -cia nowa, zaczynając liczyć od pompy wtryskowej - teoretycznie powinien zaskoczyć.
  11. Witam serdecznie, Od pierwszego przymrozku w tamtym roku borykam się z problemem, z którym sam sobie nie mogę poradzić. Zwracam się do Was z prośbą o nakierowanie. Rok 2012, pierwszy dzień przymrozku, rano +5'C komputer pokazywał. Chce odpalić, lecz dostałem odruchu tzw. benzyniaka i po zapaleniu się kontrolek od razu przekręciłem kluczyk na zapłon. Auto odpaliło od kompa na 2 sekundy po czym zgasło. Od tamtej pory, aż do dzisiaj jest martwy. Podłączałem w zimie pod komputer VAGiem, żadnych poważnych błędów (testowane Polskim VAGiem). Jakieś błędy z radia były to pokasowałem. Zacząłem szukać usterki od baku. Paliwo w zbiorniku spiętrzającym jest, zasilanie na kostkach równe zero. Zauważyłem powietrze w przezroczystym wężu do pompy. Wziąłem się za wymianę przekaźnika, zasilanie wzrosło do 0,5V po przekręceniu kluczyka. Ok, wyczytałem, że gdy silnik nie pracuję to i pompa też nie. Auto dalej nie odpala. Skoro przyszły zimne dni i mrozy, to stwierdziłem, że padaczkę zaliczyły świece żarowe, więc wziąłem się za wymianę. W dwóch świecach ukręciłem łby sześciokątne i dalej siedzą w silniku, dwie na tej samej głowicy. Przy okazji założyłem nowy przekaźnik świec żarowych. Zauważyłem, że kontrolka od świec żarowym świeci 8 sekund, a po 20 sekundach strzela przekaźnik świec (wyczytałem, że jest to spowodowane zablokowaniem silnika przez komputer). Dostałem się do komputera, wydaję się ok. Lada dzień biorę się za odpowietrzenie pompy wtryskowej, zobaczymy, czy tryska paliwo z pompy, jeżeli nie to wiadomo. Dodam, że próbowałem delikatnie go na pych odpalić z linki i nie było żadnej reakcji. Wyczytałem w internecie przecuda, jednak do głowy nic logicznego mi nie przychodzi. Immo sprawne, kontrolka gaśnie po 2 sekundach. Na plaka odpalać nie próbuję bo to będzie zabójstwo dla turbo z powodu zimnego silnika. Panowie, jakieś pomysły?
  12. Efekt taki, że dwie urwane na jednej głowicy (prawej), a 4 wymienione. Wizyta u majestra mnie nie ominie. Jakby ktoś znał magika w/w z Wrocławia to bardzo proszę o kontakt. Edit/ Te urwane świece ruszają się, podejrzewam, że kompresja jest zmieniona na tych garach, ponieważ jak teraz zakręciłem silnikiem to nie dość, że nie odpalił w ogóle to rozrusznik dziwnie kręcił, 3 obroty szybkie ładne a 4 obrót taki jakby cichy i zamulony. Może to wina słabego aku, lub zapowietrzonego układu paliwowego, również wymieniałem filtr paliwa.
  13. Witam Panowie, niska temperatura zmusiła mnie do wymiany świec żarowych. Niestety nie miałem tyle szczęścia i pierwsza świeca została urwana na poziomie między sześciokątem M10 a gwintem. Sam sobie z tym problemem nie poradzę, więc mam pytanie, czy znacie we Wrocławiu jakiegoś zdolnego mechanika z dobrym sprzętem, który by ogarnął temat bez ściągania głowicy? Czytałem i widziałem na filmie, że jest taka możliwość. Czy mogę jeździć na razie z taką świecą? Nie jest ona w pewnym stopniu rozszczelniona? Ps. jeszcze przed mną 4 świece, zostawiłem je porządnie spryskane wd-40 na noc, trzymajcie kciuki!
  14. Witam serdecznie, na imię mam Paweł, zwą mnie Gruby. Od 3 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 (czwórka w odwrotną stronę) Avant 1999r. 2,5TDi 150km AFB. Razem z Audiolką pochodzimy z Wrocławia, i niestety bolą już ją stawy przez wrocławskie drogi. Życzę wszystkim miłego dnia i szybkiego odpalania silników podczas mrozów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...