Skocz do zawartości

rOkO85

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rOkO85

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rOkO85

0

Reputacja

  1. tylko, ze oryginalnie maglownica nie miala zadnej kostki do wpiecia (z tego co widze wszedzie takowa byla) łączącej z serwotronik:kwasny: na wklejce powinien byc kod, czy jak?
  2. a jesli jest to gdzie ono sie znajduje?
  3. Autko bylo uszkodzone bardziej górą, tak, że belka pod zderzakiem nie dotknieta. A jak samochod jest na podnosniku to jak sie chwyci za koło to mozna krecic rekoma... Wiec ta opcja chyba odpada, panowie na forum A5 twierdzą, że te auta maja "elektromechaniczne" wspomaganie (na moje jesli juz to elektrohydrauliczne) tyle, ze nikt nie potrafi stwierdzic gdzie jest ta czesc "elektro"... bo ja tam widze tylko hydraulike
  4. Mialem 3.0TDI i tez cos takiego sie dzialo.... wymienialem poloski, tarcze, kola rozne rozniste i.... Nie doszedlem do tego, znajomy mial podobny przypadek przy 3.0TDI i tez nie doszedl do tego:kwasny: W Twoim przypadku zaczalbym od sprawdzenia tarcz wlasnie. W derwisie powiedzieli, ze to wina opon (dziwne, ze na innych kolach to samo...) Zapytalem, czy jesli kupie u nich nowe opony (19) a problem zostanie to wezma je z powrotem, oczywiscie nie...
  5. Witam wszystkich, opiszę pewne czary... Otóż zakupiłem żonce 8K AVANT 2.0TDI CAG z 2009r. (delikatnie uszkodzone z przodu- paliłło jeździło), w aucie od poczatku ciężko chodziło wspomaganie. Na postoju i w trakcie jazdy, np. przy 60km/h jesli skreci sie lekko w prawo lub lewo to tak juz zostaje... Zawracanie to juz siłownia. Wymienilem pompe (uzywka) i to samo, przewod doprowadzajacy plyn do maglownicy i to samo, MAGLOWNICE (prawie nowa z pewnego źródła) i to samo... I najlepsze na koniec, ojciec ma A5 z tym samym silnikiem, wiec podstawilem oba do mechanika- kolega. Wymontowal z A5 magiel, pompe i przewod (przy A4 po przedmuchiwaniu weza wyrazniejsza roznica w przelocie na minus w porownaniu do weza z A5- mowie to jest to. Mimo, że wąż, który kupilem po numerze mial tez slabszy przelot). Zatem po zalozeniu do A4 magla, pompy i przewodu (z lepszym przelotem) TO SAMO! W A5 smiga a w tej A4 ciezko... Ma ktos pomysl? Dodam, ze np kolumną kierowniczą na podnosniku po odkreceniu od magla mozna krecic palcami. Miałem przedtem 8k 3.0TDI i wspomaganie smigalo elegancko jak przy ojca A5.
  6. Po zakupie kolejnej juz w moim zyciu A4 (tym razem kolejne B8 tyle, że dla żonki) postanowilem "wziac udział w forum":)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...