
zen86
Pasjonat-
Postów
44 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O zen86

Informacje
-
Imię
ZEN
-
Miasto
PO
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ok poszukam bloków. Czy aby na pewno w moim roczniku odczyta po ABS ? Tak, okolice Poznania. Znalazłem prawdopodobny numer tego pierścienia w skrzyni - 012409182C. Zastanawiam się tylko - jakby pękł i się nie obracał to licznik wcale by nie działał. Gdyby połówka się obracała, to by pokazywał połowę prędkości (odczyt co drugi impuls) a mój pokazuje do ok 50km/h. EDIT: wartość prędkości w Engine pokazuje tak jakna liczniku - zaniżona, natomiast w ABS wszystkie 4 czujniki wskazują prawidłową wartość (większą niż na liczniku). Wychodzi na to, że to ten pierścień prędkościomierza w skrzyni.
-
Nie chciałbym aż tak rzeźbić. Dodam, iż zauważyłem również czasowe zapalnie się rezerwy - np podczas hamowania, ale nie za każdym razem. Sporadycznie. Czy ktoś wie w jakich blokach i na którym kanale sprawdzić prędkość z czujnika w skrzyni oraz z absu ?
-
Koledzy mam problem z zegarem prędkości. W trasie w pewnym momencie zauważyłem, że nie działa prędkościomierz -tzn pokazuje zaniżoną wartość. Lece ok 140 a on 50 pokazuje. Auto z 2001 r 2.0 ALT . Czujnik prędkości w skrzyni wymieniony na helli. Nic to nie pomogło. Test zegarów zrobiony - działają -więc to nie licznik (już myślałem że silniczek padł). Zatem komunikacja komputer-licznik też jest ok. Brakuje mi tylko sprawdzenia vagiem odczytu prędkości podczas jazdy - ale mam słabą baterię w lapku i dopiero coś kombinuję. Mechanik, który właśnie wyjechał na wakacje wspomniał, że to może być jakiś ślimak w skrzyni który daje impuls do czujnika - jest coś takiego ? Z tego co wyczytałem, w moim roczniku odczyt prędkości jest z czujnika w skrzyni a nie z ABSu. Błędów ABS ani innych nie ma. Dodam jeszcze, że nie było żadnego swapu silnika ani skrzyni
-
Koledzy mam problem z zegarem prędkości. W trasie w pewnym momencie zauważyłem, że nie działa prędkościomierz -tzn pokazuje zaniżoną wartość. Lece ok 140 a on 50 pokazuje. Auto z 2001 r 2.0 ALT . Czujnik prędkości w skrzyni wymieniony na helli. Nic to nie pomogło. Test zegarów zrobiony - działają -więc to nie licznik (już myślałem że silniczek padł). Zatem komunikacja komputer-licznik też jest ok. Brakuje mi tylko sprawdzenia vagiem odczytu prędkości podczas jazdy - ale mam słabą baterię w lapku i dopiero coś kombinuję. Mechanik, który właśnie wyjechał na wakacje wspomniał, że to może być jakiś ślimak w skrzyni który daje impuls do czujnika - jest coś takiego ? Z tego co wyczytałem, w moim roczniku odczyt prędkości jest z czujnika w skrzyni a nie z ABSu. Błędów ABS ani innych nie ma. Dodam jeszcze, że nie było żadnego swapu silnika ani skrzyni
-
Jakie mam tarcze i zaciski hamulcowe w Audi A4 B6/B7
zen86 odpowiedział(a) na smart.bart temat w Audi A4 B6/B7
Dziękuję. tego 1KD nie znalazłem w innym temacie. Myślalem że chociaż 255 to jest. Teraz tak - przy powiększaniu hamulców samego przodu nie można tak ? Tył też trzeba powiekszać ? Na zestaw 312 nie wejdzie mi stal 15 ? Dev - do ciebie będę miał pytania odnośnie wyboru producentów tarcz i klocków . -
Jakie mam tarcze i zaciski hamulcowe w Audi A4 B6/B7
zen86 odpowiedział(a) na smart.bart temat w Audi A4 B6/B7
Mam 1KD oraz 1LB. Jakie to 1KD ? 2.0 sedan B6 -
Sprzedam kosz do radia 2 din. Kupiony od kogoś z forum, chciałem montowac takie radio ale nie starczyło chęci. Ogłoszenie tutaj bo może ktoś z okolic potrzebuje. Cena 120 + kw nieaktualne
-
Ale jest tam czy w wlkp ? Jak on się zwał ? O już mam: Gwerty Rejestracja: 07 paź 2007 Ostatnio: maj 30 2014 09:24
-
Koledzy, czy ktoś z okolic ogarnia przerabianie lampek B6 na soczewke od B8 ? Był taki jeden mistrzu z B5tką z Suwałk ale coś cicho się zrobiło w tym temacie.
-
Statyczne - kanału 000 oraz 007 , 013 nie mogłem zrobić - nic się nie pojawiało. Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Proszę o analizę. Chyba że jest ktoś z Poznania lub okolic i mógłby mnie nauczyć odczytywać te dane. ---------- Post dopisany 24-04-2014 at 11:07 ---------- Poprzedni post napisany 19-04-2014 at 13:19 ---------- Czy coś można zauważyć z powyższych logów ? Dynamiczne zrobię niebawem.
-
Od jakiegoś czasu zauważyłem problem z przyspieszeniem- tak jakby 1 sek przyspieszał a kolejną sek jechał normalnie i tak w kółko. (jakbym naciskał i puszczał pedał gazu) Podczas normalnej jazdy nie jest to aż tak bardzo odczuwalne, ale jak mocniej depne to już czuć wyraźnie. Domyślam się , że będę musiał zrobić logi - tylko jakie ?
-
Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS
zen86 odpowiedział(a) na miro_x temat w Audi A4 B6/B7
A konkretnie w którym kodowaniu ? U mnie już zadziałało wszystko. Za poradą kogoś z forum, ustawiłem wartość 1000. Wcześniej miałem 100. Mam 2 pomiary i przełączam się pomiędzy nimi przyciskiem reset. Moduł mam z literką K - tak dla potomnych. Działa tempomat i fis. Marcin niestandardowy - dzięki za ofertę pomocy. Właśnie wczoraj jej potrzebowałem ale jakoś w nocy sobie poradziłem. W razie kłopotów (w przyszłości) z obsługą VAGa mogę dzwonić do Ciebie ? Znasz się na tym ? -
Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS
zen86 odpowiedział(a) na miro_x temat w Audi A4 B6/B7
Mam to samo. Podejrzewam złą adaptację. A co to jest 0 - DIS 1 1 - Highline without DIS 2 - DIS 2 którą pozycję wybrac ? -
PRZÓD opony 195/65/15 letnie felga 7j Et 39 Tył opony 195/65/15 zimowe felga 6j Et 45 wcześniej tył z przodem był zamieniony i auto było przyklejone do drogi. Teraz tył zarzuca.