Skocz do zawartości

Silnoreki86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Silnoreki86

Osiągnięcia Silnoreki86

0

Reputacja

  1. Niedawno szwagier kupował takie listwy w ASO i zapłacił około 630 zł ale podobno warto bo są całe plastikowe i nie zardzewieją tak jak te stare. Z tego co mi wiadomo stare miały metalowy środek, a po szrotach nie opłaca się jeździć bo albo nie mają albo są w takim samym stanie i cena zabija 150 zł taniej jak w serwisie. Warto najpierw do aso zadzwonić i zapytać o cenę bo ostatnio kupiłem listwę podszybia na szrocie za 100 zł a potem okazało się że w aso nowa kosztuje 98 zł.
  2. Ja też bym tego nie ruszał jak by wszystko było ok ale że prawe koło jest skierowane za bardzo do środka więc się tym zainteresowałem. A może wiecie ile by wyszło komplet zawiechy do tyłu wraz z amorami ?? I jeszcze jedno podczas uderzenia w koło co pierwsze jest najbardziej prawdopodobne skrzywienie wahacza czy tej belki do której jest mocowany bo chyba taniej jest nowy wahacz kupić i jak będzie dalej źle to dobrać się do reszty. ---------- Post dopisany 03-10-2013 at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany 14-01-2013 at 20:22 ---------- Witam. Zawieszenie tylne zrobione , problem tkwił w zwrotnicy i wahaczach były ukrzywione koszt roboty 200 zł, a co do podskakiwania auta to jednak amortyzatory, po wymianie bajka. Dzięki wszystkim za pomoc.
  3. dzięki jak bede w kraju to się do nich odezwe bo miałe strzała w koło i pare elementów bede potrzebował
  4. gdzie mogę kupić ten wahacz trójkątny dolny bo na internecie nie do znalezienia nowy chyba ze słabo szukam?? ---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ---------- właśnie wyczytałem że śruba nr jest śrubą mimośrodową więc jak najbardziej będzie odpowiadała za zbieżność w mojej ocenie
  5. Mam zdjęcie z forum po długich poszukiwaniach. Te śruby na niebiesko zaznaczone to regulacje 3 i 5 zbieżności. <br /><br /> ---------- Post dopisany at 21:56 ---------- Poprzedni post napisany at 21:53 ---------- <br /><br />
  6. Na 100 % tył się ustawia jest jedna śruba do regulacji kąta i druga do zbieżności. Cały czas mnie zastanawia jedna rzecz, że mechanik mówił że skończyła się regulacja czyli coś musi być krzywe. ale jak to sprawdzić??
  7. właśnie chodzi o to że jak je kupowałem to miernik lakieru przy prawym tylnym nadkolu wskazał inną grubość ale rzeczoznawca stwierdził żę to bardzo mało bo 0,9 mm i wygląda na to że było uderzone ale chciałbym wiedzieć czy da się w jakiś sposób zmierzyć tą belkę ??
  8. Witam. Mój problem dotyczy tylnej osi a mianowicie podczas ustawiania zbieżności diagnosta stwierdził że prawe tylne koło nie ma już więcej regulacji i zostawił +0,11 a to za dużo. Uważa że auto było uderzone w koło i że sanki są do prostowania. I teraz jak sprawdzić czy to te sanki rzeczywiście czy może któryś z wahaczy bo sam już nie wiem. Mechanik stwierdził że lepiej jest podjechać do blacharza i prostować niż z allegro bo można kupić krzywą. Do tego dochodzi skakanie tyłu na studzienkach i niezależnie czy prawym czy lewym kołem najade jest tak samo niestabilnie (lewy tył i przód jest ok). Od czego zacząć ? dodam że auto już takie kupiłem i mój błąd że tego nie sprawdziłem.
  9. Dla pytających o ustawienie zawieszenia tyłu: Tylna oś w każdym z modeli b6 jest regulowalna kąt oraz zbieżność a jak jakiś magiczny mechanik twierdzi że nie to niech wraca do szkoły. Nie wiem dlaczego twierdzą że tylko quattro jest ustawialne jak to ten sam wielowachacz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...