Skocz do zawartości

Lukasz-85

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lukasz-85

Osiągnięcia Lukasz-85

0

Reputacja

  1. Przecież nie jestem pierwszy z takim rezaniem i nie ostatni !
  2. Dobra dobra ale dalej rozwiązania nie ma może ktoś jednak pomoże z PINologią bez tunera TMC jak pisałem wyżej
  3. Linie K z którego pinu gniazda diagnostycznego pociągnąć?? i sygnał GALA tak jak pisałem wiem że słupek gdzieś przy podstopnicy ale jaki pin.... co do wentylatora włącza się i to słyszę i też sam się wyłącza wiec nie wiem - działa bez CAN Gali nie miałem przy CONCERT II nie wiem dlaczego ...zaraz lookne jak wygląda ten tuner ale ich tez nie ma na alledrogo ... reasumując ktoś jest w stanie napisać rozpiskę pinów łącznie z Canami GALA i linie K ??? pozdrawiam
  4. Podświetlenie mam działa normalnie (wraz z załączaniem świateł przełącza między trybem dziennym a nocnym) wyłącza się prawidłowo po wyjęciu kluczyka. Ogólnie nie potrzebuje wyswietlania na małym FIS'ie. Potrzebuje podpiąć tak jak pisałem wyżej Linie K - wyłącze wtedy komunikat o TMC, sygnał GALA - będzie prawidłowo nawigować chyba że jakieś CANY lub ABS_L
  5. Tunera TMC nie posiadam więc dlatego komunikat ok (można ponoć wyłączyć przez VAGA). W zakupionej kostce 26 pinowej w navi jest kabel do ABS L więc widzę, że to nigdy nie bedzie działać gdyż nic w sumie nie mam podłączone. Linie K skąd pociągnąć do navi tak samo CAN bo chyba to nie te same CANY z CONCERTA II ??? Dziękuje za zainteresowanie moim problemem ale proszę o schemat podłączenie ewentualnie opisanie co z czym tak aby to chodziło.... czyli ABS_L z czym Linia K skąd CANY skąd ewentualnie sygnał GALA (gdzieś koło kostki podstopnicy coś takiego) Dziękuję
  6. Witam wszystkich maniaków tego modelu. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem prawidłowego podłączenia nawigacji RNS-D zamiast Concert II. Niby miało być tak pięknie adaptery antena i działa...jak się okazuje zakupiłem ori antene podlaczylem jest ok nie miałem sygnalu gala ( i dalej nie mam ) przez co nawi szaleje w kółko. Poza tym nie mam komunikacji przez Vaga. Zakupiłem 26-pinową wtyczkę jednak cany, które podlaczylem z dawnego concerta nie komunikują się. Czy ktoś kto już przerabial ten temat może pomóc w ŁOPATOLOGICZNY sposób tak abym już nie zajmował waszego czasu. Dużo modów zrobiłem w swojej niuni ale ten już mnie wkurza, że nie jest dokończony. Bardzo proszę o porady celem dokończenia tego arcydzieła. 32-pin multi-pin connector, blue 1 - Washer fluid low 2 - Coolant level low 3 - Fuel gauge sender 4 - Coolant temperature 5 - Control group 2 Navigation system 6 - Control group 3 Navigation system 7 - Control group x Telematics 8 - Menu switch 9 - Vacant 10 - Bonnet switch 11 - Fuel gauge sender 2 12 - Menu switch (Out A) 13 - Vacant 14 - Vacant 15 - Vacant 16 - FDR/TCS (= ESP) 17 - Convenience CAN High 18 - Convenience CAN Low 19 - Infotainment CAN Low <----------------------------- to cię interesuje 20 - Infotainment CAN High <----------------------------- to cię interesuje 21 - Ambient temp. (input) 22 - S contact 23 - Oil level / oil temperature 24 - Self-levelling suspension 25 - Menu switch (enter) 26 - Vacant 27 - Vacant 28 - Menu switch (Out 29 - Vacant 30 - Transponder 2 31 - Transponder 1 32 - Terminal 31 (sensor) 32-pin multi-pin connector, green 1 - Terminal 58d 2 - Terminal 30 3 - Terminal 15 4 - Vacant 5 - Speedometer (input) 6 - Speedometer (output 2) 7 - Airbag (inverted) 8 - Turn signal (right-side) 9 - Brake fluid low 10 - Turn signal (left-side) 11 - Turn signal (trailer) 12 - CAN drive Low 13 - CAN drive High 14 - Terminal 61/charge warning 15 - Vacant 16 - Oil pressure 2 17 - Terminal 58s 18 - Terminal 31 load 19 - Terminal 31 load 20 - Vacant 21 - Speedometer (output 1) 22 - ABS warning 23 - K wire 24 - CAN drive (display) 25 - Tank flap switch 26 - CAN diagnosis Low 27 - CAN diagnosis (display) 28 - CAN diagnosis High 29 - HRC (headlight range control) 30 - Belt buckle 31 - External buzzer 32 - Brake pad wear
  7. RNS-D zostało niewiele do podłączenia a jednak .... proszę o rady
  8. Witam zamontowałem navigation plus przechodząc z concerta II. Radio ma podświetlenie klawiszy (działa) wylacza się z kluczyka. Teraz zostały mi do podlaczenie przewody żeby komunikowala się z komputerem bo po podlaczeniu vaga nie laczy się , GALA. Ale zostały mi tam CAN L i CAN H z concerta na 26 pinowej wtyczce sa opisane czy je tez mam podlaczyc. Na forum znalazłem podobne tematy jednak nie na wszystkie odpowiedzi jak jeszcze mogę prosić o ŁOPATOLOGICZNE napisanie co zostało mi podlaczyc i w jaki sposób będę bardzo wdzięczny pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku !!
  9. Witam podpinam się pod temat widze ze nie tylko ja z Lubina wiec jak cos pisać a pewnie się pojawie pozdrawiam Łukasz
  10. ok czyli do tego wszystkiego potrzebuje tunera TMC ale ktoś może bliżej wytlumaczyc te ena clock data co gdzie jak dziekuje ale elektronika samochodowa jest dla mnie magią
  11. a jak kupie te słynne przejsciowki z allegro iso 1 na iso 2 to również będzie ta ena clock data bo wlasnie tego nie kumam i całej tej gali czy teraz mam gale sam nie wiem a ponoc bez tego navi ledwo dyszy
  12. Witam mam pytanie zamiast Concerta II będę wkładał Navigation Plus DX nie bardzo kumam podlaczenie jej wiem ze jest temat RNS od A do Z ale tam nie ma odpowiedzi mianowice co kupic aby chodzilo tak jak należy... adapter, antene mam, przejsciowke fakra czy cos jeszcze skad mam wiedzieć czy mam GALA kabel i czy na Fisie nawigacja będzie pokazywać stacje radiowe dziekuje
  13. No widzicie w przypadku instalacji BRC wyglada to tak ze sterownik jest madrzejszy od gazownika i w przypadku zle dobranych ustawien zamiast np. 6 cylindrow wspiera sie dwoma na benzynie dlatego poza poborem paliwa plynnego podczas uruchamiania silnika bedzie pobierac benzyne podczas jazdy. Nie jest to tylko w przypadku BRC a rowniez inncyh instalacji ktore przy zle dobranych parametrach na wysokich obrotach podczas jazdy rowniez espiera sie benzyna
  14. Raczej uzycie wody nic nie pomoze zauwazylem jak juz pochodzi i sie rozgrzeje to cihco jeste ale z rana w garazu tak wkur.... ze nie da rady jechac. Zreszta to jest powod dla ktorego jezdze bez radi w chwili obecnej. A moze ktos wie czy da rady zregenerowac lozysko pompy klimy i alternatora poza tym audi chodzi pieknie a to dziadostwo spac mi nie daje a nadmienie pasek contitech nowy wymieniony 500km temu a wczesniej to samo .......mam nadzieje ze to ostatni tydzien tego dziwnego dzwieku
  15. Witam otoz mam problem odnosnie silnika BDV. Po uruchomieniu silnika dopoki sie nie zagrzeje (i nie chodzi tu 0 90c) cos z paska klinowego rzezi tzn. wymienilem pompe wspomagania ale nie pomoglo. W trakcie wymiany na zdjetym pasku cisza spokoj. Na zalozonym jak lyzka po betonie jak juz sie rozgrzeje jest ok slychac to jeszcze w momencie dodawania lekko gazu (zanim auto zacznie reagowac na gaz). Prosze o pomoc nie wiem co wymieniac. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...