Skocz do zawartości

hmotnost

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hmotnost

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Daventry

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia hmotnost

0

Reputacja

  1. hmotnost

    Lampy anglik

    Witam, na wiosne wracam do PL zabieram ze sobą moja A4 B8. Cały czas myślałem że muszę kupić całe lampy europejskie, ale TVN turbo zaczepił we mnie ziarno niepewności czy aby na pewno muszę kupić całe lampy proszę o odpowiedź czy przy takich oznaczeniach na lampach muszę kupić całe czy mogę to jakoś przerobić. Na zdjęciach poniżej pierwsze zdjęcie (ze strzałkami w oba kierunki) to lampa lewa a kolejne zdjęcie to prawa lampa (strzałki w prawo)
  2. chyba mam to samo.... jak wymienić ten zawór, poprosty wykręcić i wkręcić nowy czy trzeba odpowietrzać i adaptować?
  3. Witam ponownie, Dalej zmagam się z tym problemem ale.. Wziąłem się z drugiej strony za ten problem a mianowicie za przepustnice. Podpowiedzcie mi, otóż odpiąłem tą wtyczke i nic się nie dzieje, wygląda jakby ten element nie działał, to jest tylko czujnik czy jakiś regulator na tych kablach. Wg. mnie po odpięciu kabli powinno coś się zmienić, cokolwiek, powinien zgasnąć zminić obroty cokolwiek a tutaj nic...
  4. Niestety jestem z okolic Northampton :/ Poduszki? Miałeś skoki ciśnienia paliwa przez walniete poduszki?
  5. Witam, Posiadam Audi a4 b8 136km rocznik 2010. Przebieg 220 k kilometrów. Samochód mam od czerwca zeszłego roku czyli raptem pół roku, po małych usterkach (łożysko, czyjnik ABS) wszystko było ok do teraz a wiec.. Panowie od dłuższego czasu miałem dziwne drgania samochodu, dzieje się to tylko na niskich obrotach, na biegu jałowym albo jak stanę na światłach i obroty spadną, nie zawsze ale raz na pare dni. przed swietami objawy się nasiliły wraz z telepnięcie samochodu pojawił się skok obrotów tak jakby miał gasnąć (raz w sumie zgasł). Nie zastanawiając się długo pojechałem do mechanik na podpięcie kompa i diagnozę. Komputer nie pokazał żadnych błędów wszystko było "według niego" w porządku. Mechanik przeglądał na komputerze wszystko po kolei i zauważył że jest skok ciśnienia paliwa i dlatego tak się dzieje. Gdy ścisnę przewód paliwowy zwrotny z listwy dzieje się tak samo, jakby się dusił (regulator siadł i go zalewa?) Zapytany o diagnozę gdzie szukać problemu filtr, wtryski, pompa, zawór ciśnienia rozłożył rece i powiedział że nie ma pojęcia. a więc wróciłem do domu bez zdiagnozowania problemu i bez 30 funtów w portfelu. Pierwsze co to wymieniłem filtr paliwa niestety bez rezultatów. Następnie wykręciłem regulator wysokiego ciśnienia sprawdzić czy nie ma opiłków (może pompa się zaciera) nic takiego, filterek czyściutki. Dodam że mieszkam w UK i nie ma tu możliwość wyboru polskich mechaników jak by mi się podobało (anglikowi nie dam wsadzić rąk w mój samochód ) Ukierunkujecie mnie chociaż trochę gdzie mógłbym szukać problemu? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...