Skocz do zawartości

szeva_A4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szeva_A4

Osiągnięcia szeva_A4

0

Reputacja

  1. szeva_A4

    sprężyny z b4 do b5

    Witam, mam pytanko bo okazję tanio kupić tylne sprężyny obniżające z b4 i nie wiem czy będą pasować do moej b5. Patrząc po wyglądzie to bardzo podobne. Pomoże ktoś ? Prosiłbym o szybką odpowiedź
  2. Witam. ja mam podobny problem, mialem tak ze łapal mi 90stopni a gdy przekroczyłem prędkość około 100km/h to temperatura spadała na 70-80stopni wiec wymianilem termostat na nowy wahlera i przy okazji wymieniłem wisco i teraz temperture 90stopni lapie tylko na postoju abo po zgaszeniu ale wtedy załącza sie wisco i juz spada na 80stopni a podczas szybszej jazdy nawet 70stopni. Czemu tak sie dzieje ?
  3. szeva_A4

    Przegrzewanie

    Tak myślałem że wyjdziesz bez ruszania rozrządu ale jednak musiałem ściągnąć pasek. a co do ceny rozrządu jak usłyszałem taką cenę to im podziekowalem bo na necie kupuje rozrząd dobrej niemieckiej firmy za 530zł
  4. szeva_A4

    Przegrzewanie

    Dziś rozkrecilem i wyjalem pompę i okazlo się że wirnik jest pekniety na pół i się nie obracał. Żeby wyjąć pompę wody musiałem zdjąć przód i pasek rozrządu żeby sie do niej dostać więc przy okazji wymieniam rozrzad tylko muszę kupic części na allegro bo w sklepie motoryzacyjnym powiedzieli mi 1100zł cały rozrzad z pompą.
  5. szeva_A4

    Przegrzewanie

    Ja chce jakoś wyjąc bez ściągania przodu.
  6. szeva_A4

    Przegrzewanie

    Jutro wyjme pompe wody i zobacze. Może ktos podpowie jak najłatwiej wyjąć
  7. szeva_A4

    Przegrzewanie

    Witam. Wczoraj przycisnąlem troche audi wiec kręciłem ją tak do 6-7tys i zaczęło cos świszczeć tak jakby napinacz potem jechałem dalej to zaczął mi sie grzac do 110-115stopni wiec jechalem tak z 50km/h to trzymało sie na 90stopniach. Wąż od chłodnicy na górze byl cieply a na dole byl zimny wiec myślałem ze to termostat. Dziś wymieniłem termostat i ta samo szybko zagrzał sie do 90stopni przejechałem sie kilometr i 115stopni, wąż od chłodnicy na dole zimny na górze troszkę ciepły i brak ogrzewania. Sprawdziłem bez termostatu wiec rozgrzal sie do 80stopni chłodnica na dole i na górze tak trochę ciepła ale brak ogrzewania i parownik tez byl zimny bo nawet na gaz mi sie nie przerzucił. Czy to bedzie pompa wody ? bo na to wchodzi ze jest brak obiegu. Płynu chłodniczego nie ubywa i nie przybywa. I co teraz zrobic ?
  8. Witam, a wiec ja dziś miałem tak samo wyjechalem samochodem z garazu przejechalem 3km i sie zapaliła kontrolka patrze i caly olej wywaliło kolo filtra oleju a przed wyjazdem jeszcze dolałem oleju. Prawdopodobnie bedzie to uszczelka kolo chlodnicy oleju. W poniedziałek rozkręcam.
  9. Witam. Mam taki sam problem ze cieknie mi olej z silnika i prawdopodobnie będzie to uszczelka tej chłodnicy oleju i mam pytanie jak to wymienić bo z tego co widziałem to jest ciężki dostęp. Ma ktoś zdjęcia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...