Skocz do zawartości

ostryziom

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ostryziom

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    LPU

Auto

  • Model
    BMW
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia ostryziom

0

Reputacja

  1. Chodziło mi bardziej pod dedykowane typu bluelotion, hdc
  2. Korekta to nie tylko praca na maszynie ale całe mozolnie przygotowanie, z grubsza: -prewash-piana -dekontaminacja:zanieczyszczenia metaliczne,smola -mycie 2 wiadra -glinka -mycie -osuszanie -inspekcja -właściwa korekta:ciecie,polerowanie, finish, pasty,Pady dużo ipy -mycie -Cleaner -wosk Nie pisze o felgach,nadkolach,szybach,plastikach. Jeśli chcesz zaczac zabawe to warto zaczac od szamponu,2 wiader,jakiegos neutralnego irona,którego będziesz mógł uzyc na lakierze, glinki, cleanera i wosku. I bawic się recznie. Nie polecam ci megsa uc i tricolora bo troche szkoda rak. Ew aio lub jakis glaze typu blach hole. mozna wypracować recznie. I cieszyć się pierwszym fajnym szajnem;-) jak zachorujesz na detailing to reszta juz pojdzie sama;-)
  3. Zawsze możesz znaleść w okolicy kogos kto zajmuje sie detailingiem(nie koniecznie studio) i napewno ci to ogarnie mniejszych pieniazkach. A to czy szybko rysy wrócą to zależy od ciebie. Bo nie sztuka jest oddać samochod do studia, zrobic 100% korektę a potem szorowac gabka lakier. Utrzymanie samochodu po korekcie w takim stanie nie jest takie proste i wymaga trochę wiedzy: mycie tylko 2 wiadra, dobry welniak i fibry do osuszania i qd
  4. Co do korekty na DA to spokojnie też da rade, ważny jest tylko mocny zestaw tnacy(megs101,koch heavy cut czy inne i nalepiej krótkie futro albo mf jeśli masz sprezarke) i również wytniesz, jednak troszkę większym nakładem pracy ale za to będziesz mial mniej pracy przy wykanczaniu.
  5. - na jalowym obserwuj obroty przy pojawieniu sie drgan napewno zafaluja- dwumasa - przy puszczeniu gazu nawet na jalowym slychac stukniecie, - przy gaszeniu silnika(doslownie ostatnie zakrecenie sie walu) moze sie pojawic stukniecie, - na pedale lekko czuc drgania, - nieraz przy redukcji stukniecie reszta jak wyzej
  6. Hej, witam serdecznie. Jeszcze niestety nie jako posiadacz A4 ale mysle ze juz niedlugo. Miedzy innymi dlatego tu jestem. Poki co jezdze Audi a3 (8l polift) ale mam zamiar przeskoczyc na A4 B6 oczywiscie w Q:wink: niestety ciezko cos ladnego i zdrowego znalesc ale "zeby do czegos dojsc trzeba wykruszyc w drodze" Jeszcze raz witam i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...