Skocz do zawartości

Daniel131

Pasjonat
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Daniel131

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Jasło

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Daniel131

0

Reputacja

  1. Dzięki za odp. Chciałbym również zapytać jaką zależność mają obroty silnika względem prędkości samochodu na biegu jałowym. Nie rozumiem dlaczego auto które toczy się na biegu jałowym trzyma lub faluje obrotami a kiedy stoi trzyma równo obroty.
  2. Witam. Od dłuższego czasu mam problem z podwyższonymi obrotami biegu jałowego. Na postoju trzymają się w granicach 1500obr/min. Jedynym sposobem żeby obroty spadły jest "przyduszenie" samochodu na biegu tak aby obroty spadły do ok 500obr a następnie same ustabilizują się w granicach 900obr. W czasie jazdy, gdy wcisnę sprzęgło obroty wskakują i trzymają się na poziomie ok 2000. Opadną niżej dopiero po zatrzymaniu samochodu, dopóki się toczy obroty trzymają poziom 2000. Przepustnicę czyściłem, lecz udaje się ją VAGiem zaadoptować dopiero za 10 lub którymś tam razem. Podczas adaptacji z kluczyka VAG odrazu pokazuje ADPT OK. Co może być źródłem tego problemu? Czy winna jest tylko przepustnica czy należy szukać przyczyny też gdzie indziej? Edit. Pacjent Audi A4 B5 '95 1.8t aeb
  3. Dziękuję za informację. Pozdrawiam
  4. Witajcie, Potrzebuję nr wężyka, który wychodzi z N75 i biegnie do króćca na obudowie turbiny. Jest to krótki przewód z różnymi średnicami na zakończeniach (większa średnica przy N75, mniejsza przy króćcu na obudowie turbiny). Samochód A4 B5 1.8T AEB Sedan 1996r
  5. Problemem okazała się pompa. Po wymianie na nową wszystko ładnie gra. Pozdrawiam
  6. Witajcie Strzelił mi wąż ciśnieniowy od wspomagania ukł. kierowniczego. Zanim się zorientowałem, że pod samochodem jest plama oleju to samochód jeszcze chwilę pracował. Mechanik wymienił wąż oraz zalał płynem układ. I tutaj zaczynają się schody. Na wolnych obrotach nie mam wspomagania. Doczytałem, że ukł. może być zapowietrzony a więc go odpowietrzyłem (na zapalonym silniku kręcąc kierownicą do oporu w lewo i prawo). Pomogło na jakieś 10km jazdy. Problem powrócił. Spróbowałem raz jeszcze tego zabiegu. Znów pomogło na niewielki odcinek trasy i problem znów powraca. Co może być nie tak? Gdzie szukać przyczyny?
  7. Daniel131

    DV - cienki przewód

    Taki test również wykonam. W razie gdybym musiał wymienić to zakupić DV o nr: 06A 145 710N lub 06A 145 710P?
  8. Daniel131

    DV - cienki przewód

    A więc test zrobiony. Gdy dmuchnę w cienki przewód powietrze bardzo delikatnie ucieka, ale to na prawdę bardzo delikatnie. Mogę zasysać powietrze przez ten wężyk z delikatnym oporem. Podczas, gdy silnik pracuje na podwyższonych wolnych obrotach, po ściągnięciu wężyka i zaślepieniu wejścia do dolotu obroty się normują na standardowe 850. DV do wymiany?
  9. Daniel131

    DV - cienki przewód

    Właśnie walczę z podwyższonymi wolnymi obrotami oraz z zawieszaniem się obrotów podczas zmiany biegu. Sprawdzam po kolei wszystko i ten lekki przedmuch na wężyku mnie zastanowił ponieważ po zdjęciu tego wężyka z króćca w kolektorze oraz zaślepieniu tegoż króćca obroty delikatnie opadły i jakby zaczął silnik równiej pracować.
  10. Daniel131

    DV - cienki przewód

    Witajcie, Mam takie pytanie odnośnie zaworu DV. Czy na wolnych obrotach układ ma cały czas dmuchać powietrzem w ten cienki przewód idący do kolektora?
  11. Witam, Podmieniłem przepustnicę i wygląda to nieciekawie. Obroty nadal się wieszają tylko tym razem dokładnie na 1500obr/min. na rozgrzanym silniku od razu po odpaleniu obroty wskakują na 1500. Gdzie szukać przyczyny? DV również podmienię.
  12. Dzisiaj po krótkiej przejażdżce zatrzymałem się i obroty zatrzymały się na 1,3 tys/obr. Spróbowałem ręcznie 'zdusić' przepustnice i obroty spadły do 850. To oznacza, że przepustnica jest uszkodzona?
  13. Witajcie O tym zaworku odpowietrzenia skrzyni korbowej nawet bym nie wpadł. Sprawdzę na pewno. A co do zawieszania się obrotów to wydaje mi się, że zegary są w porządku ponieważ podniesione obroty wyraźnie słychać po pracy silnika. Witajcie Wymieniłem zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej oraz gumowy trójnik w którym on się znajduje ponieważ była w nim niewielka dziura. Niestety większej poprawy nie widzę. Nigdy nie wymieniałem zaworu dv. Czy może on być przyczyną tego problemu? Kolejnym elementem, który nasuwa mi się na myśl jest przepustnica. Po czyszczeniu oraz adaptacji obroty świrują jeszcze bardziej. Niby adaptacja po zapłonie przebiega prawidłowo ponieważ w vag-com w kanale 098 jest napisane Adtp.Ok, lecz mam wrażenie, że ta adaptacja jednak nie przeszła pomyślnie patrząc na zachowanie obrotów. Druga sprawa to taka, że bardzo rzadko udaje mi się zaadoptować przepustnicę za pomocą vag-com. Najczęściej pojawia się ERROR. Raz na kilka czasem kilkanaście razy uda się zaadoptować.
  14. Witajcie, Mam pytanie odnośnie systemu evap w 1.8T AEB. Otóż w moim AEB od elektrozaworu N80 odchodzi wężyk, który biegnie pod samochód i tam się kończy. Podczas deszczowej pogody często dostaje się do niego odrobina wody z drogi i w tym wężyku słychać bulgotanie. A teraz pytanie. Czy aby na pewno ten wężyk tam ma się kończyć i nie ma być do niczego podłączony?
  15. Witajcie, Mam taki problem z AEB. Otóż podczas hamowania silnikiem po wysprzęgleniu silnik nie zawsze schodzi z obrotów poniżej 1tys obr. Czasem przykładowo po odpuszczeniu gazu przy ok 2 tys obr oraz wysprzęgleniu silnik nadal utrzymuje takie obroty. Czasem, gdy odpuszczę gaz czuję, że silnik prawidłowo hamuje i po wysprzęgleniu obroty momentalnie spadają na 850. Co jest nie tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...