Skocz do zawartości

jajoszny

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jajoszny

Osiągnięcia jajoszny

0

Reputacja

  1. jajoszny

    Ciężko pali na zimnym

    No to jak nie ma błędów jak jest? Sam sobie przeczysz. Robiłeś adaptację przepustnicy. Zawsze można oczywiście spróbować - na pewno nie zaszkodzi. Po za tym nie trzeba odłączać aku, wystarczy odłączyć wtyczkę od przepustnicy. Ale mniejsza o to. Jak masz błąd przepływki to tym trzeba się na początku zająć. Jaki to dokładnie błąd? Bo błędów przepływomierza może być wiele. A tak po za tym ludzie trochę mnie dziwią. Jedyni chcą podłączać VAGa bo coś piszczy i stuka im w kole a anni podłączają VAGa, widzą błąd a chcą szukać przyczyny jeszcze gdzie indziej. przepływka założona, błędów nie ma a objawy takie same... zapali, zaraz gaśnie i potem mega ciężko go odpalić a jak się już uda to początkowo strasznie głośno chodzi i trzęsie a pochwili (pewnie jak lekko temp złapie) jest ok
  2. jajoszny

    Ciężko pali na zimnym

    witam:) problem mam tego typu: rano gdy jest zimno pali normalnie i natychmiast gaśnie lub obroty spadają do 500 i tak się utrzymują aż silnik osiągnie wyższą temperaturę - dodam że trzęsie wtedy karoserią niesamowicie jak temperaturę optymalną złapie jest ok - obroty na normalnym poziomie i nie trzęsie błędów nie ma poza błędem przepływomierza - czy może to mieć jakikolwiek wpływ na takie objawy? jeśli nie to jaka moze byc przyczyna pozdrawiam
  3. nie ma róznicy czy na gazie czy na benzynie dodam że komp nie pokazuje żadnych błędów a cewka używana i może to jest problem?
  4. komputer nie pokazuje żadnych błędów, cewka używana zamontowana i nowe kable...
  5. witam:) problem mam tego typu - przy deszczowych lub/i zimnych dniach po odpaleniu strasznie go dławi (zakładając że juz odpali) - tak jakby nie pracował na wszystkie baniaki - jak ciepło nie ma problemu, czasami obroty spadają na wolnych obrotach az do zgasnięcia silnika i podczas jazdy czuc jakby chwilowe odcięcie mocy co to moze byc?? pozdrawiam
  6. jajoszny

    problem z ssaniem

    witam mam taki problem - po odpaleniu na zimnym silniku nie załącza się ssanie - obroty podskakują na chwilkę na te 1200 ale zaraz spadają na standardowe - jaka może być tego przyczyna?
  7. jajoszny

    wadliwy przepływomierz?

    witam po założeniu nowego przepływomierza zaczęły mocno falować obroty i nie byłem w stanie wkręcić go na 3000 obrotów bo niemal silnik wydzierało - po odłączeniu przepływomierza wszystko wróciło do normy... To tylko wina przepływomierza czy też kwestia regulacji i ustawien VAGiem? pozdrawiam
  8. jajoszny

    falujące obroty

    mi falują i na benzynie i na gazie a dostałem podpowiedz że jak wyreguluje gaz to bedzie ok
  9. jajoszny

    falujące obroty

    witam:) mam pytanie - czy w przypadku falujących obrotów na benzynie takowy stan jest takze po przełączeniu na gaz czy tez są to dwie różne rzeczy? pozdrawiam
  10. jajoszny

    nierówne obroty

    witam:) mam problem/pytanie - po wymianie przepływomierza zaczęły mi strasznie falować obroty - zarówno na benzynie jak i na gazie, zarówno na zimnym jak i na ciepłym - co może być tego przyczyną? pozdrawiam
  11. jajoszny

    czy spasuje maglownica?

    witam czy maglownica z dieselka afn spasuje pod benzynke adr??
  12. a fabryczne na przod i tylna półkę jakie wilkosciowo wchodzily?
  13. witam:) mam pytanie - jakie proponujecie głośniki do b5 adr z 1997 roku? I jakie fabrycznie wielkości byly montowane do przednich drzwi i na tylnia półkę dodam ze ma radio o mocy 4x50w
  14. witam:) jest jakakolwiek opcja by poprawić jakość odbioru radia w b5 ADR sedan z 1997 roku??
  15. jajoszny

    duże spalanie?

    ja tankuje na Źródełku po 2,07 wiec wplyw moze miec tez niewysoka jakosc gazu - zobaczymy jaki wynik bedzie po Orlenie albo Statoilu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...