jajoszny
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O jajoszny
Osiągnięcia jajoszny
0
Reputacja
-
No to jak nie ma błędów jak jest? Sam sobie przeczysz. Robiłeś adaptację przepustnicy. Zawsze można oczywiście spróbować - na pewno nie zaszkodzi. Po za tym nie trzeba odłączać aku, wystarczy odłączyć wtyczkę od przepustnicy. Ale mniejsza o to. Jak masz błąd przepływki to tym trzeba się na początku zająć. Jaki to dokładnie błąd? Bo błędów przepływomierza może być wiele. A tak po za tym ludzie trochę mnie dziwią. Jedyni chcą podłączać VAGa bo coś piszczy i stuka im w kole a anni podłączają VAGa, widzą błąd a chcą szukać przyczyny jeszcze gdzie indziej. przepływka założona, błędów nie ma a objawy takie same... zapali, zaraz gaśnie i potem mega ciężko go odpalić a jak się już uda to początkowo strasznie głośno chodzi i trzęsie a pochwili (pewnie jak lekko temp złapie) jest ok
-
witam:) problem mam tego typu: rano gdy jest zimno pali normalnie i natychmiast gaśnie lub obroty spadają do 500 i tak się utrzymują aż silnik osiągnie wyższą temperaturę - dodam że trzęsie wtedy karoserią niesamowicie jak temperaturę optymalną złapie jest ok - obroty na normalnym poziomie i nie trzęsie błędów nie ma poza błędem przepływomierza - czy może to mieć jakikolwiek wpływ na takie objawy? jeśli nie to jaka moze byc przyczyna pozdrawiam
-
nie ma róznicy czy na gazie czy na benzynie dodam że komp nie pokazuje żadnych błędów a cewka używana i może to jest problem?
-
komputer nie pokazuje żadnych błędów, cewka używana zamontowana i nowe kable...
-
witam:) problem mam tego typu - przy deszczowych lub/i zimnych dniach po odpaleniu strasznie go dławi (zakładając że juz odpali) - tak jakby nie pracował na wszystkie baniaki - jak ciepło nie ma problemu, czasami obroty spadają na wolnych obrotach az do zgasnięcia silnika i podczas jazdy czuc jakby chwilowe odcięcie mocy co to moze byc?? pozdrawiam
-
witam mam taki problem - po odpaleniu na zimnym silniku nie załącza się ssanie - obroty podskakują na chwilkę na te 1200 ale zaraz spadają na standardowe - jaka może być tego przyczyna?
-
witam po założeniu nowego przepływomierza zaczęły mocno falować obroty i nie byłem w stanie wkręcić go na 3000 obrotów bo niemal silnik wydzierało - po odłączeniu przepływomierza wszystko wróciło do normy... To tylko wina przepływomierza czy też kwestia regulacji i ustawien VAGiem? pozdrawiam
-
mi falują i na benzynie i na gazie a dostałem podpowiedz że jak wyreguluje gaz to bedzie ok
-
witam:) mam pytanie - czy w przypadku falujących obrotów na benzynie takowy stan jest takze po przełączeniu na gaz czy tez są to dwie różne rzeczy? pozdrawiam
-
witam:) mam problem/pytanie - po wymianie przepływomierza zaczęły mi strasznie falować obroty - zarówno na benzynie jak i na gazie, zarówno na zimnym jak i na ciepłym - co może być tego przyczyną? pozdrawiam
-
witam czy maglownica z dieselka afn spasuje pod benzynke adr??
-
a fabryczne na przod i tylna półkę jakie wilkosciowo wchodzily?
-
witam:) mam pytanie - jakie proponujecie głośniki do b5 adr z 1997 roku? I jakie fabrycznie wielkości byly montowane do przednich drzwi i na tylnia półkę dodam ze ma radio o mocy 4x50w
-
witam:) jest jakakolwiek opcja by poprawić jakość odbioru radia w b5 ADR sedan z 1997 roku??
-
ja tankuje na Źródełku po 2,07 wiec wplyw moze miec tez niewysoka jakosc gazu - zobaczymy jaki wynik bedzie po Orlenie albo Statoilu